Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Nog een paar reacties

quote:
Originally posted by Phat B
Ik bedoelde meer dat zn sets wat mij betreft de laatste tijd niet zo vernieuwend zijn. Misschien ligt dit aan zn populariteit dat ie liever zn gigs voor zoveel mogelijk fans tevree wil houden en dit ten koste gaat van de originaliteit.

Zn hits (en dan heb ik t over Traffic en Love comes again) vind ik wél goed, ma men (tijs of zn management) heeft dit te commercieel gepushed wat ik jammer vind omdat dit veel 'korte termijn'-fans oplevert en dit gaat weer ten koste van zn livesets.

Leuke post die eerste , maar ik geef ff een reactie op deze regel.... Vind je het gek dat z'n sets niet vernieuwend zijn??? Mr Tijs draait onderhand als enige dj in elk land ter wereld, nou natuurlijk draai je dan elke keer ongeveer dezelfde platen. Dan ga je echt niet elke dag (of zelfs enkele maanden) een totaal andere set neerzetten. Ten eerst draai je elke dag op een andere locatie met nieuwe mensen en ten tweede maakt het in die landen toch weinig uit wat je draait, aangezien onderhand alles nieuw is voor hun

Tiesto is gewoon een wereldster en daar moeten we vrede mee hebben. Als hij iedere week in Nederland (en/of Engeland) zou draaien dan weet ik wel zeker dat hij wel "vernieuwend" gaat draaien.

Ik vind het trouwens goed dat die tracks zo gepushed worden, tenminste wat kwaliteit op radio en tv. Paar jaar terug kwamen er tenminste nog een paar vette tracks in de top 40, maar nu is het echt huilen met de pet op

Het is echt niet dat ik alleen van trance hou, maar van de zogenoemende hedendaagse populaire muziek (of het nou radio 3, 538, Yorin, TMF of MTV is) ik vind bijna alles bagger.. nee geef mij dan maar Arbeidsvitaminen, dan hoor je tenminste goede muziek!

quote:
Originally posted by tango
Alleen onder geen beding revolutionair.......

Maar wat verwacht je onder 'revolutionair' dan??? Iets wat je nog nooit heb gehoord, wat onvergelijkbaar is? Ik denk dat dit een utopie is.

Niks is echt revolutionair zoals je binnen de bestaande stijlen blijft. Ik kan echt geen nummer noemen, waar ik echt van denk zo "wat een super originele plaat, totaal anders als we ooit gehoord hebben. Dit is echt onzin. Hetzelfde geldt voor films, games, etc. Daar is ook echt niks meer echt revolutionair

Old Post Apr-20-2004 14:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

quote:
Originally posted by moogwai
Maar wat verwacht je onder 'revolutionair' dan??? Iets wat je nog nooit heb gehoord, wat onvergelijkbaar is? Ik denk dat dit een utopie is.

re·vo·lu·tie (de ~ (v.), ~s)
1 omverwerping van een staatsgezag en/of omwenteling van de politieke, sociale en economische verhoudingen
2 radicale verandering, vernieuwing => ommekeer

Ehh ja hoe leg ik dit het beste uit. Onder revolutionair versta ik iets baanbrekends. In tiesto zn geval noem ik een album met 8 van de 10 trance nummers alles behalve baanbrekend. Niet vernieuwend dus. Hij staat bekent om zn trance spul, maar zegt steeds meer invloeden van andere soorten muziek te draaien/produceren en levert vervolgens een 80% trance album af. En natuurlijk wordt dat grotendeels als verkooppraatje rond gelult. Hetzelfde met pleasuredome wat ook een revolutie zou moeten zijn. Dat bleek dus om een of ander showtje gaan, ook geen echte revolutie dus. Maar als je dan naar het feest 'revolution' kijkt, waar je voor 30 eurotjes een goed feestje in de hmh krijgt dan noem ik dat wel iets baanbrekends in deze dure tijden.

Hopelijk is het wat duidelijker......

grtz,
TNG

Old Post Apr-20-2004 14:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Maar als je dan naar het feest 'revolution' kijkt, waar je voor 30 eurotjes een goed feestje in de hmh krijgt dan noem ik dat wel iets baanbrekends in deze dure tijden.

