|
Eerst even reageren op eerder geposte zaken:
| quote: | Originally posted by Jappio
ik stond snuggle anaal te penetreren |
Ja? Ah ik dacht ook al toen ik wakker werd van "Shit wat heb ik een schraal gevoel aan mijn aars."
Ik dacht eerst dat die chinees het toch was, maar dat waren alleen mijn tepels, maar dan moet Jasper het toch geweest zijn! 
(jammer dat ik je neit even gesproken heb overigens!!)
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Verder vond ik het weer top en iedereen bedankt voor de gezelligheid! En Bas lache foto's en ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van Snuggle
en M_peror, gozer, lache je ontmoet te hebben en wat had je toch een mooi engeltje bij je zeg! |
Foto's zijn wel oke!! Ik moet ze nog wel editen maar ik neem ze woensdag mee naar Enschede en dat komen ze woensdagavond / donderdag overdag op Partyflock te staan. I'll keep you informed!!
En inderdaad, een mooi engeltje was ze inderdaad! Is het je vriendin, of een goede vriendin/bekende? Jammer dat ik eigenlijk niet even met jullie heb gepraat, maar ik was te veel aan het zweven op Digweed! Mijn excuses, kan ik het goedmaken? 
Oke en dan nu mijn kleine partyreport:
Rond 7 uur al een kleine minimeeting in mijn pauperflatje in Den Haag. Josta (Miss P), Mark (Ding Chavez), Harmen (Magrec) en die lelijke chinees waren er al vroeg. Tin was natuurlijk weer helemaal ADHA en kon niet stil blijven zitten. Na temptation Island maar richting Ahoy gegaan.
De rest van de groep was sneller binnen dan ik door de VIP ingang naar binnen was gekomen. Ik had namelijk cameratoestemming voor Partyflock, moest pix maken. Leuk!
Eenmaal binnen was Guy Ornadel net begonnen, en ik moet zeggen hij draaide best lekker! Al meteen weer wat leuke Ta's gemeet: Dave (303), Onno (Partyhardy), Lex, TranceFool, BasvH, enneh....nog wat mensen die ik nu jammergenoeg vergeet.. mijn excuses.
Even van de sfeer genoten, en toen naar de FIRE zaal om wat hardhouse mee te maken. De doorgang werd toen al erg vol....
In de Hardhouse even staan springen op een dj wiens naam me echt niet boeit Hij draaide nog wel een lekkere plaat van Picotto overigens.
Om 01:00 uur was de Partyflock meeting. Sjezus , wat vaag Ik werd echt helemaal gek, iedereen begon aan me te trekken, ik moest en zou van iedereen foto's maken. Niet helemaal leuk :S Op een gegeven moment dacht ik van 'fuck off, nu eerst een jointje'. Toen was het eindelijk even rustig. Toch 80 foto's gemaakt in een 20 minuten.
Daarna meteen weer weggerend naar de main, waar Johan Gielen zou beginnen. Niet dat ik hem speciaal wilde zien, maar ik wilde gewoon weg van de Hardhouse. Gielen draaide mwoah.... veel hitjes, en niet echt een bepaalde stijl. Niets voor mij. Bij Chicane viel ik echt in slaap, bah!! Je zag de hele zaal gewoon leegstromen.
Ook Donna partymevrouwtje nog tegen gekomen, altijd leuk om haar even te zien Lekker op de tribune even zitten chillen, dat doet een mens altijd goed. Aan het einde van Chicane begon ik weer energie te krijgen door Saltwater en Dont Give Up, dus toen Ding Chavez opgezocht om te genieten van John Digweed.
SO-DE-JU wat draaide die kerel vet. Super man! Naadloos, en echt gave platen (overigens draaide Sister Bliss als 2e een zelfde plaat als Digweed :S). Emperor en zijn engeltje nog even gezien, jammergenoeg niet gesproken Excuses nogmaals! Ik stond echt heerlijk te feesten op Digweed. Het viel me op dat het publiek wel een stuk ouder was bij Digweed. Misschien omdat de jongere garde alleen maar emnsen zoals Gielen kent en meer achter de 'hitjes dj's' afgaat of in de Hardhouse stond 
Nog even wat meegekregen van Sister Bliss, en toen gingen bij Anke (en bij mij ook wel een beetje) het licht uit. Het was 5:15 en we zijn gegaan. Sorry iederen dat ik geen gedag kon zeggen (josta, Harmen). Sjinees ging ook mee, en na flauwe spelletjes in de trein & een paar blauwe ballen rijker lag ik 6:40 in mijn nest!
Alle Ta-ers en aanhang nog bedankt!
Verder vond ik het een topfeest met goede uitdagende dj's. Een feest zoals ID&T die nooit neer zou zetten. Flikker maar op met het gezeik op UDC en dat over kaartjes: ze weten hoe je een mooi feest moet neerzetten!
Geen slecht woord over de avond eigenlijk. Licht en geluid was super, aankleding ook. Publiek was mwoah, wel wat aggressief, maar wel veel wat ouder echt partypubliek.
Enige minpunt: geen metro's / bussen richting CS!!!
En ik moet Optimus echt nog even bedanken voor het lenen van zijn cameraspul plus het altijd mooi dom ouwehoeren dat ik met hem kan doen. Gozer, je bent een topper! KUSJES! 
Ow ja: Loogendetector is geen goed woord dat begint met LOOG sjinees. Je meot je inburgeringscursus nog afmaken 
Greetz,
SnuggLe
Foto's komen woensdag/donderdag!