wie is dat dan?? heb ik die gezien?
Vanaf morgen istie wel op het forum, je hebt hem wel gezien. Eigenlijk is ie meestal wel met me mee of andersom.
___________________ 2 bier a.u.b.
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA