 |
|
|
|
 |
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Location: La La Land
|
|
|
May-09-2004 20:29
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001
Location: Borås, Sweden
|
|
|
Alla förlorade matcher är ju självklart en förlust, spelar ingen roll om man får en "sketen" silverbricka runt halsen!
Därav vinner man inget silver, man förlorar guldet. Så är det bara.
Så känns det också, inte fan tänker man att det är något bra att få en silvermedalj. I ett längre perspektiv kanske man tänker att "jaja, vi blev ju tvåa iaf...".
En annan intressant sak är det som händer i Allsvenskan just nu.
Stockholmslagen AIK och DIF är i kris, framförallt DIF då.
Ska bli kul att se hur dom hanterar detta, var ju endå ett tag sen det gick såhär tungt för dom.
Jag själv, som bor mer på "framsidan" kan inte annat än att vara skadeglad så in i bomben
3 utvisningar på 6 matcher är nåt att bita i, brist på diciplin månne?
Vad det än är så har dom en del att jobba på!
Truppen i sig är såpass tunn att dom inte har råd med div. avstängningar å sånt trams.
Förövrigt förväntar jag mig att Blåvitt tar ytterligare en seger mot HIF ikväll, Ijeh sätter sitt första mål i årets allsvenska.
|
|
May-10-2004 16:52
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 16:44.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|