Originally posted by FenixStyle
Voor degenen die het nog niet ontdekt hadden:
Rapidshare is bezig haar dienst te vernieuwen. De .de zal vervangen worden door een .com. Deze laatste zit nog in een testfase en zolang zullen ook alle downloads die een .com-link hebben, onbeperkt zijn. Geen wachttijden dus en simultaan downloaden is ook geen probleem
Idd, en ze werken vanaf nu samen met enkele overheden dus de grote mp3-piraten maken best geen gebruik meer van deze service. Je weet maar nooit dat je gestekt wordt
Alternatieven genoeg
Oct-26-2006 13:17
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Yeah, daarnet bevestigingsmail gehad dat ik over vier weken naar opnames van de Slimste Mens Ter Wereld kan gaan..
Oct-26-2006 17:10
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
avondje Club @ 17.30 + till 2.00 0'clock = pritty fucking
Originally posted by Eagle`
avondje Club @ 17.30 + till 2.00 0'clock = pritty fucking
morgen P3P w00000000000000T
Ehsal Club of een andere Club. Alst Ehsal is, steek ik mijn kop ook wel eens binnen
Oct-27-2006 07:47
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
Sommigen hier kennen elkaar, de meesten hebben elkaar al wel eens gezien en/of gesproken op een event. Maar echt kennismaken is er me zo'n volume nauwelijks mogelijk. Kunnen we eens gene 'beta-dag' organiseren ofzo Ik zie ons al met zen allen in onze nieuwe t-shirt over de Meir ofzo paraderen. Of weet ik welk pretpark dan ook onveilig maken. Tijdje terug hier is iets over een fietstocht gelezen. Kan ook zeker de moeite zijn. En waarom niet op de dag van één van de komende beta-party's. Zou een mooie afsluiter zijn, en dan geraakt iedereen er zeker makkelijk...
Kan me voorstellen dat voor velen daarna de stap om 'alleen' naar een event te gaan kleiner wordt. Achjah, tis maar iets da in me opkwam.
Oct-27-2006 18:19
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Met z'n allen naar de Zoo
Oct-27-2006 18:27
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
quote:
Originally posted by Antony
Sommigen hier kennen elkaar, de meesten hebben elkaar al wel eens gezien en/of gesproken op een event. Maar echt kennismaken is er me zo'n volume nauwelijks mogelijk. Kunnen we eens gene 'beta-dag' organiseren ofzo Ik zie ons al met zen allen in onze nieuwe t-shirt over de Meir ofzo paraderen. Of weet ik welk pretpark dan ook onveilig maken. Tijdje terug hier is iets over een fietstocht gelezen. Kan ook zeker de moeite zijn. En waarom niet op de dag van één van de komende beta-party's. Zou een mooie afsluiter zijn, en dan geraakt iedereen er zeker makkelijk...
Kan me voorstellen dat voor velen daarna de stap om 'alleen' naar een event te gaan kleiner wordt. Achjah, tis maar iets da in me opkwam.
Een pré-activiteit dinsdag zie ik zeker zitten Al is het maar in groep ne kebab gaan eten ofzo
Oct-27-2006 18:45
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Push2005
Met z'n allen naar de Zoo
Met 1 pinguïn hebben we al genoeg op het forum.
Oct-27-2006 19:20
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Yah laat ons allemaal emo doen. De dag afsluiten met een groephug.
Originally posted by Xilver
Yah laat ons allemaal emo doen. De dag afsluiten met een gangbang.
excuseer?
Oct-27-2006 19:57
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Een Chinese schotel, hé. Babi gangbang.
Oct-27-2006 20:24
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by TOR
Een Chinese schotel, hé. Babi gangbang.
ooooh, k dan, begon al de vrezen dat ik dreamland en fun moest gaan informeren dat ze trance niet meer mogen aanbieden omdat het aanzet tot onzedig gedraag...oooh wacht, dat deden ze al en nu Canis Canem Edit (aka Bully) ook al ni een child focus feliciteerd hen....proficiat de hypocrisie heeft weer gewonnen