Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Remy D
Nee maar wat je nu wel meegedeeld heb is dat je een trieste stumper bent, meteen in het New Wave hokje geplaatst kan worden en dat je waarschijnlijk nog een lelijkere bek heb danGlanis.

Old Post Oct-09-2003 20:55 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jimmy
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003
wat is new wave?

Old Post Oct-09-2003 20:58 
Click Here to See the Profile for Jimmy Click here to Send Jimmy a Private Message Add Jimmy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Jimmy
wat is new wave?

Een trieste stumper, je ken toch lezen?

Old Post Oct-09-2003 20:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable

Registered: May 2002

lekker boeiend.. ik begrijp niet waarom mensen zich zo druk kunnen maken/verontwaardigd zijn over een innercity line-up.

het is een id&t-feest dus je weet bij voorbaat dat ze niet gaan lopen experimenteren of de meest vooruitstrevende, sinistere namen neer gaan zetten. zij kiezen voor namen waarvan ze zeker weten dat die een hoop mensen een leuke tijd gaan bezorgen.

en gelijk hebben ze. die RAI moet toch vol en het liefts de volgende keer ook, dus ze kunnen het niet maken om mensen weg te jagen door allerlei ontoegankelijke figuren te booken.

als de line-up je niet zint: ga gewoon niet. er zijn genoeg andere feesten!! maar ontneem de mensen die wél gaan niet hun voorpret door telkens maar te blijven afgeven op het feest. we kunnen tenslotte niet allemaal dezelfde smaak hebben.

Old Post Oct-09-2003 21:00  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jimmy
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003
quote:
Originally posted by New Wave
Een trieste stumper, je ken toch lezen?

nee, ik bedoel de definitie, wat voor muziekstroming?? new wave hokje, snapt u?

Old Post Oct-09-2003 21:03 
Click Here to See the Profile for Jimmy Click here to Send Jimmy a Private Message Add Jimmy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Heb me weer kostelijk vermaakt met drie bladzijdes gezeik over line-ups. Als je wat vernieuwends wilt moet je dat in clubs opzoeken, weinig grote feesten waar ze met een vernieuwende line-up aankomen. Als er lekker gedraait wordt mag het Henkie of Tiesto zijn, maar bij Tiesto weet je het meestal zkr en dat is het verschil, dat mensen dat weer niet kunnen waarderen omdat het hun stijl niet is is dan hun probleem

Ik ga denk ik wel, vind de djs die komen wel ok en IC vorig jaar vond ik erg leuk, dus ga daar gewoon een gevolg aan geven

Old Post Oct-09-2003 21:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HBtje
scheisse !!!!

Registered: Mar 2003

zat nog ff te twijfelen..... 19 december Birthdayparty van jawel Paul van Dyk in Berlijn..... maarja het is zoverweg en daarom best duur............. Nu zie ik die @*&(^%#*@(&$^)@#^$)#^@)^$)(^@$) vette line up en weet ik het zeker Innercity here i come

Paul van Dyk, Tiësto, Sven Väth, Mauro Picotto, Fergie, Marcel Woods, Don Diablo, Dave Clarke, Agoria, Cristian Varela, Takkyu Ishino, Johan Gielen, John "00" Flemming, Jean, Joop, Cor Fijneman en dan is de line up nog niet eens compleet bekend gemaakt Kan niet wachten .................

Old Post Oct-09-2003 23:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for HBtje Click here to Send HBtje a Private Message Visit HBtje's homepage! Add HBtje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rodo
Trancewillneverdie.com

Registered: Aug 2003

i need help!

to buy ticket i need 1 information it s written_ vak AI or AR what must i choose? thanxx!!

Old Post Oct-10-2003 01:59  France
Click Here to See the Profile for Rodo Click here to Send Rodo a Private Message Add Rodo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by FunkySimon
jij hebt ook meteen je vooroordelen klaar liggen.
Omdat er mensen naar innercity gaan voor het feestje en niet voor de specialiteit van een dj, zijn het meteen hersenloze hardstyle mensen.

Manmanman, mijn grootste vraag is of jij uberhaupt wel hersencellen hebt.
Ik heb het toch ALLEEN over Remy D

quote:
dit is toch een normale discussie waarbij mensen hun argumenten geven, omdat niet iedereen het eens is met jou, hoef je niet meteen te zeggen dat er niet normaal gecommuniceerd wordt.

