Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line up 4 elements
Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Eerst even reageren op eerder geposte zaken:

quote:
Originally posted by Jappio
ik stond snuggle anaal te penetreren


Ja? Ah ik dacht ook al toen ik wakker werd van "Shit wat heb ik een schraal gevoel aan mijn aars."
Ik dacht eerst dat die chinees het toch was, maar dat waren alleen mijn tepels, maar dan moet Jasper het toch geweest zijn!

(jammer dat ik je neit even gesproken heb overigens!!)

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Verder vond ik het weer top en iedereen bedankt voor de gezelligheid! En Bas lache foto's en ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van Snuggle
en M_peror, gozer, lache je ontmoet te hebben en wat had je toch een mooi engeltje bij je zeg!


Foto's zijn wel oke!! Ik moet ze nog wel editen maar ik neem ze woensdag mee naar Enschede en dat komen ze woensdagavond / donderdag overdag op Partyflock te staan. I'll keep you informed!!

En inderdaad, een mooi engeltje was ze inderdaad! Is het je vriendin, of een goede vriendin/bekende? Jammer dat ik eigenlijk niet even met jullie heb gepraat, maar ik was te veel aan het zweven op Digweed! Mijn excuses, kan ik het goedmaken?






Oke en dan nu mijn kleine partyreport:
Rond 7 uur al een kleine minimeeting in mijn pauperflatje in Den Haag. Josta (Miss P), Mark (Ding Chavez), Harmen (Magrec) en die lelijke chinees waren er al vroeg. Tin was natuurlijk weer helemaal ADHA en kon niet stil blijven zitten. Na temptation Island maar richting Ahoy gegaan.

De rest van de groep was sneller binnen dan ik door de VIP ingang naar binnen was gekomen. Ik had namelijk cameratoestemming voor Partyflock, moest pix maken. Leuk!

Eenmaal binnen was Guy Ornadel net begonnen, en ik moet zeggen hij draaide best lekker! Al meteen weer wat leuke Ta's gemeet: Dave (303), Onno (Partyhardy), Lex, TranceFool, BasvH, enneh....nog wat mensen die ik nu jammergenoeg vergeet.. mijn excuses.
Even van de sfeer genoten, en toen naar de FIRE zaal om wat hardhouse mee te maken. De doorgang werd toen al erg vol....

In de Hardhouse even staan springen op een dj wiens naam me echt niet boeit Hij draaide nog wel een lekkere plaat van Picotto overigens.
Om 01:00 uur was de Partyflock meeting. Sjezus , wat vaag Ik werd echt helemaal gek, iedereen begon aan me te trekken, ik moest en zou van iedereen foto's maken. Niet helemaal leuk :S Op een gegeven moment dacht ik van 'fuck off, nu eerst een jointje'. Toen was het eindelijk even rustig. Toch 80 foto's gemaakt in een 20 minuten.

Daarna meteen weer weggerend naar de main, waar Johan Gielen zou beginnen. Niet dat ik hem speciaal wilde zien, maar ik wilde gewoon weg van de Hardhouse. Gielen draaide mwoah.... veel hitjes, en niet echt een bepaalde stijl. Niets voor mij. Bij Chicane viel ik echt in slaap, bah!! Je zag de hele zaal gewoon leegstromen.
Ook Donna partymevrouwtje nog tegen gekomen, altijd leuk om haar even te zien Lekker op de tribune even zitten chillen, dat doet een mens altijd goed. Aan het einde van Chicane begon ik weer energie te krijgen door Saltwater en Dont Give Up, dus toen Ding Chavez opgezocht om te genieten van John Digweed.
SO-DE-JU wat draaide die kerel vet. Super man! Naadloos, en echt gave platen (overigens draaide Sister Bliss als 2e een zelfde plaat als Digweed :S). Emperor en zijn engeltje nog even gezien, jammergenoeg niet gesproken Excuses nogmaals! Ik stond echt heerlijk te feesten op Digweed. Het viel me op dat het publiek wel een stuk ouder was bij Digweed. Misschien omdat de jongere garde alleen maar emnsen zoals Gielen kent en meer achter de 'hitjes dj's' afgaat of in de Hardhouse stond
Nog even wat meegekregen van Sister Bliss, en toen gingen bij Anke (en bij mij ook wel een beetje) het licht uit. Het was 5:15 en we zijn gegaan. Sorry iederen dat ik geen gedag kon zeggen (josta, Harmen). Sjinees ging ook mee, en na flauwe spelletjes in de trein & een paar blauwe ballen rijker lag ik 6:40 in mijn nest!

