|
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Ik vond 2 ook weinig aan. Zelfde achterhaalde idee dat je 3/4 film zit te kijken waarin alles fout lijkt te gaan voor onze superheld, maar natuurlijk komt uiteindelijk alles toch weer goed aan het eind. En ow ja, natuurlijk een deurtje openhouden naar deel 3 :/ |
Ja vond hem ook maar magertjes.....tis gewoon een meer van hetzelfde....hou ook niet echt van dat soort films. The bourne supremacy vond ik ook wel een spannende film, zeker het aanraden waard
Iemand trouwens al de terminal gezien (http://www.imdb.com/title/tt0362227/) lijkt me ook wel een goede film namelijk....
___________________
Heroes get remembered, but legends never die...
|