Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by staz
Tror att det är bättre att visa ID på 18+ än att säga att man glömt.. för det vore olagligt för dem att släppa på nån 18-.. medan 20 bara är den föredragna åldern för silja.

men still, bör jag ringa in och ändra personuppgifterna på den som jag sa inte skulle ha blivit 20 när kryssen inträffar? (tredje gången gillt, så ge mig ett svar nu alla cruisegurus (ffs) )

Om du vill chansa på att ljuga och säga att du har glömt ditt legg om du sagt du är tjugo är helt upp till dig... Dom behöver förtfarande leg för att veta att det verkligen är dina biljetter och att du inte bara hittat dom på marken medans nån annan stackare inte kan följa med.

Har du ingen som ska med dig som är 20 eller över, isf kan du ringa in och lägga över hyttbokningen på den personen så är hela problemet löst lätt

Old Post Jan-27-2004 16:12  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

jodå har en 20+ med, han hämtar ut biljetterna så det är lungt.. men av de övriga 3 som ska vara i hytten så angav jag mig själv som 1 vecka under 20 i förhållande till kryssdatumet.. Vore ju trist om dom kollar igenom listan på folk å ser att oj här har vi en som inte är 20, den släpper vi inte in.. det gör dom säkert inte men ändå.. kanske lika bra att jag ringer in och "byter ut" mig själv (på pappret) mot någon påhittad person som är äldre.

Old Post Jan-27-2004 16:41  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

När ska man senast betala ifall man bokade när man blev uppringd???

Old Post Jan-27-2004 19:24 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by reveal
När ska man senast betala ifall man bokade när man blev uppringd???
Har du inte bokat pöjk !!!??? Då kan de bli knivigt att få tag i plats nu...

Jag blev uppringd i fredags... sen ytterligare två gånger på lördagen

Det ska vara betalt till den 2 Februari

Fan reveal... säg du är med för fan !

Old Post Jan-27-2004 20:01  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

hur betalar man? måste man gå till siljas kontor vid stureplan? eller går det via nätet eller nåt?

Old Post Jan-27-2004 20:17  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan reveal... säg du är med för fan !

I'm in Steve Det blir Minttushot även denna gång, din tur att bjuda

Frågade ju bara när man skulle betala

Old Post Jan-27-2004 20:22 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

man betalar väl hos närmaste ATG ombud?

Damn, måste ringa Anna å säga att vi får nog ta å betala snart
Hon hade den 31:a som sista datum.. inte den 2:e, som alla andra fick.. elakt va?

Nåväl .. Jag är med på kryssen

Old Post Jan-27-2004 21:09  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002
Två platser sökes.

Söker två platser till kryssen. Fick inte tag på någon hytt i måndags.

Vänligen hör av er till mig eller Amnezia snarast

Old Post Jan-28-2004 00:40  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Re: Två platser sökes.

quote:
Originally posted by AC.

sorry om ja lägger mig i amnezia kommer inte alls åt TA. han har strulat till det på nåt sätt som jag inte alls förstår. har försökt hjälpa honom på icq, men de e kört han kommer inte ens in på nåt forum och tror att Kenny bannat honom hehe har försäkrat honom att så inte är fallet.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-28-2004 01:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

Nu är det såhär kul:

Skulle beställt 2 hytter men som vaaaaaaanligt i sista sekunden så bangade varenda kotte.. jävligt roligt.. så är det nån som kommer sitta med en eller två platser över så kan ni/du väl pm:a mig i mitten på denna månad..

grrrrrrrrr

Ilskan är stor i Örebro just nu

Old Post Jan-28-2004 13:30  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by AC.
Söker två platser till kryssen. Fick inte tag på någon hytt i måndags.

quote:
Originally posted by MiB
Nu är det såhär kul:

Skulle beställt 2 hytter men som vaaaaaaanligt i sista sekunden så bangade varenda kotte.. jävligt roligt.. så är det nån som kommer sitta med en eller två platser över så kan ni/du väl pm:a mig i mitten på denna månad..

grrrrrrrrr

Ilskan är stor i Örebro just nu

Varför går inte ni ihop på en hytt så har ni fyra pers... fixar

MiB du hade ju inte avbokat än av vad jag förstog dig på ICQ...

Old Post Jan-28-2004 13:38  Sweden
Waize
tranceaddict in training

Registered: Jan 2004
Söker 1 hyttplats på kryssningen!

Hej allihopa! Vi är ett stort gäng från Lund som ska på kryssningen, men tyvärr fattas vi 1 plats.. Snälla, om någon har en plats över och vill få den såld, hör av er! Här, via mail eller 0739-810738!
Mest tacksam, Alice

Old Post Jan-29-2004 08:23  Sweden
Click Here to See the Profile for Waize Click here to Send Waize a Private Message Add Waize to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > MondayBar Spring Cruise 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (33): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp ID track from end of ordinary world [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVoodoo & Serano - "Blood Is Pumpin" (Azzido Da Bass Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:10.

Forum Rules: