|
| quote: | Originally posted by Pumaz
Blue Monday is van '83 (ik heb hem) en is meer de inspiratie van house geweest..
Dance2Trance staat al op de lijst, en van Age Of Love reken ik persoonlijk niets voor de jam & spoon mixes als trance. Veel mensen rekenen het oude 'rave' als trance als ze over klassiekers bezig zijn, de heel oude bonzai releases bvb vind ik echt geen trance. Ik bedoel wanneer waren de eerste plaatjes die een beetje klinken op hoe trance nu is.
Maar op de simpele vraag antwoord niemand: hoe oud moet iets zijn om een klassieker genoemd te kunnen worden? |
Hmm dan lijkt het me dat ge een tè gespecifieerd antwoord zoekt. Wat er volgens mij niet is...
| quote: | | Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world' |
|