Ik geef inderdaad mijn argumenten en deze zijn voor mij doen nog redelijk.
Ik heb andere verwachtingen dan andere en dat schrijf ik op.Ik heb het wederom alleen over remy D, je weet alles mooi uit zijn verband te rukken........

quote:
behalve de post van REMYD maar die was wel grappig opzich, of bedoelde je dat hij van hardstyle houdt? want voor de rest houd niemand hier van hardstyle volgens mij

[/QUOTE]

ach, zo is hij altijd. Ik hecht er iedergeval mijn waarde niet meer aan.

Old Post Oct-10-2003 04:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave

quote:
Originally posted by Jimmy
nee, ik bedoel de definitie, wat voor muziekstroming?? new wave hokje, snapt u?

New wave zit in een Techno, Progressive, GOA, Techhouse, Hardcore C&A hokje (inkoppertje dus zal ik het zelf maar neerzetten)

Old Post Oct-10-2003 04:36  Netherlands
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by TranceFool
jij kan volgens mij de laatste maanden alleen maar zeuren als er een line-up bekend wordt gemaakt.....ik wil Picotto erg graag zien en hij is nou niet echt vaak in Nederland dus ik ga wel lekker op 1 naam af

Alleen maar zeuren? Waarom is het meteen zeuren? Ik ga er niet heen omdat ik het niets vind, zeur je dan meteen? Plus noem me die voorbeelden op 'waar ik alleen maar zeur'. Draag ik niets meer bij ofzo?

Ik vind het gewoon zo'n ontzettende bullshit dat mensen echt een aantal namen zien, en dan helemaal gek worden. Mensen zijn zooooo makkelijk lijkt het wel. Er wordt geroepen: Ah...Picotto, alleen voor hem alleen zou ik al gaan! Wat stupid, Picotto was 2 maanden geleden in de Asta in Den Haag. 10 euro en je ziet Picotto ook.... Daarvoor hoef je niet speciaal naar Innercity.

Waar ik me aan stoor is dat iedereen alleen maar naar namen kijkt. Je ziet 1 naam, en dan is het 'Vet vet vet!!'. Sta open voor nieuwe namen, sta eens open voor nieuwe muziek. Tiesto zal er over 3 jaar misschien niet meer zijn. Er zjin zat dj's die onbekend zijn maaar ook heel goed. Hoe moet anders nieuw talent doorbreken, zoals Verdine Bel en Anthiphus?

Ik ga naar een feest voor de sfeer, en voor de mensen die er dan komen. Ik ben naar Invited geweest terwijl Trance niet mijn voorkeur geniet. Maarrrrrrrr het was wel heel gezellig met alle TA's. G&D draaide ook lekker. Ik kwam daar niet voor Tiesto, anders dan de andere 90 %: G&D draaide 10 x beter dan Tiesto, maar daar was geen sfeer. Waarom? OMdat al die boeren G&D neit kenden. Het is alleen Tiesto hier, Tiesto daar. Bah, bah bah!!
En op Innercity is GEEN sfeer. Vorig jaar danste maar 10 %, en dat lopen is ook echt NERGENS goed voor.

Als mensen hier een keer kritisch zijn, zoals New Wave en ik , dan moeten we niet zeuren en dan worden we geflamed. Discussie uitlokken mag niet eens?? Wij flamen niemand, maar blijkbaar zijn er velen op hun pikkie getrapt.

Hierbij zeg ik wel, dat ID&T het natuurlijk nooit goed kan doen... er zijn altijd wel mensen niet tevreden, en dat begrijp ik.

Old Post Oct-10-2003 07:15 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basd
progression

Registered: Jul 2002

Mensen die wel gaan: veel plezier!

Ook ik ga niet, vind zelf de line-up namelijk ook behoorlijk r*k. Te weinig DJs die bij mij in de smaak vallen (alleen Varela en Futureshock spreken me op het moment echt aan), misschien dat er nog wel wat bijkomt..

Ook ik ben van mening dat ID&T behoorlijk op safe speelt met deze line-up.. Ik geef ze op zich geen ongelijk (d'r is nou eenmaal een markt voor), maar mij zullen ze er niet zien.. Heb de meeste van die 'grote' namen nou wel een aantal keer gezien en dat hoeft van mij op het moment niet meer.. Het wordt tijd voor wat afwisseling. Hoewel ik er natuurlijk zeker niet tegen ben als er wat bekende namen staan, anders heeft een feest op deze schaal tegenwoordig helaas weinig kans van slagen meer..

Overigens heeft niet alleen ID&T hier last van, degenen die de discussie rond de laatste Awakenings (morgen, 11-10) gevolgd hebben weten wel wat ik bedoel.

