quote: | Originally posted by TranceFool
Hoezo is het gek dat mensen van 1 naam gek worden? Als jij fan bent van een bepaalde DJ is het toch logisch dat je daar op afgaat. Ik spreek niet voor mezelf want ik ben geen ´grote´fan van Picotto maar hij stond nog altijd op mn verlanglijstje. En ja hij heeft dan misschien gedraaid in de Asta maar toen kon ik niet. Als jij Sasha tussen de line-up ziet staan zeg je ook VET! |
Ik ga niet voor 1 dj naar zo'n feest toe.
quote: |
Ik weet niet hoe je daarbij komt, maar je noemt iedereen dus daar zal je mij ook wel mee bedoelen. Wie zegt dat ik niet open sta voor nieuwe namen?? Hoe weet jij naar wat voor muziek ik allemaal luister?? Het klinkt nou echt van: ´Ow, jij gaat op grote namen of op een feest dus je kijkt niet naar jong talent en je luistert niet naar wat anders dan trance´
Echt bullshit gewoon....
|
Oke, het merendeel dan. En toch is het zo, kijk hier maar eens. Bijna niemand heir zal naar een feest gaan als het niet zijn stijl is, gewoon om de gezelligheid en om een keer wat nieuws te zien. Dat moet ik nog zien gebeuren.
quote: |
Ik zeg niet dat je geen discussie mag uitlokken. Het valt mij gewoon op dat sinds jij van trance bent afgestapt je het bijna als een minderwaardige muziekstyle ziet. En dat de line-up van grote feesten bijna nooit aan jouw eisen voldoet. (edit: en dit stoort mij dus, vandaar mijn reply....ik ben niet op mn pikkie getrapt) Misschien is dit wat overdreven en niet correct, maar zo komt het nou eenmaal op mij over. |
Dit is echt je reinste BULL.
Dit hier gaat totaal NIET over trance, trance heeft er bij deze discussie niets mee te maken!! Het gaat om de innercity lineup, niet om trance. En ik geef helemaal niet zoveel af op trance, dat vind ik zelf ontzettend meevallen. Heb me laatste super vermaakt bij Invited, en trance af en toe is nog heerlijk. Alleen niet van die commerciele cheap ass gielen hitjes shit.
Ik vind trance geen minderwaardige muziekstijl, althans, het merendeel niet. Nummers maken om het maken, om het scoren WEL, en jammergenoeg gebeurt dat nog teveel. De ene na de andere tranceknaller uitbraken.
Misschien stoor ik me inderdaad teveel aan de grote feesten, en moetik proberen dit minder te doen. Waarom ik me er aan stoor, is omdat weinig organisaties durven te vernieuwen, en kiezen voor een succesconcept. Neem een voorbeeld aan extrema, die wel vooruitstrevend is.
Ach, dit is eigenlijk een zinloze discussie.. ik hou meer van kleine clubs, dat zal het verschil wel zijn. En maybe omdat ik veel verschillende feesten heb gezien, in binnen en buiteland, en ook veel dingen achter de schermen heb meegemaakt op mijn werk (veel voro ID&T gewerkt), maybe ben ik daardoor bevooroordeeld? I dont know.
quote: | Originally posted by FunkySimon
Ok aangezien snuggle en jij hier beroeps line up afzeikers zijn wil ik wel eens horen wat voor een briljante en vooruitstrevende line up jullie zouden neerzetten als jullie duncan stutterheim zouden heten
|
Wat ik mis van ID&T, wat ik echt hun grootste manco vind, is dat ze VISIE missen. Waarom? Omdat ze loaded zijn met geld, en niet een ideaal hebben, iets uitdragen. Het gaat ze ECHT alleen om het geld! Het is hun goed recht en ik geef ze geen ongelijk, maar als je al zo binnen bent, waarom experimenteer je niet een keer? Waarom durf je neit eens te kiezen voor andere dingen? Ze zijn ECHT bang om op hun bek te gaan, ze kiezen alleen de succes formule, ik vind ze imho niet vooruitstrevend. Het hele idee van vroeger in de housescene is gewon weg, het gaat om het grote graaien. Jammer, maar helaas.
Mijn vooruistrevende line-up:
Antiphus
Luke Slater
Miss Djax
Alexander Kowalski
Pascal FEOS
Royksopp (Live)
Gabriel & Dresden (de nieuwe Tiesto's? zo vooruitstrevend als de pest)
Andain (Live)
Quintin
Misjah Helsloot
Stigma ?
Dazzle
SHOKK
Markus Schultz
Dj San
Stef
Iemand uit de Bedrock stal, Sasha/Digweed/Seaman/Lawrer ofzo, die zie je nooit op een ID&T feest...
Danny Howells/Nick Warren?
En je kan niet zeggen dat hier GEEN trance namen tussen staan.....
Mensen zoals Dave Clarke, Sven Vath en Futureshock zou ik thuislaten, tiesto en dana enzo ook. Zie je teveel op ID&T feesten.....