|
|
|
|
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jul-13-2004 06:31
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Jul-13-2004 19:22
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
Jul-13-2004 19:30
|
|
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Shiiiiit! Momenteel schat ik jou (marginaal) sterker in dan mijzelf . Het probleem is dat jou team in principe meer waarde vertegenwoordigd (volgens mij)... en dat ik er een totaal andere strategie op na houd . Het mag volgende keer wel heel raar lopen wil ik niet weer veel punten scoren want ik heb alles goed verdeeld (een beetje van bar, een beetje van renault en een beetje van Ferrari ). Overigens ben ik dik tevreden dat ik ruim 180 plekken gestegen ben de laatste race . Jappio zakte deze keer wel ERG hard door het ijs trouwens . |
Strategie? 80% is geluk.
Voordeel van op meerdere paarden wedden (zoals jij doet) is dat je altijd wel WAT punten hebt, maar nooit ECHT veel/de meeste.
Voordeel van gokken op 1 team etc is dat je of veel punten hebt, of bijna niets.
Sommige mensen gooien alles op BAR bv of Renault. De laatsten zijn nu dik de mist in gegaan. Heb niets van Renault, maar heb daar Barichello voor in de plaats.
Maar laat je team eens zien, d'r is niets leuker dan dat. Het gaat toch om de fun? Bij mij tenminste wel. Ik ga hem toch niet winnen, maar doe mijn best. Het is echt gewoon geluk hebben, niet dat ik verstand van f1 heb want dat heb ik niet.
Kolkie, als ik ga gokken is je team nu iets van: Sato/Button, Trulli of Alonso, Renault/Bar en Ferrari. Zit ik in de buurt? 
Wat ik nu ga doen:
Mijn team is nu Barichello/Button, BAR en Toyota.
Heb 10miljoen euro om te besteden.
Of ik ga Barichello omruilen voor Schummi, maar op zich halen die bijna evenveel punten in totaal. Dan maar Toyota inruilen voor Renault, maar dat kan deze keer nog niet, dus moet ik wachten tot na de volgende race.
Jul-14-2004 07:20
|
|
|
 |
 |
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
|
|
|
Jul-14-2004 21:59
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 18:43.
Forum Rules: