Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

quote:
Originally posted by princess cc
אחד אחרון לפני השינה...
משהו קטלני! הרס אותי!
http://img49.exs.cx/img49/9704/un_un_3yo.jpg


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחה

הרגגג אותי

Old Post Oct-29-2004 11:00  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
taltul
Schmoovinator



Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL

quote:
Originally posted by princess cc
אחד אחרון לפני השינה...
משהו קטלני! הרס אותי!
http://img49.exs.cx/img49/9704/un_un_3yo.jpg

HHHEHEHEHEHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH!!!!!

דמעות פשוט דמעות.... איזה מצחיק!!!!!!!! חשוב מאוד לדמיין את הוויכוח בין הילדה לבין אמה יחד עם קללות ואיומים...


___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit

Old Post Oct-29-2004 12:37  Israel
Click Here to See the Profile for taltul Click here to Send taltul a Private Message Add taltul to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

חחחחחחחחחחחחחח
סיסי- קרעת אותי עם התמונות
keep it up


___________________

Old Post Oct-29-2004 13:19  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

http://img8.exs.cx/img8/1811/COMOSEINFLAUNGLOBO.jpg


___________________

Old Post Oct-29-2004 16:11  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

לא זוכרת אם העלתי את זה או לא

http://207.218.248.20/%7Efunnyins/s...imations/10.gif


___________________

Old Post Oct-29-2004 16:14  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

quote:
Originally posted by princess cc
http://img8.exs.cx/img8/1811/COMOSEINFLAUNGLOBO.jpg



מעניין כמה כסף האומלל הזה מקבל...

ולכמה בדיחות

מרוקאי אחד מתקשר הביתה אומר לאשתו
"רדי למטה מתוקה קניתי לך אוטו משהו בובה"
אשתו ז'ורז'ט יורדת למטה ורואה אוטו לבן משהו ליגה עם האות
S
ככה בצבע זהב על הגריל

שואלת אותו
"דוד כפרה מה זה אומר האות
S?"

דוד אומר לה
"האות
S
כפרה זה אומר שלנו"

"אבל ראיתי לשכן יש אוטו ממול כתוב עליו
LS"

דוד עונה לה

"כן זה אומר לא שלנו"

אבל להוא ממול יש אוטו אחר כתוב עליו"
GLS"

דוד מתחיל להתעצבן

"כן זה אומר גם זה לא שלנו"

"אבל להוא לשכן ההוא שם יש לו אוטו כתוב עליו
GLSX"

דוד שופך חמת זעמו ואומר לה

"כן זה גם לא שלנו כוסאמק"

-------------------------------------------------------------------

אחד לבנבן הולך בניו יורק סיטי בטיימס סקוור ורואה איזה כושי עצום מחזיק סכין באורך 30 סנטימטר ביד וצועק

"Fifty Four, Fifty Four, Fifty Four...."

האיש לא מסוגל להזיז את המבט ממנו ובעודו חוצה את הכביש דורס אותו רכב והורג אותו

הכושי מסתכל וצועק
"Fifty Five, Fifty Five, Fifty Five...."

-------------------------------------------------------------------


חבורה של תיירים משוודיה מטיילים באפריקה
פתאום רואים איזה כושי עם זין חצי מטר משתין בנהר והזין שלו חצי בפנים חצי בחוץ
כולם מסתכלים וצוחקים
הכושי מתעצבן וצועק

"מה קרה כוס אמק לכם לא מתכווץ במים?"

-------------------------------------------------------------------


כשביבי עוד היה בימי הזוהר שלו והיה ראש ממשלה הוא נסע לביקור אצל קלינטון

באמצע הביקור בשביל להחיות קצת את האווירה קלינטון שואל את ביבי חידה
"תגיד לי ביבי
מיהו הבן של אבי ולא אחי?"

