|
| quote: | Originally posted by Scorchio
מעניין כמה כסף האומלל הזה מקבל...
ולכמה בדיחות
מרוקאי אחד מתקשר הביתה אומר לאשתו
"רדי למטה מתוקה קניתי לך אוטו משהו בובה"
אשתו ז'ורז'ט יורדת למטה ורואה אוטו לבן משהו ליגה עם האות
S
ככה בצבע זהב על הגריל
שואלת אותו
"דוד כפרה מה זה אומר האות
S?"
דוד אומר לה
"האות
S
כפרה זה אומר שלנו"
"אבל ראיתי לשכן יש אוטו ממול כתוב עליו
LS"
דוד עונה לה
"כן זה אומר לא שלנו"
אבל להוא ממול יש אוטו אחר כתוב עליו"
GLS"
דוד מתחיל להתעצבן
"כן זה אומר גם זה לא שלנו"
"אבל להוא לשכן ההוא שם יש לו אוטו כתוב עליו
GLSX"
דוד שופך חמת זעמו ואומר לה
"כן זה גם לא שלנו כוסאמק"
-------------------------------------------------------------------
אחד לבנבן הולך בניו יורק סיטי בטיימס סקוור ורואה איזה כושי עצום מחזיק סכין באורך 30 סנטימטר ביד וצועק
"Fifty Four, Fifty Four, Fifty Four...."
האיש לא מסוגל להזיז את המבט ממנו ובעודו חוצה את הכביש דורס אותו רכב והורג אותו
הכושי מסתכל וצועק
"Fifty Five, Fifty Five, Fifty Five...."
-------------------------------------------------------------------
חבורה של תיירים משוודיה מטיילים באפריקה
פתאום רואים איזה כושי עם זין חצי מטר משתין בנהר והזין שלו חצי בפנים חצי בחוץ
כולם מסתכלים וצוחקים
הכושי מתעצבן וצועק
"מה קרה כוס אמק לכם לא מתכווץ במים?"
-------------------------------------------------------------------
כשביבי עוד היה בימי הזוהר שלו והיה ראש ממשלה הוא נסע לביקור אצל קלינטון
באמצע הביקור בשביל להחיות קצת את האווירה קלינטון שואל את ביבי חידה
"תגיד לי ביבי
מיהו הבן של אבי ולא אחי?"
ביבי חושב חושב חושב
"לא יודע"
הוא אומר
קלינטון אומר לו
"סימפל סימפל
זה אני"
ביבי חוזר לארץ ופוגש בדוד לוי
שואל אותו
"דוד תגיד לי מיהו הבן של אבי ולא אחי?"
דוד מתחבט קשות בשאלה ואומר לביבי
"אני אחזור אלייך בקשר לזה"
חושב חושב חושב פתאום נקתל ביוסי שריד
"יוסי תגיד לי"
אומר דוד
"מיהו הבן של אבי ולא אחי?"
שריד ישר עונה לו
"אני"
דוד לוי מתקשר לביבי אומר לו
"ביבי זה יוסי שריד"
ביבי עונה לו
"מפגר זה ביל קלינטון..."
------------------------------------------------------------------- |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם לי יש כמה:
כשנוח סיים לבנות את התיבה הוא קרא לאלוהים ושאל אותו
איך הוא יעלה את החיות בזוגות הרי הם יתרבו, אז אלוהים אמר לו
תחתוך את ה-ז' לכל הזכרים ותיתן להם פתק עם מספר כשיגמר המבול
כל זכר יתן לך פתק ואז תדע איזה בולבול שייך לאיזו חיה...
קיצר הגיע המבול ונוח עושה כדברי האלוהים, חותך לכל זכר ת'בולבול
ונותן לו פתק, כשנגמר המבול נוח עושה סיבוב בתיבה, הוא רואה
את כל הזכרים עייפים כאלה ורק הארנב קופץ משתולל, רוקד!
אז נוח שואל אותו? מה אתה כזה מאושר? לא זיינת כמה שנים
אז הארנב עונה לו: אם אני אגלה לך אתה מבטיח שלא תיקח לי את זה,
מצאתי ת'פתק של החמור!
איזה אנורקסית אחת באה לרופא אומרת לו: ד"ר יש לי בעיה
כל מה שאני מכניסה לפה אני מקיאה, כבר לא יכולה לאכול כלום.
אז הרופא עונה לה: מה הבעיה? כל מה שאת רוצה לאכול
תדחפי דרך התחת,
אחרי שבוע היא באה שוב לרופא מענטזת,
אז הרופא אומר לה: מה זה העינטוז הזה?
אז היא עונה לו: איזה עינטוז? אני לועסת מסטיק!!
לאיזה איש אחד הייתה חסרה יד, קיצר ההוא החליט שאין
לו טעם לחיים בלי יד ועולה לעזריאלי להתאבד!
כשהוא נמצא על המגדל למעלה הוא רואה למטה איש אחד בלי שתי ידיים,
קופץ, משתולל, רוקד...
ההוא יורד למטה הולך לאיש אומר לו: תגיד לי,
איך זה שאני כולה חסרה לי יד אחת רוצה למות,
ואתה חסרות לך שתי ידיים ואתה כזה מאושר,
רוקד, משתולל?
אז השני עונה לו: מי רוקד?אני מנסה לגרד בתחת!
שקרן אחד אומר לשקרן שני: אתה יודע, אבא שלי הוא הכי גבוה בעולם,
כשהוא עומד הראש שלו מגיע לשמיים,
אז השקרן השני עונה לו: תגיד לי כשאבא שלך שם למעלה
הוא לא מרגיש רטיבות כזו בראש?
זה הביצים של אבא שלי!
לאיש אחד גדל ז' על המצח, קיצר ההוא הולך לרופא
הרופא מסתכל בודק ואז מסתובב אליו אומר לו:
לך תראה עולם, ההוא לא מבין מה הקטע הולך לקבל חוות דעת נוספת,
מגיע לרופא שני ההוא מסתכל בודק ואז אומר לו: לך תראה עולם,
הוא לא מבין למה הם מתכוונים מחליט ללכת לרופא סיני שמרפא
בשיטת הפאנג שוואי, קיצר מגיע אליו,
הסיני בודק מסתכל אומר לו: צ'מע אני מצי ע שתלך תראה עולם...
אז האיש אומר לו:מה ז"א? מה הכוונה: לך תראה עולם?
אתה לא הראשון שאומר לי את זה, אז הסיני אומר לו:
לך תראה עולם למה עוד מעט יגדלו לך ביצים על העיניים לא תראה כלום!
___________________
Last edited by princess cc on Oct-29-2004 at 17:44
|