|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
heheheh, ik zie dat m-peror zich ook speciaal voor deze actie aangemeld heeft bij trance.nu
|
Hehe... dat heb je snel gezien! Ja klopt, kom er regelmatig, verslagjes lezen en foto's kijken (en filmpjes, zoals die van de 76 release party) en zo, maar had me nog nooit aangemeld. Nou, wanneer een betere gelegenheid dan dit om dat toch maar eens te doen!   
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|