Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

CC
את המלכה החדשה שלי...


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Oct-26-2004 13:03  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
yaman
בעל מידות טובות



Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel

quote:
Originally posted by eXeTik
סיבות למה שוקולד עדיף על סקס 20

1. שוקולד ניתן להשיג בקלות ובכל מקום.

2. המשפט "אם את אוהבת אותי את תבלעי אותו" מקבל משמעות חדשה.

3.אם את נושכת את האגוזים חזק מדי, לשוקולד לא יהיה איכפת.

4. שוקולד מספק אותנו גם אחרי שהוא נהיה רך.

5. נוכל לאכול שוקולד בצורה בטוחה גם בזמן נהיגה.

6.נוכל להיות עם השוקולד שלנו כמה זמן שנרצה.

7.אפשר לאכול את השוקולד שלנו בלי בושה גם לפני ההורים.

8.שני אנשים מאותו המין יכולים לאכול שוקולד מבלי שיעשו להם הכללות ויקראו להם בשמות מגעילים.

9.המילה "התחייבות לא מפחידה אף שוקולד.

10.אפשר לאכול את השוקולד מעל שולחן העבודה וזאת מבלי לעצבן אף אחד מהבוסים.

11.אפשר לבקש מכל אדם זר לקבל ממנו את השוקולד שלו מבלי לקבל אגרוף בפרצוף.

12.כשאוכלים שוקולד לא נכנסות לך שיערות לפה (אלא אם כן אתה ממש עילג ולא יודע לאכול חחח)

13.עם שוקולד אין צורך לזייף את זה.

14.שוקולד לא מכניס אותך להריון.

15.אפשר לאכול שוקולד בכל יום בחודש.

16.זו לא בעיה גדולה למצוא שוקולד טוב.

17.ניתן לאכול באותו הזמן כמה סוגים של שוקולד שרק נרצה.

18.אתם לעולם לא זקנים מדי או צעירים מדי כדי לאכול את השוקולד שלכם.

19.כשאתם אוכלים שוקולד באמצע הלילה זה לא מעיר את השכנים.

20.עם שוקולד המידה לא חשובה זה תמיד יהיה טעים.


ואללה דוגרי אני עדיין יעדיף סקס


___________________

Old Post Oct-26-2004 15:12  Israel
Click Here to See the Profile for yaman Click here to Send yaman a Private Message Add yaman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

דוגרי אני מעדיפה שוקולד
אגב חייבת לספר לכם קטע בהקשר הזה...קיצר
מה שרונן העלה לפה? למה שוקולד עדיף מסקס?
עבדתי פעם ביס וחברה שלי שלחה ת'מייל הזה לח'ברה בעבודה,
למחרת היא מגיעה לעבודה פותחת ת'מייל ורואה שקיבלה אימייל ממישהו בזו הלשון:
"חבל שאת חושבת ששוקולד עדיף על סקס,
נראה לי שפשוט לא היית עם הגבר הנכון,
"
ההיא בשוק בהלם לא מבינה מי שלח את זה, קיצר מה מסתבר?
הייתה לה רשימת תפוצה של כל הח'ברה בעבודה ובמקום להכניס את השם שלי:
אבישג למי שלא יודע, אז הכניסה אבישי אחד שהשם משפחה שלו דומה לשלי,
קיצר ההוא במשך שנה מקבל ממנה מיילים והקטע שהוא היה איזה מנהל בכיר מכפר סבא...
חחחחחחחחח איזה קטע ענק! ההיא ביקשה ממני להתקשר אליו ולהסביר לו ת'טעות,
היא כ"כ התביישה! חמודה! היה צחוקים... (טוב אני יודעת באנגלית זה נשמע יותר טוב

ונ.ב
ח'ברה תרגעו עם הקומפלימנטים האלו,
זה רק מלהיב אותי יותר...

)

Old Post Oct-26-2004 17:11  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
צעצוע לתינוק מבת ים

http://www.pic.co.il/Files/B9809EAF...3E7157E66EF.JPG

Old Post Oct-26-2004 17:37  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-CosmicFire-
Craiser Man



Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
Re: צעצוע לתינוק מבת ים

quote:
Originally posted by princess cc
http://www.pic.co.il/Files/B9809EAF...3E7157E66EF.JPG



חחחחחחחחחחח
התלבת מהקטע של התמונות
קלטתי אותך חחח :}


___________________

Old Post Oct-26-2004 18:38  Israel
Click Here to See the Profile for -CosmicFire- Click here to Send -CosmicFire- a Private Message Add -CosmicFire- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
Re: Re: צעצוע לתינוק מבת ים

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
חחחחחחחחחחח
התלבת מהקטע של התמונות
קלטתי אותך חחח :}


כןןןןןן אבל זהו... התעייפתי..
זה מתיש רצח כל פעם אני צריכה להרשם מחדש
ולהעלות את כל התמונות מחדש, אין לי מושג למה...
הוא לא מזהה ת'שם משתמש והסיסמא...
או שאולי אנ'לא זוכרת?
קיצר לא חשוב, אין לי כוח... נעלה לכם כל יום אחד
בנוהל הקודם

Old Post Oct-26-2004 18:41  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
מקווה שלא יהיו לי ילדים כאלה מ-פ-ג-ר-י-ם !!!

איך מחליטים עם מי להתחתן?

(אימרות חוכמה של ילדים)

חייבים להיות לכם אותם תחביבים.למשל, אם אתה אוהב ספורט, היא צריכה לאהוב את זה שאתה אוהב ספורט ולבדוק כל כמה דקות שמלאי הגרעינים והשתייה לא התרוקן, ואם כן, אז להביא עוד.

