|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh...'overkant'?? Als het is wat ik denk dat je bedoeld zit je behoorlijk mis. |
Nee, emre bedoelt iets anders (tenminste, daar ga ik maar van uit ).. Niet zomaar dingen roepen waarvan je niet weet waar het over gaat Brammetje 
Vond het verder wel een geslaagd feestje, afgezien van het feit dat ik 's avonds nogal last kreeg van de overvloed aan zon eerder op de dag (barstende koppijn, misselijk etc.) Ben daarom ook niet meer naar Scheveningen gegaan, maar lekker direct terug naar Enschede, was eerlijk gezegd wel blij dat ik de laatste trein nog kon halen. Uiteindelijk uurtje of half twee thuis.
Vond het feest zelf toch wel geslaagd, begonnen in de techno-tent, live-act van Coming Soon was ERG goed.. Marco Carola was daarna ook goed uit te houden, alleen vond ik het geluid net niet helemaal zuiver, een beetje te hard ook. Daarna even rondgekeken over het terrein en de rest van de dag vooral in de progressive gestaan. Blijkt dat dat toch best goed uit te houden is, maar ik denk dat ik dat tijdens een nachtelijk feestje toch niet echt de hele nacht trek. James Holden was erg lekker, vooral die laatste paar platen (afgezonderd van Alter Ego dan, boutplaat) waren erg goed!
Enne Onno, is de foto van Benny gelukt? Leukste actie van de dag wat mij betreft 
Was weer erg gezellig met alle TA's, blijkt maar weer dat je met deze mensen ondanks dat de muziek niet helemaal mijn ding is en mijn lichamelijke toestand ook niet helemaal top was je toch wel een leuke dag kan hebben