Nog even een voorbeeldje hoe het ook kan: www.paygogroovecity.be.. Vette line-up (house is echt meesterlijk (Danny Rampling, David Morales, Kevin Saunderson, Bob Sinclar, techno met Rolando, Luke Slater en C1 ook echt lekker).. Ook grote namen, maar in ieder geval weer eens andere dan diegenen die je te vaak op grote evenementen in NL vindt.. Gaat er iemand mee?

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Oct-10-2003 07:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
Alleen maar zeuren? Waarom is het meteen zeuren? Ik ga er niet heen omdat ik het niets vind, zeur je dan meteen? Plus noem me die voorbeelden op 'waar ik alleen maar zeur'. Draag ik niets meer bij ofzo?

Ik heb geen zin om alle threads van het afgelopen jaar van grote feesten na te gaan om te kijken wat jij daarin heb gezegd, maar mijn beeld van jou is dat er altijd wat te klagen is over de line-up. Misschien is dat beeld verkeerd dat weet ik niet, sorry. Dat je niets bij draagt slaat nergens, ik weet niet hoe je dat concludeert uit mijn post?

quote:

Ik vind het gewoon zo'n ontzettende bullshit dat mensen echt een aantal namen zien, en dan helemaal gek worden. Mensen zijn zooooo makkelijk lijkt het wel. Er wordt geroepen: Ah...Picotto, alleen voor hem alleen zou ik al gaan! Wat stupid, Picotto was 2 maanden geleden in de Asta in Den Haag. 10 euro en je ziet Picotto ook.... Daarvoor hoef je niet speciaal naar Innercity.

Hoezo is het gek dat mensen van 1 naam gek worden? Als jij fan bent van een bepaalde DJ is het toch logisch dat je daar op afgaat. Ik spreek niet voor mezelf want ik ben geen ´grote´fan van Picotto maar hij stond nog altijd op mn verlanglijstje. En ja hij heeft dan misschien gedraaid in de Asta maar toen kon ik niet. Als jij Sasha tussen de line-up ziet staan zeg je ook VET!

quote:

Waar ik me aan stoor is dat iedereen alleen maar naar namen kijkt. Je ziet 1 naam, en dan is het 'Vet vet vet!!'. Sta open voor nieuwe namen, sta eens open voor nieuwe muziek. Tiesto zal er over 3 jaar misschien niet meer zijn. Er zjin zat dj's die onbekend zijn maaar ook heel goed. Hoe moet anders nieuw talent doorbreken, zoals Verdine Bel en Anthiphus?

Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar je noemt iedereen dus daar zal je mij ook wel mee bedoelen. Wie zegt dat ik niet open sta voor nieuwe namen?? Hoe weet jij naar wat voor muziek ik allemaal luister?? Het klinkt nou echt van: ´Ow, jij gaat op grote namen of op een feest dus je kijkt niet naar jong talent en je luistert niet naar wat anders dan trance´
Echt bullshit gewoon....

quote:

Als mensen hier een keer kritisch zijn, zoals New Wave en ik , dan moeten we niet zeuren en dan worden we geflamed. Discussie uitlokken mag niet eens?? Wij flamen niemand, maar blijkbaar zijn er velen op hun pikkie getrapt.

Ik zeg niet dat je geen discussie mag uitlokken. Het valt mij gewoon op dat sinds jij van trance bent afgestapt je het bijna als een minderwaardige muziekstyle ziet. En dat de line-up van grote feesten bijna nooit aan jouw eisen voldoet. (edit: en dit stoort mij dus, vandaar mijn reply....ik ben niet op mn pikkie getrapt) Misschien is dit wat overdreven en niet correct, maar zo komt het nou eenmaal op mij over.

Old Post Oct-10-2003 07:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nook
electronic fantastic

Registered: May 2001
Thumbs up

ik vind de line-up ook wel goed. ik geloof dat ik wel ga. jammer dat Gabriel and Dresden er niet bij staat. dan werd het een gekkenhuis. maar wie weet word die nog wel toegevoegd. al met al denk ik dat IC wel kick word en toch had ik nog graag Umek erbij zien staan.

Old Post Oct-10-2003 08:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for Nook Click here to Send Nook a Private Message Add Nook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by TranceFool
Hoezo is het gek dat mensen van 1 naam gek worden? Als jij fan bent van een bepaalde DJ is het toch logisch dat je daar op afgaat. Ik spreek niet voor mezelf want ik ben geen ´grote´fan van Picotto maar hij stond nog altijd op mn verlanglijstje. En ja hij heeft dan misschien gedraaid in de Asta maar toen kon ik niet. Als jij Sasha tussen de line-up ziet staan zeg je ook VET!

