Line-up Main Hall: 21.00-22.45: super grote naam, geheim. 22.45u-23.00u: grote opening Christopher Lawrence M.I.K.E. live Armin Van Buuren Richie Hawtin Room 1: Dj Razza Parisio Marco Bailey Armin Van Buuren & M.I.K.E. back 2 back Fred Baker afsluiter: grote naam ook, is nog geheim.
Dat klonk niet slecht MIKE, Armin, een back2back-set van die 2, Fred Baker, Marco Bailey,... Diegene die de volledige lineup heeft opgeschreven mag gerust de officiële AiB Indoor thread starten Edit: tor dus
goei line-up en wa is die super plaat die ze nu dorzust draaiden vo de reclame?
___________________ Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog, it's too dark to read.
hoe kunde nu ne grote naam hebbe zo vroeg ? dus armin & mike spele eerst in de grote en daarna nog in de kleine ofwa ?
quote:Originally posted by DJ Cossh hoe kunde nu ne grote naam hebbe zo vroeg ? dus armin & mike spele eerst in de grote en daarna nog in de kleine ofwa ? ja begrijp het ook niet.. en M.I.K.E. en Armin doen inderdaad de twee zalen!
wwwwwwwwwwwoooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Armin & MIKE B2B !!!!!!!!!!!!!!! mijn planning staat al vast => eerst MIKE, armin en dan armin&MIKE B2B !!! en dan de grote naam of fred backer hehehe nice nice
___________________ this is NOT miami !
wa bedoelen ze eigenlijk met back2back? samen mixen of zo? aja, ze gon nen AiB dvd maken ook
quote:Originally posted by mynameistrance wa bedoelen ze eigenlijk met back2back? samen mixen of zo? aja, ze gon nen AiB dvd maken ook ja, samen mixen ... best wel vermoeiend naar 't schijnt en ze gaan nen dvd maken ??? geweldig gewoon !!!!!
Kmoet nog altijd die tiesto / ilovetechno en sensation dvd kopen :/
kvin die tiesto dvd gewoon nie, enkel die take2 van paar minuten mss es de grens oversteken of zo (ee is daar normaal gezien goekoper dachtek)
Tiesto heb ik zien liggen in Brussel dacht ik. Ofwel de zxtrazone ofwel in de free record shop.