Alle Ta-ers en aanhang nog bedankt!

Verder vond ik het een topfeest met goede uitdagende dj's. Een feest zoals ID&T die nooit neer zou zetten. Flikker maar op met het gezeik op UDC en dat over kaartjes: ze weten hoe je een mooi feest moet neerzetten!
Geen slecht woord over de avond eigenlijk. Licht en geluid was super, aankleding ook. Publiek was mwoah, wel wat aggressief, maar wel veel wat ouder echt partypubliek.
Enige minpunt: geen metro's / bussen richting CS!!!

En ik moet Optimus echt nog even bedanken voor het lenen van zijn cameraspul plus het altijd mooi dom ouwehoeren dat ik met hem kan doen. Gozer, je bent een topper! KUSJES!

Ow ja: Loogendetector is geen goed woord dat begint met LOOG sjinees. Je meot je inburgeringscursus nog afmaken

Greetz,
SnuggLe

Foto's komen woensdag/donderdag!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post May-26-2003 07:57 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by Optimus


deel 2 van deze?



erm

zoiets alleen dan wat dieper

Old Post May-26-2003 08:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

Ah jammer, had wel een vervolg willen maken op deze set.
Maar dan niet alleen met jou


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post May-26-2003 08:06 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.



Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ah jammer, had wel een vervolg willen maken op deze set.
Maar dan niet alleen met jou


zullen we dat maar niet persoonlijk opvatten

Old Post May-26-2003 08:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by SnuggLe
En inderdaad, een mooi engeltje was ze inderdaad! Is het je vriendin, of een goede vriendin/bekende? Jammer dat ik eigenlijk niet even met jullie heb gepraat, maar ik was te veel aan het zweven op Digweed! Mijn excuses, kan ik het goedmaken?

Ze is een hele goeie vriendin van me... (echt een soulmate) en m'n favoriete party-gezelschap! En er komt vast nog wel een gelegenheid dat je 't goed kunt maken... met mooie foto's van zaterdag ben je al een heel eind denk ik


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post May-26-2003 08:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mahwang
Senior tranceaddict



Registered: May 2003
Location: Amsterdam

Kan iemand mij helpen door te vertellen welke platen gedraaid zijn door sister bliss? de volgende heb ik al:

Miguel Boise- sereno (dr kucho weekend remix)
Underworld - Born Slippy
Timo Maas - Unite
Scumfrog - Music Revolution
dj Tomcraft - Loneliness (remix??)
filterheadz - sunshine (scumfrog remix)
dava gahan - dirty sticky floor (jxl remix)
james holden - nothing (93 returning mix)
Layo & Buschwaka vs Planet Funk - Lovestory & Chase the sun (bootleg)

bedankt. Over het feesje: TOP, sfeer mag dan niet optimaal geweest zijn, de muziek was zo goed dat ik volledig uit me dak ging. idd uitdagende dj's (behalve gielen dan) waar id&t nog wat van kan leren.

Old Post May-26-2003 09:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for mahwang Click here to Send mahwang a Private Message Add mahwang to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by mahwang
Kan iemand mij helpen door te vertellen welke platen gedraaid zijn door sister bliss? de volgende heb ik al:

Miguel Boise- sereno (dr kucho weekend remix)
Underworld - Born Slippy
Timo Maas - Unite
Scumfrog - Music Revolution
dj Tomcraft - Loneliness (remix??)
filterheadz - sunshine (scumfrog remix)
dava gahan - dirty sticky floor (jxl remix)
james holden - nothing (93 returning mix)
Layo & Buschwaka vs Planet Funk - Lovestory & Chase the sun (bootleg)

bedankt. Over het feesje: TOP, sfeer mag dan niet optimaal geweest zijn, de muziek was zo goed dat ik volledig uit me dak ging. idd uitdagende dj's (behalve gielen dan) waar id&t nog wat van kan leren.