Hopelijk is het wat duidelijker......

grtz,
TNG

Toe maar het scheelde wel 7 euro jaaaaaaaaa dat is echt revolutionair!! Tango vertelt het wel ff

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-20-2004 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

quote:
Originally posted by Remy D
Toe maar het scheelde wel 7 euro jaaaaaaaaa dat is echt revolutionair!! Tango vertelt het wel ff

Remy verrekte bilnaad acrobaat! Voor bijvoorbeeld Qontact betaal je nu 43 euro, dat zijn in remy taal wel bijna 7 pillen gratizzzzz he!! Das niet niks

Old Post Apr-20-2004 15:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for tango Click here to Send tango a Private Message Add tango to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Remy verrekte bilnaad acrobaat! Voor bijvoorbeeld Qontact betaal je nu 43 euro, dat zijn in remy taal wel bijna 7 pillen gratizzzzz he!! Das niet niks

Hahahaha veel meer pillen, krijg ze tegenwoordig gratizzzzz hahahaha. Maare, dat is dus eigenlijk wel erg revolutionair zeg. Vroeger betalen en nu gratis krijgen!!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Apr-20-2004 15:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tango
no tranceaddict anymore

quote:
Originally posted by Remy D
Maare, dat is dus eigenlijk wel erg revolutionair zeg. Vroeger betalen en nu gratis krijgen!!

Ja ofnie, 'just be' ook al gratis voor heel het forum, waar gaat het heen?

Old Post Apr-20-2004 15:16  Netherlands
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Nou, en hier heb je je revolutie Tango... het hele album gratis en voor niets lang voordat andere joodse elementen in onze samenleving deze kunnen 'aanschaffen' (brrrr eng woord) bij hun locale free recordshop...

Dus prop er een sok in en ga INT's spaaien oki

Old Post Apr-20-2004 15:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

quote:
Ik vind het trouwens goed dat die tracks zo gepushed worden, tenminste wat kwaliteit op radio en tv. Paar jaar terug kwamen er tenminste nog een paar vette tracks in de top 40, maar nu is het echt huilen met de pet op

Het is echt niet dat ik alleen van trance hou, maar van de zogenoemende hedendaagse populaire muziek (of het nou radio 3, 538, Yorin, TMF of MTV is) ik vind bijna alles bagger.. nee geef mij dan maar Arbeidsvitaminen, dan hoor je tenminste goede muziek!

Sorry maar ik weet niet wat je onder kwaliteit verstaat. Is kwaliteit iets dat je leuk vind? Traffic bv is qua muzikale kwaliteit niet veel meer dan een special d track, en dan heeft meneer d het melodietje nog zelf bedacht. Wat dat aan gaat passen sommige (dus niet alle) tracks van tiesto perfect in de huidige tijdsgeest van simpele deuntjes. En Ozgur Can's tracks klinken idd niet zo sterk als die van tiësto (wat ook aan het masteren ligt), maar tijs kan nog wel wat leren van z'n basslijnen.

quote:
Ik kan echt geen nummer noemen, waar ik echt van denk zo "wat een super originele plaat, totaal anders als we ooit gehoord hebben. Dit is echt onzin. Hetzelfde geldt voor films, games, etc. Daar is ook echt niks meer echt revolutionair

Ik noem een Gill Norris - Forme. Ik noem een Memento. Ik noem een XIII.

Old Post Apr-20-2004 16:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

Wat een gemekker weer allemaal

ik heb m nu voor de 10e keer gehoord ofzo en mijn mening is dat dit dus echt wel een topper is! Ondanks dat het niet vernieuwend is of wat dan ook zitten hier weer hele vette tranceplaten op! Voor mij bij deze genomineerd voor album van het jaar..

Old Post Apr-21-2004 21:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Leuke discussie dit
Ik ben het wel met d1ng en Tango eens.... Ik vind het teveel van hetzelfde en in ieder geval niets revolutionairs/vernieuwends.
Maarja, wat is dat inderdaad nog wel? Zeer weinig. Revolutionair is een loze term... zo wordt ieder feest van ID&T ook 'revolutionair' genoemd :S

Old Post Apr-22-2004 05:41 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

Heb 'm nu ook al een paar keer gehoord en ik vind 'm beslist erg lekker! Hij is idd in sommige opzichten bepaald niet 'standaard'. Of je 't vernieuwend of revolutionair wil noemen hangt er maar van af waar je de lat legt, maar dat deze cd eruit springt tussen andere artist albums is naar mijn mening absoluut wel het geval. Als je 'm vergelijkt met In my Memory weer minder, maar die was dan ook al van bijzonder hoog niveau.

En dan nog... of iets (wat dan ook) "revolutionair" is geweest weet je toch meestal pas achteraf. "De geschiedenis zal het leren!"

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Apr-22-2004 07:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

quote:
Hi everybody,

Well since Tiësto's new album promo is all over the internet, which we regret very, very much, the waiting for the new album is really coming to an apotheosis. As we told the members of our forum in our newsletter, the album will be released officialy on the 18th of may in the Netherlands and all other country's will soon follow. Ofcourse you will be able to order it online in our Tiësto Online Merchandise Shop.

Regards,
BHC

tsjah wat hadden ze dan verwacht. dat ie nooit geript zou worden ofzo

Old Post Apr-22-2004 08:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackA.M.P. - ID (Unreleased) [2001] [244]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhilippe Van Mullem - Sugar of Life (Club Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:11.

Forum Rules: