Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)
Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Sorry Switch, vind je het erg? Ik heb het niet zo zwart/wit bedoeld, wil iedereen in zijn waarde laten en heb me iets te negatief uitgedrukt. Ik ben niet de minste en kan mijn fouten toegeven.

Foto''s zien er vet uit ja. Toch nog steeds veel mensen die iets wits aan hadden
Volgende week moet ik er werken, op Sensation Black. Ga me wel vermaken daar t/m de megamix

Luxe probleem?

Old Post Jul-06-2003 12:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Original
Brothers....& Sisters

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
geweldige vrouwen

Ook altijd een zeer belangrijke factor.

Heb net ff de tracklist bekeken en ik moet zeggen dat de track-keuzes van de djs allemaal zeer in orde waren.
vind ik dan persoonlijk.

__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________

Old Post Jul-06-2003 12:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Original Click here to Send Original a Private Message Add Original to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Original
Ook altijd een zeer belangrijke factor.

Heb net ff de tracklist bekeken en ik moet zeggen dat de track-keuzes van de djs allemaal zeer in orde waren.
vind ik dan persoonlijk.

de meeste zeker wel alleen johan gielen die weer een keer twisted draaide was wat minder

.

Old Post Jul-06-2003 12:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

Vind sommige tracklists nou niet echt wat je zegt geweldig.

Gielen die maar weer eens born slippy,twisted,superstring,we come one & die fucking irritante fatboy slim sample maar weer eens uit zn tas tevoorschijn haalde.

En marco v met Cave,clocks,echoes,simulated...pfff alsof die gasten geen nieuwe platen krijgen ofzo.

Last edited by Bellie on Jul-06-2003 at 13:50

Old Post Jul-06-2003 13:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

het was zeker een topfeest, Marnix was niet veel soeps, Ferry en Armin de helden van de avond, megamix was qua muziek niet bijzonder, het ging meer de dance-kant op met een nummer zoals Room 5 - Make Luv

Marco V was ok, niet geweldig. Johan Gielen vond ik het minst van allemaal, die teert echt al jarenlang op dezelfde nummers volgens mij, begint beetje saai te worden, hoe vet het ook is als heel de zaal uit z'n dak gaat als er een bekend nummer gedraaid word

Snuggle: let's forget about it

uitgebreid party-report vanavond

Old Post Jul-06-2003 14:15 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

wat was er met bliksemapparaten dan?

Old Post Jul-06-2003 15:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

waar hingen die teslacoil dingen dan, ik heb ze nergens gezien

er ging zoiezo aardig wat kapot, scherm van de arena, zoiezo 2 lasers die het eerst wel deden en later niet meer.

Old Post Jul-06-2003 17:03 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001
Dancing Dude

Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren Remix)!! Gaaaaaaf nummer! en Armin draaide ook nog Laura Turner - Soul Deep (Signum Dub) Als ik erbij was geweest was ik compleet gek geworden!
De foto's zien er ook heftig uit!

Sasha!

Old Post Jul-06-2003 17:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by SnuggLe
Leuk geweest? Mooi.

Nah, misschien was mijn post iets te zwart/wit, maar ik vind het zo stupid dat mensen lopen te zeiken dat je die mensen van Sensation NIET in een hokje moet stoppen, en dat probeer ik ook niet te doen, maar zeg nou zelf joh, Blik/Siesta, jullie zijn niet de meest doorgewinterde party-bezoekers. Dat was mijn punt.

Maar iig mooi dat jullie je vermaakt hebben. Ik wens ook niemand een 'niet leuk'feest toe, maar wat ik zeg zit een punt van waarheid in, zeg nou zelf. Sensation is een redelijk gehyped feest, waar mensen voor het totaal afkomen en niet weten wie er draait.

Ik heb de eerste Sensation gemist, maar ben tot nu toe wel elke editie daarna geweest. Dit was toch wel de beste Line-up in de laatste jaren.. (ik heb me in elk geval beter vermaakt)
Ik ben helemaal uit mijn dak gegaan bij armin en ferry..
Het feest wordt idd wel gehyped (daarom wordt het ook steeds duurder, mensen WILLEN heen..)
Eigenlijk heb ik geen problemen met wie er komt (ook al hebben ze geen idee wie er draait [wat ik eigenlijk toch wel een beetje jammer vind hoor]), als ze maar komen om het tof te hebben en er ook van genieten en niet alleen omdat ze er geweest willen zijn.. (en weer gesprekstof hebben voor bij de koffie maandag.. )

Een minpuntje.. er waren weer eens gasten die in de trein zonodig een oudere man moesten lastigvallen. Beetje in de zeik zetten, die vent vertrok ook vrij snel uit de coupe. (we hebben maar ff onze excuses aangeboden en erbij gezegd dat niet elke partyganger zo is, maar enfin hij bleef boos.. )

trouwens.. wie waren die gasten die op de stage begonnen te dansen bij Armin.. TA's??

Old Post Jul-06-2003 19:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Fkwebeman

Een minpuntje.. er waren weer eens gasten die in de trein zonodig een oudere man moesten lastigvallen. Beetje in de zeik zetten, die vent vertrok ook vrij snel uit de coupe. (we hebben maar ff onze excuses aangeboden en erbij gezegd dat niet elke partyganger zo is, maar enfin hij bleef boos.. )

waren toch geen gasten die verkleed waren als mannen van de marine? want daar heb ik me ook ff aan zitten ergeren in de trein naar Utrecht

Old Post Jul-06-2003 20:27 
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Blik
waren toch geen gasten die verkleed waren als mannen van de marine? want daar heb ik me ook ff aan zitten ergeren in de trein naar Utrecht

Nee groepje van 3 dronken/stonede/combi lui, Beetje agressief, hardop lachen mensen uitzeiken.. maar ze deden nog niks fysieks.. dus ff rustig gehouden (want juist als je der wat van zegt, krijg je heibel..)

Maar die Marine gasten zag ik wel in de Arena.. irritante lui, gedroegen zich 'Like they owned the place'
Mensen aan de kant drukken (zelfs pogo-en.. ), bier gooien..
We zijn ff ergens anders gaan staan.

Old Post Jul-06-2003 20:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Moet zeggen dat ik er gister goed van baalde dat ik er niet was.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-06-2003 20:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Sensation Black & White - Amsterdam Arena (5 & 12 juli)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (20): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother old techno tune played by beltram [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGouryella - "Ligaya (Ferry Corsten Remix)" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:10.

Forum Rules: