Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

ingen som är lite otrolit grym på 3d och kan fixa en liten gubbe?
behöver bara ett huvud typ
med hörlurar också han ska se glad ut helst!

Old Post Jan-15-2003 18:12 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

enkla tryck det här... skulle varit snyggt med en "logga" till höger om texten?

på min skärm blir det blåa lite suddigt? det ska inte vara så, det är bara kompressionen som gör det

Last edited by Rikard on Jan-15-2003 at 18:33

Old Post Jan-15-2003 18:12 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

Är det bara jag som vill attt tshirten ska vara av det lite emra tighta slaget?

Old Post Jan-15-2003 18:30  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by AC.
Är det bara jag som vill attt tshirten ska vara av det lite emra tighta slaget?
Inte alls...
Men sen är det ju så att det finns olika modeller... vissa är gjorda för att vara tajta och sånna som inte är gjorda för det... och sen finns det en tredje modell.... beroende på vilken size du väljer så blir den tajjt eller lös.... Själv köper jag i princip alltid Small

Detta ser jag som tight

Detta ser jag som lös

Old Post Jan-15-2003 19:07  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

ser det typ på samma sätt steve

Old Post Jan-15-2003 19:23  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

En svart, tight t-shirt som kostar runt 300 kr är vad vi vill ha

Nu är det "bara" att komma överens om en design

Old Post Jan-17-2003 17:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by reveal
En svart, tight t-shirt som kostar runt 300 kr är vad vi vill ha

Nu är det "bara" att komma överens om en design
Som sagt.... detvore jätte bra om folk kunde sammla alla till en central punkt.... inte på spridda skurar i detta forum... jag har redan börjat sammanställa en del av det som finns för att komma med en rejäl design poll där alla förslag är anonyma så att säga... uppa det just du vill visa upp till min ftp eller mejla mig på [email protected] , skicka ett eller flera förslag om du har fler du vill visa upp...

Jag har över helgen lånat hem firmans bästa skrivare (sett ur bildkvallitets synpunkt) för att få ett humm om hur det kan bli, testar med slumpvis bild på en t-shirt och kommer därefter testa dess hållbarhet i tvätt osv.

Jag har även vart hos en tryckare i veckan, att trycka flerfärgs motiv gör dom inte på svart för att den vita färg som lyfter ljusare nyanser i en bild kommer från en vit t-shirts färg helt enkelt... alltså så blir en ljus bild i datorn väldigt mörk... Det finns som man kan göra med alla färger dock men det är mycket dyrt om man inte ska ha STORA mängder...

Men som sagt jag ska testa här under helgen... Annars har jag andra alternativ att komma med

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-17-2003 at 20:34

Old Post Jan-17-2003 20:21  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag har även vart hos en tryckare i veckan, att trycka flerfärgs motiv gör dom inte på svart för att den vita färg som lyfter ljusare nyanser i en bild kommer från en vit t-shirts färg helt enkelt... alltså så blir en ljus bild i datorn väldigt mörk... Det finns som man kan göra med alla färger dock men det är mycket dyrt om man inte ska ha STORA mängder...

Men som sagt jag ska testa här under helgen... Annars harjag alternativ att komma med

Och därför är det endast vitt tryck vi snackar om??

Old Post Jan-17-2003 20:29  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

fett med cred till steve som fixar o donar!

Old Post Jan-17-2003 20:37 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Tack ska du ha reveal

Har just testat och donat med hur själva resultatet blir rent utseende mässigt...

Att göra själv med hjälp av skrivare och sen applicera på svart t-shirt var ingen hit alls... tänker inte ens göra mig besväret att visa nåt för det blev totalt misslyckat

Däremot på vit t-shirt så blev resultatet mycke bra... nu ska man bara testa hur detta håller i tvätten, men det gör jag imorgon...

Vad jag ska göra nästa vecka är att höra mig vidare med tryckerier... (svårt att hitta) angående tryck på svarta kläder...

[edit]
Detta är bara vilken t-shirt som helst för att kunna testa på vitt

Ränderna runt texten beror på min kamera...

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-18-2003 at 00:01

Old Post Jan-17-2003 23:10  Sweden
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

schysst att du håller på o letar o fixar

håller på att göra nåra förslag till, men d e svårt att göra nått som har me trance, musik att göra..

Old Post Jan-17-2003 23:39 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har just testat och donat med hur själva resultatet blir rent utseende mässigt...

Snyggt Steve! Bra att du kollar upp allt med trycket & testar & håller på! fett med cred till dig, som reveal sa!

Old Post Jan-19-2003 15:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:02.

Forum Rules: