|
| quote: | Originally posted by basd
Beetje jammer, wilde net vragen of ie een Braziliaanse spits voor De Graafschap wilde regelen, die kunnen ze daar nog wel gebruiken. |
LoL 
Kunnen ze wel gebruiken!
En JP je sig:
GEWELDIG!
___________________
"Life is all about choices & respect"
|