Originally posted by X-Tune
Het zijn toch uw laatste examens in uw leven? Toch nog maar even genieten van het studentenleven.
studentenleven.. ah ja, dat bestaat ook...
spijtig genoeg ni veel van t studentenleven meegemaakt omdat ik iedere dag met de bus van diepenbeek naar maasmechelen naar huis ging... maar ja
Jun-07-2005 19:48
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Originally posted by Nyah
studentenleven.. ah ja, dat bestaat ook...
spijtig genoeg ni veel van t studentenleven meegemaakt omdat ik iedere dag met de bus van diepenbeek naar maasmechelen naar huis ging... maar ja
Meer dan de helft heeft nooit aan hoge school en universiteit gestudeerd, dus die hebben het ook niet meegemaakt. Daarbij stelt het studentenleven niets meer voor tov vroeger.
Jun-07-2005 19:51
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Meer dan de helft heeft nooit aan hoge school en universiteit gestudeerd, dus die hebben het ook niet meegemaakt. Daarbij stelt het studentenleven niets meer voor tov vroeger.
true, allez, toch zeker ni in diepenbeek
Jun-07-2005 19:52
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
hehe, zo grappig om te zien hoe New Wave erin opgaat...
Jun-07-2005 19:53
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Nyah
true, allez, toch zeker ni in diepenbeek
ik heb eerlijk gezegd niet te klagen
ik ammuseer me ier rot zene ... moet je alleen jah, kunnen mengen, en da is denk'k enkel mogelijk mits kleine afstand dmv kot ofzo
Jun-07-2005 20:28
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
hehe, zo grappig om te zien hoe New Wave erin opgaat...
Die is blij dattie weer een keertje los mag
Jun-07-2005 20:32
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
ik vind het studentenleven in leuven best wel te pruimen eigenlijk, hoewel, als je de verhalen hoort van voordat semesterexamens ingevoerd werden...
Toen was het op de oude markt ook nog geen 1€60/70 voor een pintje
Jun-07-2005 20:33
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Aangezien Mellow_head gebanned is vind ik dat de volgende ID-contest georganiseerd moet worden door diegene die op dit moment aan de leiding staat...
Originally posted by eieregooie
Die is blij dattie weer een keertje los mag
Na 2 hardstyle kneuzen en wat andere prutsers was het wel weer effe tijd. Was al weer een tijdje geleden. Maar ik heb hem wel uitgelult Maar is mellow_head gebanned? vind het wel overdreven.
Jun-07-2005 22:19
Roger
blaat
Registered: May 2004
ja vind ik ook wel een beetje overdreven.. hij hield zich in op commando en uiteindelijk was het allemaal wel vermakelijk
Jun-07-2005 23:49
Phortastic
It's Majik !
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Aangezien Mellow_head gebanned is vind ik dat de volgende ID-contest georganiseerd moet worden door diegene die op dit moment aan de leiding staat...
rofl, wat ik logischer zou vinden is dat de 2de uit de vorige contest gewoon een nieuwe contest maakt
dat is veel eerlijker en logischer
Albums of the year: 1. Hybrid - I Choose Noise 2. Liberto - Lullaby 3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer) 4. Peter Gun - Friendly Fire 5. Thomas Schumacher - Home 6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey) 7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki) 8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)
Jun-08-2005 02:50
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
mellow_head komt terug en de ID Contest gaat verder (of heeft ie dat niet verdiend misschien ); hopelijk wil ie nog.