ik heb alleen het laatste gedeelte van haar set gehoord en een nummer wat ik me kan herinneren is:

Benni Benassi - Satisfaction


___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus

Old Post May-26-2003 09:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

Ik heb wederom een hele plezante avond gehad met allen


Zoals al vermeld, eerst lekker gegeten bij Brammetje (mededelingen-bordje nog gelezen? ) toen richting Ahoy (zou ik ook bijna Rai neertypen )

Ik vond Guy Ornadel heel erg lekkerrrrrrrrrr draaien..energiek en vrolijk!
Chicane was voor mij te rustig, Digweed wel helemaal top, evenals het Bli(t)se zusje

En Scott Mac met Taub..woeiii wat blijft t toch een meester-plaat

Anyway, bedankt Harmen, Bram, Anke, Mark, SuperSjinees, Anja, Tijs, Onno, Lex, Dave, Leander, Roel, Trancefool (naam? :s), Smirnoff (idem :s), Maarten + engeltje (zelf ik vond r mooi *grinz* is ze bi? hahaha), Snitz, Bas en iedereen die ik nog gemist heb

ps1: Lex, mietje. Geef nou maar toe dat je gewoon een sl3t bent

ps2: Leander, Roel..hoe verliep t knikkeren?

ps3: Bram, wanneer foto's?

ps4: TIN homo waar was je (duh..bamiballen verzamelen?)


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post May-26-2003 10:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Zoals al vermeld, eerst lekker gegeten bij Brammetje (mededelingen-bordje nog gelezen? ) toen richting Ahoy (zou ik ook bijna Rai neertypen )

Anyway, bedankt Harmen, Bram, Anke, Mark, SuperSjinees, Anja, Tijs, Onno, Lex, Dave, Leander, Roel, Trancefool (naam? :s), Smirnoff (idem :s), Maarten + engeltje (zelf ik vond r mooi *grinz* is ze bi? hahaha), Snitz, Bas en iedereen die ik nog gemist heb
ps3: Bram, wanneer foto's?

ps4: TIN homo waar was je (duh..bamiballen verzamelen?)


Ja gelezen.

Shit, Smirnoff vergeten. Ook nog gezien ja, jammergenoeg niet gesproken eigenlijk

Josta lezen: DONDERDAG

Tin was met mij mee man , we waren in de trein anke aan het plagen.

quote:
Originally posted by Jappio
zullen we dat maar niet persoonlijk opvatten



Jasper er staat "niet alleen" ipv "alleen nïet". Dus je mag wel meedoen hoor Wil er alleen nog iemand anders bij hebben. Wie laat ik wel in het midden


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post May-26-2003 10:34 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jasper er staat "niet alleen" ipv "alleen nïet". Dus je mag wel meedoen hoor Wil er alleen nog iemand anders bij hebben. Wie laat ik wel in het midden



ik koop gelijk een voorbind-lul..doe ik ook mee volgend feest


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post May-26-2003 10:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik koop gelijk een voorbind-lul..doe ik ook mee volgend feest


Ik bedoel jou ook niet, mallerd (fout woord ). Wegwezen dus!
Ik bedoel een of ander engeltje .........


___________________
"Life is all about choices & respect"

Last edited by SnuggLe on May-26-2003 at 10:58

Old Post May-26-2003 10:46 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik bedoel een of ander engeltje .........

Hmmm... ik betwijfel of haar vriendje het daar mee eens is... maar je kunt het vragen als je wil. Als jullie niet van die dubieuze voorstellen doen meldt ze zich misschien ook aan. Anders krijgt ze nog een slechte indruk!


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post May-26-2003 11:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Line up 4 elements
Post New Thread    Post A Reply

Pages (19): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback01-etnica-live_in_eilat_desert_israel_24-10-2002-1real-djmixes2k.com [2003] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAmorph - "Secrets Of Space" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:03.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!