ביבי חושב חושב חושב
"לא יודע"
הוא אומר

קלינטון אומר לו
"סימפל סימפל
זה אני"

ביבי חוזר לארץ ופוגש בדוד לוי
שואל אותו
"דוד תגיד לי מיהו הבן של אבי ולא אחי?"

דוד מתחבט קשות בשאלה ואומר לביבי
"אני אחזור אלייך בקשר לזה"

חושב חושב חושב פתאום נקתל ביוסי שריד
"יוסי תגיד לי"
אומר דוד
"מיהו הבן של אבי ולא אחי?"

שריד ישר עונה לו
"אני"

דוד לוי מתקשר לביבי אומר לו
"ביבי זה יוסי שריד"

ביבי עונה לו
"מפגר זה ביל קלינטון..."

-------------------------------------------------------------------


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Oct-29-2004 17:20  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

מרוקאי ורוסי יושבים זה מול זה ברכבת
פתאום הרוסי מוציא כינור מהתיק מתחיל לנגן
המרוקאי שידוע בזעמו הרב אומר לו
"הלו פרוסקי מה הקטע עם הכינור"

הרוסי עונה לו

"מה אדוני עכשיו זה חזרה כשמגיעים לחיפה יש קונצרט"

"תעיף לי את זה מהפנים"
אומר המרוקאי בזעם

הרוסי מכניס לתיק
עוברת רבע שעה מוציא שוב מתחיל לנגן

"נו מה נסגר תגיד לי עם הכינור המזדיין הזה"

הרוסי מסכן עונה למרוקאי
"אדוני בקשה עכשיו חזרה בחיפה יש קונצרט!!!"

המרוקאי חוטף קריז מוציא תזין מהמכנסיים מתחיל לאונן

הרוסי בהלם שואל אותו
"אדוני מה אתה עושה אדוני"

המרוקאי עונה לו

"עכשיו חזרה כשמגיעים לחיפה אני מזיין אותך"

--------------------------------------------------------------------

שאלה: למה היפופוטם יכול לזיין רק במים

תשובה: נסו אתם להרטיב להרטיב חצי טון כוס

--------------------------------------------------------------------

מורה אחת שואלת את התלמידים איזה תרופות הם מכירים
דני עונה לה

"אני מכיר אקמול זה משכך כאבים"

רוני עונה לה

"אנהי מכיר אדויל זה נגד כאבי ראש"

אלעד עונה לה

"אני מכיר ויאגרה זה נגד שילשולים"

המורה אומרת לו
"למה נגד שילשולים?"

אלעד עונה לה

"כי כל לילה אני שומע את אימא שלי אומרת לאבא שלי
קח את הכדור כדי שהחרא הזה יתקשה כבר..."


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Oct-29-2004 17:30  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

quote:
Originally posted by Scorchio
מעניין כמה כסף האומלל הזה מקבל...

ולכמה בדיחות

מרוקאי אחד מתקשר הביתה אומר לאשתו
"רדי למטה מתוקה קניתי לך אוטו משהו בובה"
אשתו ז'ורז'ט יורדת למטה ורואה אוטו לבן משהו ליגה עם האות
S
ככה בצבע זהב על הגריל

שואלת אותו
"דוד כפרה מה זה אומר האות
S?"

דוד אומר לה
"האות
S
כפרה זה אומר שלנו"

"אבל ראיתי לשכן יש אוטו ממול כתוב עליו
LS"

דוד עונה לה

"כן זה אומר לא שלנו"

אבל להוא ממול יש אוטו אחר כתוב עליו"
GLS"

דוד מתחיל להתעצבן

"כן זה אומר גם זה לא שלנו"

"אבל להוא לשכן ההוא שם יש לו אוטו כתוב עליו
GLSX"

דוד שופך חמת זעמו ואומר לה

"כן זה גם לא שלנו כוסאמק"

-------------------------------------------------------------------

אחד לבנבן הולך בניו יורק סיטי בטיימס סקוור ורואה איזה כושי עצום מחזיק סכין באורך 30 סנטימטר ביד וצועק

"Fifty Four, Fifty Four, Fifty Four...."

האיש לא מסוגל להזיז את המבט ממנו ובעודו חוצה את הכביש דורס אותו רכב והורג אותו

הכושי מסתכל וצועק
"Fifty Five, Fifty Five, Fifty Five...."

-------------------------------------------------------------------


חבורה של תיירים משוודיה מטיילים באפריקה
פתאום רואים איזה כושי עם זין חצי מטר משתין בנהר והזין שלו חצי בפנים חצי בחוץ
כולם מסתכלים וצוחקים
הכושי מתעצבן וצועק

"מה קרה כוס אמק לכם לא מתכווץ במים?"

-------------------------------------------------------------------


כשביבי עוד היה בימי הזוהר שלו והיה ראש ממשלה הוא נסע לביקור אצל קלינטון

באמצע הביקור בשביל להחיות קצת את האווירה קלינטון שואל את ביבי חידה
"תגיד לי ביבי
מיהו הבן של אבי ולא אחי?"

ביבי חושב חושב חושב
"לא יודע"
הוא אומר

קלינטון אומר לו
"סימפל סימפל
זה אני"

ביבי חוזר לארץ ופוגש בדוד לוי
שואל אותו
"דוד תגיד לי מיהו הבן של אבי ולא אחי?"

דוד מתחבט קשות בשאלה ואומר לביבי
"אני אחזור אלייך בקשר לזה"

חושב חושב חושב פתאום נקתל ביוסי שריד
"יוסי תגיד לי"
אומר דוד
"מיהו הבן של אבי ולא אחי?"

שריד ישר עונה לו
"אני"

דוד לוי מתקשר לביבי אומר לו
"ביבי זה יוסי שריד"

ביבי עונה לו
"מפגר זה ביל קלינטון..."

-------------------------------------------------------------------



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם לי יש כמה:
כשנוח סיים לבנות את התיבה הוא קרא לאלוהים ושאל אותו
איך הוא יעלה את החיות בזוגות הרי הם יתרבו, אז אלוהים אמר לו
תחתוך את ה-ז' לכל הזכרים ותיתן להם פתק עם מספר כשיגמר המבול
כל זכר יתן לך פתק ואז תדע איזה בולבול שייך לאיזו חיה...
קיצר הגיע המבול ונוח עושה כדברי האלוהים, חותך לכל זכר ת'בולבול
ונותן לו פתק, כשנגמר המבול נוח עושה סיבוב בתיבה, הוא רואה
את כל הזכרים עייפים כאלה ורק הארנב קופץ משתולל, רוקד!
אז נוח שואל אותו? מה אתה כזה מאושר? לא זיינת כמה שנים
אז הארנב עונה לו: אם אני אגלה לך אתה מבטיח שלא תיקח לי את זה,
מצאתי ת'פתק של החמור!


איזה אנורקסית אחת באה לרופא אומרת לו: ד"ר יש לי בעיה
כל מה שאני מכניסה לפה אני מקיאה, כבר לא יכולה לאכול כלום.
אז הרופא עונה לה: מה הבעיה? כל מה שאת רוצה לאכול
תדחפי דרך התחת,
אחרי שבוע היא באה שוב לרופא מענטזת,
אז הרופא אומר לה: מה זה העינטוז הזה?
אז היא עונה לו: איזה עינטוז? אני לועסת מסטיק!!


לאיזה איש אחד הייתה חסרה יד, קיצר ההוא החליט שאין
לו טעם לחיים בלי יד ועולה לעזריאלי להתאבד!
כשהוא נמצא על המגדל למעלה הוא רואה למטה איש אחד בלי שתי ידיים,
קופץ, משתולל, רוקד...
ההוא יורד למטה הולך לאיש אומר לו: תגיד לי,
איך זה שאני כולה חסרה לי יד אחת רוצה למות,
ואתה חסרות לך שתי ידיים ואתה כזה מאושר,
רוקד, משתולל?
אז השני עונה לו: מי רוקד?אני מנסה לגרד בתחת!

