|
Die love is gonna save is, was een Edit, iig niet de Originele 
Verder was het echt een super feest daar. Heb geen minuut stil gestaan . Ton TB draaide zeer lekker alleen hadden we Tiësto al om 12 uur verwacht, maar was iets te laat, teminste dat zei de MC toen Tiësto begon . Super opening van Forever Today, was wel te verwachten...
Een paar vette nummers daarna gedraait toen het optreden kwam van Esmee. Sow, wat heeft zei een mooie stem zeg!! Alleen moest ik ontzettend naar de wc, dus ben naar de wc gegaan en de helft gemist .
Daarna ging het erop met Tiësto, zoals ik hem het liefst zie (en hoor naruutlijk) . Sweet Mysery was weer echt een kippenvel moment, en daarna de pitch omhoog om Traffic in te mixen . Daarna weer flink stampen op Benny, Katana enz...Het leek er wel op of hij een beetje hard-style achtig begon te draaien en hij had er zeker zin in 
Sow, en wat een mix is dat van Theme From Norefjell, alleen zag ik Tiësto niet echt genieten dus vraag me af of hij hem ook zo goed vind 
Toen ik Adagio hoorde dacht ik dat het afgelopen was, hij had z'n koptelefoon in het publiek gegooit maar kreeg al snel weer een nieuwe om nog 2 platen te draaien om zo zijn super set af te sluiten..
Na Tiësto kwam Cor draaien, dus zijn we maar gegaan om ff wat te eten om daarna nog ff uit onze dak te gaan op de sound van Montana. Heb daar alleen zijn remix van Hertz gehoord en een soort van Umek tune omdat we toen naar huis zijn gegaan. Onder weg nog ff zijn cd gekocht (niet dat ik hem al had op de computer maar zo'n album kun je toch echt niet laten liggen .
Conclusie:
Super geluid in de HMH, was ons al gezegt dat de HMH het beste geluid had en ja dat was wel te horen.
Super lichtshow.
Tiësto had het naar z'n zin en dat was wel te horen.
Montana trouwens ook, ook al waren er niet zo veel mensen meer daar boven .
We konden onze auto gemakkelijk kwijt in de Arena en het was maar 100 meter lopen, dus terug ook 
Minpuntje was dat het parkeren 19 auro koste, mja dat had ik er wel voor over...
To chicane, kan je die set niet sharen??? 
En hoe heet dat Ricky Fobis achtig nummer, of is dat die Cosmic Gate?
Deadmau5
Eric Prydz
|