Originally posted by Tim81
Wanneer wordt de eerste TA-voetbalwedstrijd georganiseerd?!? Op de camping bij Dance Valley?!?
Dat zou vorig jaar al gebeuren
Geen idee wanneer, ik zeg prik een datum
Maareh...Siesta, ongeoefend: ja dat klopt Sport wel veel, maar voetbal dus voor het eerst in 2 jaar. Damn ik sta stijf van de spierpijn...
Apr-28-2005 05:29
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by SnuggLe
Maareh...Siesta, ongeoefend: ja dat klopt Sport wel veel, maar voetbal dus voor het eerst in 2 jaar. Damn ik sta stijf van de spierpijn...
Gelukkig hebben die mensen die de boot leenden het overleefd, maar ik kan nu fluiten naar m'n vakantie.
De verzekering zorgt ervoor dat het wrak wordt gelicht en ze hebben een reparatieverzekering, maar er valt weinig te repareren.
Zometeen gaan we kijken naar wat er nog over is van wat ons een leuk weekje had moeten bezorgen.
Gelukkig hebben die mensen die de boot leenden het overleefd, maar ik kan nu fluiten naar m'n vakantie.
De verzekering zorgt ervoor dat het wrak wordt gelicht en ze hebben een reparatieverzekering, maar er valt weinig te repareren.
Zometeen gaan we kijken naar wat er nog over is van wat ons een leuk weekje had moeten bezorgen.
Klote zeg voor je.....op pagina 111 van teletekst staat nu dat er strenger toezicht komt op de vaarregels nav dit ongeval.
May-02-2005 12:06
Little Theseus
Addicted Myth
Registered: Jun 2001
Inderdaad zeg, en ik haal net het Parool uit de bus staat het gewoon op de voorpagina. WTF!!!