שקרן אחד אומר לשקרן שני: אתה יודע, אבא שלי הוא הכי גבוה בעולם,
כשהוא עומד הראש שלו מגיע לשמיים,
אז השקרן השני עונה לו: תגיד לי כשאבא שלך שם למעלה
הוא לא מרגיש רטיבות כזו בראש?
זה הביצים של אבא שלי!


לאיש אחד גדל ז' על המצח, קיצר ההוא הולך לרופא
הרופא מסתכל בודק ואז מסתובב אליו אומר לו:
לך תראה עולם, ההוא לא מבין מה הקטע הולך לקבל חוות דעת נוספת,
מגיע לרופא שני ההוא מסתכל בודק ואז אומר לו: לך תראה עולם,
הוא לא מבין למה הם מתכוונים מחליט ללכת לרופא סיני שמרפא
בשיטת הפאנג שוואי, קיצר מגיע אליו,
הסיני בודק מסתכל אומר לו: צ'מע אני מצי ע שתלך תראה עולם...
אז האיש אומר לו:מה ז"א? מה הכוונה: לך תראה עולם?
אתה לא הראשון שאומר לי את זה, אז הסיני אומר לו:
לך תראה עולם למה עוד מעט יגדלו לך ביצים על העיניים לא תראה כלום!


___________________

Last edited by princess cc on Oct-29-2004 at 17:44

Old Post Oct-29-2004 17:36  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

בעל מבקש מאישתו לגמור לה באוזן
"השתגעת ?!?!?! אני יכולה להיות חירשת"
הבעל עונה לה
"עשרים שנה אני גומר לך בפה אז מה את אילמת?!"

---------------------------------------------------------------------

שאלה: איזה שיר פדופילים שונאים

תשובה: זה לא כל כך נעים לראות גן סגור

---------------------------------------------------------------------

אחד בא לבר מזמין בירה בכמויות
שותה שותה שותה מגיע כבר ל-20 כוסות

הברמן שואל אותו
"תגיד מה קרה אתה שותה ככה בירה"

ההוא עונה לו
"אתמול ירדתי לבחורה בפעם הראשונה"

"מזל טוב"
עונה הברמן
"הבירה הבאה עליי"

"עזוב"
אומר לו האיש
"עשרים כוסות לא העבירו את הטעם עוד אחת לא תעזור..."

---------------------------------------------------------------------

עורב אחד מעופף ביער ורואה שפן אדום
"למה אתה אדום?"
שואל אותו העורב

השפן עונה
"הפילה משתמשת בי כטמפון"

העורב צוחק מת

יום אחרי זה שוב בא רואה את השפן אדום אפילו יותר
"מה הפעם?"
שואל העורב

השפן עונה
"הפילה משתמשת בי כטמפון שוב"

יום אחרי זה השפן הולך ביער רואה את העורב אדום אחושרמוטה

פתאום העורב צועק לו מרחוק

"אתה המניאק שאמר לפילה שיותר טוב עם כנפיים?!!?!?!?!"

---------------------------------------------------------------------

ילד אחד נכנס לחדר שינה של ההורים שלו רואה אותם מזדיינים
צועק על אימא שלו

"יופי אימא ואותי את שולחת לפסיכולוג כי אני מוצץ אצבע..."


---------------------------------------------------------------------

ילד אחד שואל את אבא שלו
"אבא מה ההבדל בין תיאורטי למעשי"

האבא עונה לו
"פשוט מאוד, לך שאל את אימא ואת אחותך אם תמורת 1000 דולר הם היו שוכבות עם השכן"

הילד הולך ושואל ושתיהן עונות לו כן

בא לאבא שלו אומר לו

"אבא שתיהן אמרו כן"

"יפה אומר האבא עכשיו תבין
תיאורטית יש לנו 2000 דולר
מעשית יש לנו שתי שרמוטות בבית"


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Last edited by Scorchio on Oct-29-2004 at 18:32

Old Post Oct-29-2004 18:25  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
princess cc
the next best thing



Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv

אחד נכנס לפאב אומר לבארמן,
היום יש לי יומולדת תן לי, לך ולכל מי שיושב כאן
בפאב וודקה רד-בול עליי, הבארמן מוזג
האיש שותה מסיים לשתות, דופק ספרינט לכיוון הדלת בלי לשלם,
הבארמן רץ אחריו תופס אותו מזיין אותו מכות.
למחרת הוא בא שוב אומר לבארמן: היום זכיתי בלוטו,
תן לי, לך ולכל מי שיושב כאן בפאב
וודקה רד-בול עליי,
ושוב שותה ודופק ספרינט לכיוון הדלת,
הבארמן תופס אותו מזיין אותו מכות...
למחרת הוא בא שוב אומר לבארמן:
היום אישתי עזבה אותי, תן לי ולכל מי שיושב פה בפאב
וודקה רד-בול עליי, אז הבארמן שואל:
רגע ומה איתי?
אז ההוא עונה לו: עזובת'ך אתה שותה אתה נהיה עצבני!


___________________

Old Post Oct-29-2004 18:34  Israel
Click Here to See the Profile for princess cc Click here to Send princess cc a Private Message Add princess cc to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

שלושה זקנים משווים את מידת הרעד שלהם

זקן אחד אומר
"היד שלי כל כך רודעת כל פעם שאני מתגלח אני נחתך"

זקן שני אומר
"היד שלי כל כך רועדת כל פעם שאני עובד בגינה היד שלי חותכת את כל הפרחים"

זקן שלישי אומר
"היד שלי כל כך רועדת כל פעם שאני משתין אני גומר שלוש פעמים..."

---------------------------------------------------------------------

סינדרלה סופרמן ופינוקיו עולים לשמיים
וכולם ניתנת בקשה אחרונה
סינדרלה: אני רוצה שיזכרו אותי כאישה היפה ביותר בעולם
סופרמן: אני רוצה שיזכרו אותי כאיש החזק ביותר בעולם
פינוקיו: אני רוצה שיזכרו אותי כשקרן הגדול ביותר בעולם

סינדרלה נכנסת ויוצאת אחרי עשר דקות מאושרת אש
"איזה יופי נסגר שיזכרו אותי כהכי יפה בעולם"

סופרמן נכנס ויוצא אחרי עשר דקות מאושר
"איזה יופי נסגר שיזכרו אותי כהכי חזק בעולם"

פינוקיו נכנס ויוצא אחרי עשר דקות עם מבט עצבני
"כוס אמק מי זה הביבי הזה..."


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Oct-29-2004 19:24  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
coby
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2002
Location:

כיפה אדומה הולכת ביער
פתאום היא רואה תזאב
היא שואלת אותו זאב זאב למה יש לך עיניים כאלה גדולות
אז הוא עונה לה : שתקי יבת זונה אני מנסה לחרבן !

ילדה בת 6 נכנסת לקיוסק ועושה למוכר תביא סיגריות
המוכר אומר לה מהה את כולה ילדה קטנה עדין יש לך חלב על השפתיים
הילדה מנגבת תשפתיים : זה לא חלב עכשיו תביא סיגריות !

Old Post Oct-30-2004 11:16  Israel
Click Here to See the Profile for coby Click here to Send coby a Private Message Add coby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > צחוקיה לכולם
Post New Thread    Post A Reply

Pages (182): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDirty track spun by Steve Lawler [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTilt - "Invisible" (Lost Tribe Vocal Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!