)אלן, בן 10)

אף אחד לא באמת בוחר עם מי הוא יתחתן כשהוא יהיה גדול, ה' בוחר בשבילנו עם מי אנחנו נתחתן, ואנחנו יודעים רק מאוחר יותר עם מי נתקענו.

(קריסטן, בת 10)

מהו הגיל הנכון להתחתן? 23 זה הגיל המושלם להתחתן, בגלל שאתה מכיר את הבן אדם כבר המון זמן עד אז!

(קאמיל בת 10)

אף גיל הוא לא גיל טוב להתחתן בו. אתה צריך להיות טיפש כדי להסכים להתחתן.

(פרדי בן 6)

איך זר יכול לדעת אם שני אנשים נשואים ? אתה יכול לדעת אם אתה רואה שני אנשים צועקים על אותם ילדים.

(דריק בן 8)

מה אתם חושבים שלאמא שלכם ולאבא שלכם יש במשותף? שניהם לא רוצים עוד ילדים.

(לורי בת 8)

בפגישה ראשונה, הם צריכים לשקר אחד לשני, וזה צריך לעניין אותם מספיק כדי להפגש שוב.

(מרטין בן 10)

מה תעשה אחרי פגישה לא מוצלחת? הייתי רץ הביתה ועושה את עצמי מת. ביום למחרת הייתי מתקשר לכל העיתונים ומוודא שכתוב בכל העיתונים ! שמתתי.

(קרייג בן 9)

מתי זה בסדר לנשק מישהו? כשהם עשירים.

(פאם בת 7)

מה עדיף, להיות לבד או להיות נשוי? זה עדיף בשביל בנות להיות רווקות אבל לא בשביל בנים. בנים צריכים מישהי שתנקה אחריהם.

(אניטה בת 9)

במה העולם היה שונה אם אנשים לא היו מתחתנים? היו בטח המון ילדים שהיה צריך להסביר מאיפה הם באו לא ?

(קלוין בן 8)

איך תגרום לנישואים שלך לעבוד? אגיד לאישתי שהיא נראית טוב, תמיד. למרות שהיא בטח תראה כמו משאית.

(ריקי בן 10)

Old Post Oct-26-2004 19:10  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr.SuS
tranceaddict



Registered: May 2004
Location: Tel Aviv Israel

בחזרה לסיסי
מילות סיום למשפטי התחלה

גבר: תגידי איפה הייתי כל חיי
אישה: התחבאתי ממך

גבר: תגידי לי לא ראיתי אותך איפה שהוא קודם?
אישה: כן בגלל זה אני לא הולכת לשם יותר

גבר: תגידי הכסא הזה ריק?
אישה: כן וגם זה יהיה אם תשב

גבר: אצלי או אצלך?
אישה: אמלי ואצלך אני אצלי ואתה אצלך

גבר: אם הייתי רואה אותך בערוב הייתי מת משמחה
אישה: אם הייתי רואה אותך בערום הייתי מתה מצחוק


גבר: אז מה את עושה בחיים?
אישה: אני דרגיסטית

גבר: הגוף שלך הוא כמו מקדש
אישה: מצטערת אין שרותים היום

גבר: אני אלך עד סוף העולם בשבילך
אישה: ותשאר שם?

ועוד אחד שעובד רק באנגלית
M: What's ur Sign
F: Do not enter


___________________
Jack Of All Trades But Master Of None
-------------------------------------
Thay Say Nobody Is Perfect
I'm Nobody
Therefor I'm Perfect...

Old Post Oct-27-2004 10:01  Israel
Click Here to See the Profile for Dr.SuS Click here to Send Dr.SuS a Private Message Add Dr.SuS to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

quote:
Originally posted by Dr.SuS
בחזרה לסיסי
מילות סיום למשפטי התחלה

גבר: תגידי איפה הייתי כל חיי
אישה: התחבאתי ממך

גבר: תגידי לי לא ראיתי אותך איפה שהוא קודם?
אישה: כן בגלל זה אני לא הולכת לשם יותר

גבר: תגידי הכסא הזה ריק?
אישה: כן וגם זה יהיה אם תשב

גבר: אצלי או אצלך?
אישה: אמלי ואצלך אני אצלי ואתה אצלך

גבר: אם הייתי רואה אותך בערוב הייתי מת משמחה
אישה: אם הייתי רואה אותך בערום הייתי מתה מצחוק


גבר: אז מה את עושה בחיים?
אישה: אני דרגיסטית

גבר: הגוף שלך הוא כמו מקדש
אישה: מצטערת אין שרותים היום

גבר: אני אלך עד סוף העולם בשבילך
אישה: ותשאר שם?

ועוד אחד שעובד רק באנגלית
M: What's ur Sign
F: Do not enter


משפטים חזקים ביותר...חחח אהבתי


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Oct-27-2004 10:12  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

....משהו חמוד... אבל אין לי מושג אם זה אמיתי או לא


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Oct-27-2004 10:16  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-CosmicFire-
Craiser Man



Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel


http://www.twik.net/magic/magic.asp

דבר קלטנייייי טילים!!!!!!!!!!


___________________

Old Post Oct-27-2004 21:10  Israel
Click Here to See the Profile for -CosmicFire- Click here to Send -CosmicFire- a Private Message Add -CosmicFire- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by -CosmicFire-

http://www.twik.net/magic/magic.asp

דבר קלטנייייי טילים!!!!!!!!!!


אחי אני מקווה שאתה לא רציני....



___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Oct-27-2004 21:24  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Post New Thread    Post A Reply

Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 [166] 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCan anyone ID this song? [2012] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMike MH-4 - Pinball (Club Version) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:59.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!