|
|
|
|
 |
|
 |
 |
tango
no tranceaddict anymore

Registered: Oct 2000
|
|
|
Apr-20-2004 15:09
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik vind het trouwens goed dat die tracks zo gepushed worden, tenminste wat kwaliteit op radio en tv. Paar jaar terug kwamen er tenminste nog een paar vette tracks in de top 40, maar nu is het echt huilen met de pet op 
Het is echt niet dat ik alleen van trance hou, maar van de zogenoemende hedendaagse populaire muziek (of het nou radio 3, 538, Yorin, TMF of MTV is) ik vind bijna alles bagger.. nee geef mij dan maar Arbeidsvitaminen, dan hoor je tenminste goede muziek! |
Sorry maar ik weet niet wat je onder kwaliteit verstaat. Is kwaliteit iets dat je leuk vind? Traffic bv is qua muzikale kwaliteit niet veel meer dan een special d track, en dan heeft meneer d het melodietje nog zelf bedacht. Wat dat aan gaat passen sommige (dus niet alle) tracks van tiesto perfect in de huidige tijdsgeest van simpele deuntjes. En Ozgur Can's tracks klinken idd niet zo sterk als die van tiësto (wat ook aan het masteren ligt), maar tijs kan nog wel wat leren van z'n basslijnen.
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik kan echt geen nummer noemen, waar ik echt van denk zo "wat een super originele plaat, totaal anders als we ooit gehoord hebben. Dit is echt onzin. Hetzelfde geldt voor films, games, etc. Daar is ook echt niks meer echt revolutionair |
Ik noem een Gill Norris - Forme. Ik noem een Memento. Ik noem een XIII.
Apr-20-2004 16:10
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:11.
Forum Rules: