|
Nah, dan zal ik mijn hart ook maar ff uitstorten. Heb ook al Duits gehad. Daar sta ik een 5,5 voor, dus dat moet voldoende zijn. We kregen dus een 2 teksten, die tweede heb ik wel aardig gemaakt maar die eerste was zo focking moeilijk, dus een voldoende zit er niet in. Wiskund waar ik normaal wel goed in ben ging ook nie super, maar voldoende zit er wel in.
Morgen heb ik engels, daar kan ik niks voor leren. En ook geschiedenis. Dat is echt kut, gaat over de historie (hoe kan het ook anders) over de rooms-katholieke en protestante kerk, echt ZAAD
Donderdag heb ik nog M&O. Dat is echt fokt op moeilijk en veel, sta ik een 5,6 voor, dus moet ook goed zijn. DAARNA LLORET MET TIESTO
Naja SUC6 met leren iedereen
Latuurrzzz....
___________________
Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
|