Ik ga niet voor 1 dj naar zo'n feest toe.

quote:

Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar je noemt iedereen dus daar zal je mij ook wel mee bedoelen. Wie zegt dat ik niet open sta voor nieuwe namen?? Hoe weet jij naar wat voor muziek ik allemaal luister?? Het klinkt nou echt van: ´Ow, jij gaat op grote namen of op een feest dus je kijkt niet naar jong talent en je luistert niet naar wat anders dan trance´
Echt bullshit gewoon....

Oke, het merendeel dan. En toch is het zo, kijk hier maar eens. Bijna niemand heir zal naar een feest gaan als het niet zijn stijl is, gewoon om de gezelligheid en om een keer wat nieuws te zien. Dat moet ik nog zien gebeuren.

quote:

Ik zeg niet dat je geen discussie mag uitlokken. Het valt mij gewoon op dat sinds jij van trance bent afgestapt je het bijna als een minderwaardige muziekstyle ziet. En dat de line-up van grote feesten bijna nooit aan jouw eisen voldoet. (edit: en dit stoort mij dus, vandaar mijn reply....ik ben niet op mn pikkie getrapt) Misschien is dit wat overdreven en niet correct, maar zo komt het nou eenmaal op mij over.

Dit is echt je reinste BULL.
Dit hier gaat totaal NIET over trance, trance heeft er bij deze discussie niets mee te maken!! Het gaat om de innercity lineup, niet om trance. En ik geef helemaal niet zoveel af op trance, dat vind ik zelf ontzettend meevallen. Heb me laatste super vermaakt bij Invited, en trance af en toe is nog heerlijk. Alleen niet van die commerciele cheap ass gielen hitjes shit.

Ik vind trance geen minderwaardige muziekstijl, althans, het merendeel niet. Nummers maken om het maken, om het scoren WEL, en jammergenoeg gebeurt dat nog teveel. De ene na de andere tranceknaller uitbraken.

Misschien stoor ik me inderdaad teveel aan de grote feesten, en moetik proberen dit minder te doen. Waarom ik me er aan stoor, is omdat weinig organisaties durven te vernieuwen, en kiezen voor een succesconcept. Neem een voorbeeld aan extrema, die wel vooruitstrevend is.
Ach, dit is eigenlijk een zinloze discussie.. ik hou meer van kleine clubs, dat zal het verschil wel zijn. En maybe omdat ik veel verschillende feesten heb gezien, in binnen en buiteland, en ook veel dingen achter de schermen heb meegemaakt op mijn werk (veel voro ID&T gewerkt), maybe ben ik daardoor bevooroordeeld? I dont know.

quote:
Ok aangezien snuggle en jij hier beroeps line up afzeikers zijn wil ik wel eens horen wat voor een briljante en vooruitstrevende line up jullie zouden neerzetten als jullie duncan stutterheim zouden heten

Wat ik mis van ID&T, wat ik echt hun grootste manco vind, is dat ze VISIE missen. Waarom? Omdat ze loaded zijn met geld, en niet een ideaal hebben, iets uitdragen. Het gaat ze ECHT alleen om het geld! Het is hun goed recht en ik geef ze geen ongelijk, maar als je al zo binnen bent, waarom experimenteer je niet een keer? Waarom durf je neit eens te kiezen voor andere dingen? Ze zijn ECHT bang om op hun bek te gaan, ze kiezen alleen de succes formule, ik vind ze imho niet vooruitstrevend. Het hele idee van vroeger in de housescene is gewon weg, het gaat om het grote graaien. Jammer, maar helaas.

Mijn vooruistrevende line-up:
Antiphus
Luke Slater
Miss Djax
Alexander Kowalski
Pascal FEOS

Royksopp (Live)
Gabriel & Dresden (de nieuwe Tiesto's? zo vooruitstrevend als de pest)
Andain (Live)

Quintin
Misjah Helsloot
Stigma ?
Dazzle
SHOKK
Markus Schultz

Dj San
Stef
Iemand uit de Bedrock stal, Sasha/Digweed/Seaman/Lawrer ofzo, die zie je nooit op een ID&T feest...
Danny Howells/Nick Warren?

En je kan niet zeggen dat hier GEEN trance namen tussen staan.....

Mensen zoals Dave Clarke, Sven Vath en Futureshock zou ik thuislaten, tiesto en dana enzo ook. Zie je teveel op ID&T feesten.....

Old Post Oct-10-2003 08:52 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Innercity 2003 :: Rio de Janeiro :: RAI Amsterdam
Post New Thread    Post A Reply

Pages (48): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhard techno :-) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCarlo Resort - "O Class" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:27.

Forum Rules: