Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

damned weet het antwoord niet... ff onderzoek doen
heb um

Verder staat dat je min. 21 moet zijn
Ben 20 dus zullen ze mij wel niet laten winnen aangezien je @ t.nu 0ok je geboortedatum moet opgeven

lijers

Old Post Nov-24-2003 14:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Ik heb ook maar even meegedaan, beter win ik ff En mocht dat zo zijn dan kom k ook wel naar de preparty hehe Maarja ik ben ook pas 17 dus Zo gaar omdat je zo jong bent mag je niet naar binnen op die vette feesten

Last edited by Asperge on Nov-24-2003 at 14:29

Old Post Nov-24-2003 14:13 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

heheheh, ik zie dat m-peror zich ook speciaal voor deze actie aangemeld heeft bij trance.nu

maar WTF, ik krijg die mail terug . Zojuist nog een keer verzonden en nou maar hopen dat ie ook echt overgekomen is

Hard = goed

Old Post Nov-24-2003 14:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
heheheh, ik zie dat m-peror zich ook speciaal voor deze actie aangemeld heeft bij trance.nu

Hehe... dat heb je snel gezien! Ja klopt, kom er regelmatig, verslagjes lezen en foto's kijken (en filmpjes, zoals die van de 76 release party) en zo, maar had me nog nooit aangemeld. Nou, wanneer een betere gelegenheid dan dit om dat toch maar eens te doen!

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Nov-24-2003 15:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robert
Nick Robertson

Registered: Jan 2001
heb net met maykel van armada gesproken, en helaaas kan er vrijdag geen ta-meeting plaats vinden. armin zit 's middags in groningen en heeft geen tijd. armada zei wel dat ze een voor de volgende keer een ta-meeting wilden regelen.

helaas, ik heb het geprobeerd.

zie julie vrijdag misschien wel.

Old Post Nov-24-2003 15:03  Norway
Click Here to See the Profile for Robert Click here to Send Robert a Private Message Add Robert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Robert
heb net met maykel van armada gesproken, en helaaas kan er vrijdag geen ta-meeting plaats vinden. armin zit 's middags in groningen en heeft geen tijd. armada zei wel dat ze een voor de volgende keer een ta-meeting wilden regelen.

Hmmm...

*schakelt connecties in*

Sja, kan het allicht proberen

Old Post Nov-24-2003 15:06 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magic83
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

jammer dat de meeting niet doorgaat

Maar het gaat uiteindelijk om de solo

Old Post Nov-24-2003 15:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magic83 Click here to Send Magic83 a Private Message Add Magic83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
maar WTF, ik krijg die mail terug . Zojuist nog een keer verzonden en nou maar hopen dat ie ook echt overgekomen is

of juist niet.. dan maak ik meer kans

Ik ga nu ook zeker en deze arme student kan wel een gratis entree gebruiken

Old Post Nov-24-2003 15:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by moogwai
of juist niet.. dan maak ik meer kans

Ik ga nu ook zeker en deze arme student kan wel een gratis entree gebruiken

alsof ik een ton op de bank heb staan
anyways, hij BLIJFT nou weg dus das wel ok .

2Robert: je hebt het iig geprobeerd .

btw, wanneer is de volgende keer eigenlijk... kon wel eventjes gaan duren

Hard = goed

Old Post Nov-24-2003 15:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Stegay
Guest

Registered: Not Yet

misschien wel handig om te vermelden..

afgelopen zaterdag had een gast op t.nu ook kaartjes gewonnen voor carl cox afgelopen zaterdag, maar hij was geweigerd omdat hij sneakers droeg... gewoon hippe sportschoentjes, echt niet aso ofzo.

let in ieder geval goed op je schoentjes dus! en de bouncers waren afgelopen zaterdag ook vrij strikt op ID enzo heb ik van horen zeggen...

Old Post Nov-24-2003 15:22 
Add  to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by Robert

He, jammer, maar thnx voor trying

Of ei moet meer geluk hebben maar de argumenten die ze Robert hebben gegeven klinken behoorlijk overtuigend.

En die "volgende keer" wil ik beslist niet missen!!!

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Nov-24-2003 15:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Stegay
misschien wel handig om te vermelden..

afgelopen zaterdag had een gast op t.nu ook kaartjes gewonnen voor carl cox afgelopen zaterdag, maar hij was geweigerd omdat hij sneakers droeg... gewoon hippe sportschoentjes, echt niet aso ofzo.

let in ieder geval goed op je schoentjes dus! en de bouncers waren afgelopen zaterdag ook vrij strikt op ID enzo heb ik van horen zeggen...

Hehe, nou da's ook maar tijdelijk geweest dan hehe... Schijnt dat iemand 112 gebeld heeft en dat rond een uur of drie zelfs het Spui was afgezet, op dat moment komt een vriend van me bij de Asta aan en loopt zo naar binnen, zonder dat iemand het door heeft...

Old Post Nov-24-2003 15:27 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKansai - Rococco [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:54.

Forum Rules: