| quote: | Originally posted by AC.
Ingen s0om har något nytt, intresant att komma med? |
jag framkallade en gaaammal rulle och fick korten idag från vår förra resa till ML... tyvärr ere inge roliga kort typ från festen eller så.. för vi fick ju inte ta in kameror.. men allt några när AC & Amnezia posar utanför bilen i Tyskland 
ja e EV. intresserad av att åka ner.. under förutsättning att minst 2 andra med körkort hänger på.. plus att vi åker fem i bilen...det har ja sagt innan.. annars funderar jag på att flyga ner innan å stanna ett tag... i NL.. å gå på ML eller ngn annan fest..
den festen ja helst av allt vill dra på e ju nu på lördag.. snyft...
ingen aning jobbigt å vara fattig...
___________________
Tom Cloud - Told You So
|