Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Video 5 marcus- sunfire (jk walker remix)

hmm.. kanske inte lät så bekant iaf... inte lyckats ladda ner den heller, du kan väl lägga upp den på din trevliga ftp om du hittar den?

Old Post Jun-14-2003 22:24  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by mjz
hmm.. kanske inte lät så bekant iaf... inte lyckats ladda ner den heller, du kan väl lägga upp den på din trevliga ftp om du hittar den?

Jag skriker till när jag får fatt i den !

Old Post Jun-14-2003 23:10  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mjz
latmask

Registered: May 2003

quote:

skrik nu i såna fall, reveal har redan laddat upp den... fick hem den för 10 minuter sen eller nåt... grymt skön låt!

Old Post Jun-14-2003 23:11  Sweden
Click Here to See the Profile for mjz Click here to Send mjz a Private Message Add mjz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:

ööö... jag har lagt den på din ftp, har jag ju sagt till dig

Old Post Jun-14-2003 23:12 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

Finns det någon här som har Telenordia ADSL?
Jag skulle behöva adresserna till "pop3" o "smtp". letade på telenordias hemsida, men dem har gått ihop me glocalnet.. så d e usel information på den sidan :S
tack i förhand

Old Post Jun-19-2003 07:41 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Jag letar reklamfilmer...

Dels vill jag ha tag på Kolmårdens reklamfilm om killen som beter sig som en apa i tunnelbanan (aldrig sett den själv men det är min klasskamrat som är apa)

Dels vill jag ha tag i Verumhälsofilsreklamfilmer om människorna bland molnen har hittat tre st (Danny, Nina, Ville) men jag vill ha tag i en som möjligen kan heta Rudi. (Är min trampolin/frilufts/skidlärare som är med i den)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-21-2003 20:52  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Unhappy

vf e överföringen mellan tangentbord och dator så dålig på brorsans dator? =( skriver jag tre meninbgar, får ja vänta tre minuter innan det syns på skärmen. Skojar inte va ska man göra???

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-22-2003 00:28  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

alltså, jag behöver hjälp med att få id på denna låt... Problemet är att ja måste få ner den i kvalite (den ligger just nu på 192, bör få ner den till 56 för att kunna följa idforumets guidelinjer... om DU orkar tanka hem den, komprimera den, så blir jag JÄTTEGLAAAD... och som tack får du bortsett från äran även en stoooor kram plus ett gratis nummer av en tidning
snällt va?

tack allra mjukast på förhand...

sitter på brorsans dator.. och den e slöare än en bonde som sover på en soffa....helt omöjlig dator... får inte ner nåt program som vill funka ja ger upp...

Hjälp Jenny, högerklick och spara som

tack för hjälpen! gå hit och beställ ditt gratis nummer

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-23-2003 15:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Glorie
alltså, jag behöver hjälp med att få id på denna låt... Problemet är att ja måste få ner den i kvalite (den ligger just nu på 192, bör få ner den till 56 för att kunna följa idforumets guidelinjer...

här är en 56kbs version...jag kan låta den ligga om du vill..konverteringen gick på en sek!

tack för tidningen (om den nu kommer)

Old Post Jun-23-2003 15:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Drunk

ahhhhhhhh nyx. tack så hemskt mycket! du anar inte till vilken hjälp du e Massaaa kraaaaaaaam mmm, hoppas tidningen kommer.. de brukar de göra å sen när du får den så kan du tänka..." aaaa den här fick jag som tack hoho" p.s jag har laddat ner den nu, så du kan ta bort den om du vill

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-23-2003 15:50  Sweden
Glorie
Goodbye for now

Om man ska flytta till en lgh där det ej finns bredband...vilken e då den bästa lösningen för att fixa internet och man inte vill ha modem och telefonen måste funka.,.
jag antar att man måste klirra adsl då va? måste man ta telia? eller kan man anv. nåt annat bolag, typ tele2? mycke tacksam för hjälp..

en till sak.. om det senare om nåra år blir bredband där.. (just nu har de ett comhem-modem) kan de anv. sitt gamla comhemmdem då.. även om de inte blir comhem som drar bredband i huset

tack å hela familjens vägnar

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jun-30-2003 10:45  Sweden
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Glorie
Om man ska flytta till en lgh där det ej finns bredband...vilken e då den bästa lösningen för att fixa internet och man inte vill ha modem och telefonen måste funka.,.
jag antar att man måste klirra adsl då va? måste man ta telia? eller kan man anv. nåt annat bolag, typ tele2? mycke tacksam för hjälp..

en till sak.. om det senare om nåra år blir bredband där.. (just nu har de ett comhem-modem) kan de anv. sitt gamla comhemmdem då.. även om de inte blir comhem som drar bredband i huset

tack å hela familjens vägnar

Min syrra skaffade ganska nyligen telia adsl i sin lägenhet (trots att hon bara surfar ca 2-3 timmar i veckan). Hon kör med telia eftersom hennes hyresvärd har nåt avtal med dem som gör att det blir billigare. Så kolla upp om det finns något avtal med nån bredbandsleverantör i lägenheten du ska flytta in i, innan du köper nåt! Om det inte finns nåt avtal så kan du välja nåt från denna listan I vissa städer kan du även skaffa adsl med högre hastighet än 0,5mbit!

Angående comhem-modemet vet jag däremot inte vad som gäller.

Old Post Jun-30-2003 11:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Hjälptråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (97): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this track ... very hard [2009] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMike Shiver & Ash F pres. A.M. - "Arise" (Hammer & Funabashi Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:27.

Forum Rules: