Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Dioxys
det går inte att kolla på nån stream från matchen? lite roligare än radio.. idioterna där jag bor vill inte se på hockeyn på den enda tvn med mottagning

Tror tyvärr inte det.

Old Post May-09-2004 18:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Helvete 2-1

Old Post May-09-2004 18:55  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

hockey VM är ju så tröttsamt. ingen prestige alls eftersom det spelas varje år. om man ändå spelade vart fjärde år så hade det varit mycket roligare.
*GÄSP*

Old Post May-09-2004 19:37  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by RebeL9
hockey VM är ju så tröttsamt. ingen prestige alls eftersom det spelas varje år. om man ändå spelade vart fjärde år så hade det varit mycket roligare.
*GÄSP*

hockey är överhuvudtaget en tröttsam sport

KESO!

Old Post May-09-2004 20:01  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by RebeL9
*GÄSP*

Jag håller med - couldn't care less om hockey VM. World Cup ser vi däremot fram emot Sitter just nu och kollar på Flames - Sharks. Fan vad jag hoppas Flames tar sig vidare till final (och förhoppningsvis vinner den). Gary Bettman ligger säkert redan nu och vrider sig i sängen i hoppet om att något kanadensiskt lag inte ska ta sig till final, det jävla kapitalistsvinet. . Tråkigt att vi inte kan få en helkanadensisk final bara. Det skulle verkligen få honom att gråta blod.

www.laszlo.se

Old Post May-09-2004 20:18 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Fan de här går åt helvete

Old Post May-09-2004 20:29  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Grattis Tre Kronor till silvret!

Old Post May-09-2004 20:54 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by reveal
Grattis Tre Kronor till silvret!

yepp. Hattar av, även om ett guld hade varit roligare (trots att jag inte bryr mig så mycket). Det tråkiga är att 99.9% av alla ser detta som att man förlorade guldet, och inte vann silvret - men så funkar psyket

www.laszlo.se

Old Post May-09-2004 21:00 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Alla förlorade matcher är ju självklart en förlust, spelar ingen roll om man får en "sketen" silverbricka runt halsen!
Därav vinner man inget silver, man förlorar guldet. Så är det bara.
Så känns det också, inte fan tänker man att det är något bra att få en silvermedalj. I ett längre perspektiv kanske man tänker att "jaja, vi blev ju tvåa iaf...".

En annan intressant sak är det som händer i Allsvenskan just nu.
Stockholmslagen AIK och DIF är i kris, framförallt DIF då.
Ska bli kul att se hur dom hanterar detta, var ju endå ett tag sen det gick såhär tungt för dom.
Jag själv, som bor mer på "framsidan" kan inte annat än att vara skadeglad så in i bomben
3 utvisningar på 6 matcher är nåt att bita i, brist på diciplin månne?
Vad det än är så har dom en del att jobba på!
Truppen i sig är såpass tunn att dom inte har råd med div. avstängningar å sånt trams.
Förövrigt förväntar jag mig att Blåvitt tar ytterligare en seger mot HIF ikväll, Ijeh sätter sitt första mål i årets allsvenska.

Old Post May-10-2004 16:52  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
En annan intressant sak är det som händer i Allsvenskan just nu.
Stockholmslagen AIK och DIF är i kris, framförallt DIF då.
Ska bli kul att se hur dom hanterar detta, var ju endå ett tag sen det gick såhär tungt för dom.
Jag själv, som bor mer på "framsidan" kan inte annat än att vara skadeglad så in i bomben
3 utvisningar på 6 matcher är nåt att bita i, brist på diciplin månne?
Vad det än är så har dom en del att jobba på!
Truppen i sig är såpass tunn att dom inte har råd med div. avstängningar å sånt trams.
Förövrigt förväntar jag mig att Blåvitt tar ytterligare en seger mot HIF ikväll, Ijeh sätter sitt första mål i årets allsvenska.

framförallt dif?? vad fan aik är i så mycket mer kris en någon annan klubb just nu. sen visst vi suger i år men vad ska man göra...jag tycker värva fler spelare till sommaren. brist på disciplin... njaaee Zoran läxar nog upp ordentligt men dom är så frustrerade spelarna.. oproffisionellt. Tunn trupp.. jag instämmer, jävla styrelsen skulle värvat minst tre nya spelare inte bara ersättare som Barsom och Concha. (båda två helt värdelösa hitills).
Ijehs första mål.... vem vet när en trender är svårbrutna ibland

så tror jag har gett min synpunkt på det hela det var en jävla massa

Old Post May-10-2004 17:15  Sweden
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
yepp. Hattar av, även om ett guld hade varit roligare (trots att jag inte bryr mig så mycket). Det tråkiga är att 99.9% av alla ser detta som att man förlorade guldet, och inte vann silvret - men så funkar psyket

Sant.

Men om Kanada hade vunnit med 5-0 så hade man tänkt: Vi fick iaf silver.

Nu hade vi en 3-1 ledning och sen gick det utför. Vi förlorade guldet helt enkelt!

Old Post May-11-2004 18:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002
Allsvenskan

Det ser onekligen mycket bra ut i allsveskan just nu.

Old Post May-11-2004 18:18  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sporttråden
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAvb Site [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLovechild - "Gloria" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:44.

Forum Rules: