Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Summer Cruise
Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

hahah.. inte min

det e clean play som gäller !

Old Post Aug-29-2004 00:02  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ja va fan säger man... inte mycket mer just nu för jag e sjukt trött än, efterfestade till 06:00 efter resan...

GRYM RESA.... !!!

Även vermi var drita denna gången

Skriver mer imorrn... kram / S

Old Post Aug-29-2004 00:30  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Sammanfattning:

* Grymma bilder Laszlo!
* staz filmade brudar istället för att dansa
* Oakenfold mixade alldeles för dåligt
* Steve var full som vanligt
* Nice to see you Miss P, hope we'll meet again!
* Spela aldrig Yatsy med fångvaktare, slutar alltid med att man hänger sig
* Jag borde tagit mer glass på buffén
* JayBee gled runt i sina tigertofflor som vanligt
* JayBee misslyckades även med att göra en "JayBee"
* Killen som tog av sig kläderna på dansgolvet kom sedan ner i hissen, fortfarande utan kläder, när alla var på väg ut från båten - undrar hur det gick för honom
* Ismannen delade ut is
* Silja lyckades, i vanlig ordning, inte samla våra hytter
* Minttu inhandlades
* Golvet var cp eller nåt, hur som helst dansade jag sönder mina sulor
* Trots att Paul mixade dåligt, så lirade han bra låtar
* Träffade följande TA-folk (vad jag kommer ihåg): Aendy, Smekbar, Steve, Glorie, verminator, Miss Proximus, Laszlo, Amnezia, JayBee, Sipowitz, staz
* Man känner sig riktigt hemma på båten nu, 4e kryssningen för min del, 3e med Silja Festival
* Specialerbjudandet om en hamburgertallrik och en öl var markant försämrat, priset var nu tunga 101 kr mot tidigare riktigt prisvärda 100 kr (ärligt, vem fan betalar 100 spänn för en hambugertallrik)
* Typ alla filmar nuförtiden
* Jag tror mig ha sett fler TA-folk än jag träffade
* Lite mycket techno för min del, hoppas på trance a lá John Askew och Matt Hardwick på nästa kryssning
* Ses nästa kryssning!

Last edited by reveal on Aug-31-2004 at 07:52

Old Post Aug-29-2004 10:49 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

First I just wanna thank Josta aka. Miss Proximus who have been a wonderfull company during her stay at my place the past week, she's back home now in Holland. I hope you also enjoyed your stay here.
Yesterday she gave me a CD... A CD that I have in fact been looking for since 1999... Tiesto at Innercity 1999... so cool that I got it finally ! Thanks babe. Thanks for all the great food and I hope you enjoyed my köttbullar in gräddsås with potatis
I have one of your Mexican burritos left in the fridge, was to hangover last night to eat the last one.
I'm sorry you and Vermi didn't get to meet since he's also such a technohunk but he was to drita to even come slose to anyone j/k
reveal... it may have appered so but in fact I wasn't that drunk (that's what I'm telling myself)

Anyway pics are up at Liquid from both me and Laszlo... I let the pictures speak for themselves.

Beyer & Liebing B2B ROCKAR !!!!

My fav. pic at the moment
http://www.tranceclubber.com/images...04/DSC_9977.JPG

Old Post Aug-29-2004 10:56  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

reveal du glömde ju

*Jaybee upptäckte att lund och malmö var två olika städer

EDIT: är det någon annan som också tycker att man inte hinner träffa alla? det var därför jag kom förbi erat bord hela tiden aendy&reveal. det blir jämt att så många TA's är ombord men man träffar dem endast som hastigast i stroben. nåja

Old Post Aug-29-2004 13:48  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by JayBee

EDIT: är det någon annan som också tycker att man inte hinner träffa alla? det var därför jag kom förbi erat bord hela tiden aendy&reveal. det blir jämt att så många TA's är ombord men man träffar dem endast som hastigast i stroben. nåja

jag känner också igen det där ...
Jag träffar aldrig någon .. helt sinnessjukt.
jag röstar för en SWETA meetup innan alla går på bussen... eller en smslista eller nått med hyttnummer.

föressten, inget ont mot de personer jag menar, men jag ska nog inte åka med ett par nån mer gång
det är rätt jobbigt när man kommer å ska dricka i hytten så är HASPJÄVELN på ... aja.. ni är rätt söta ändå Try

Old Post Aug-29-2004 14:12  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kraith
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Miss Proximus
the guy with the black-white Cyberdog shirt (haha)

I think that was me...

Anyways, really nice meeting you Proximus, hope you find your way to Sweden again sometime soon!

First night was great, Oakey blew me away (not with the mixing, but I dont care). As usual I was totally immersed in my dancing all night, so I didn't meet many TAs, only a few (nice meeting ya!). The second day I was completely off, didn't even visit the floors. Oh well, the first night was really enough to make the cruise fantastic! Looking forward to the next one.

Fook 'em...

Old Post Aug-29-2004 15:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Kraith Click here to Send Kraith a Private Message Add Kraith to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jace2
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2003

Stor tack ni alla som var dansat och njutat min settet i Panorama!! De var ju underbart att spela till folket som älskar trance så mycket som jag själv =) Kan inte vänta till nästa kryssningen...

Old Post Aug-29-2004 17:25  Finland
Click Here to See the Profile for Jace2 Click here to Send Jace2 a Private Message Add Jace2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by jofawe
glorie och steve var duktigt berusade
eller hur? thihti ...

mmm var rätt borta ett par timmar där... riktigt illa av mig.

quote:
förlåt för att jag skrämde upp dig igår på dansgolvet Jenny, men jag var tvungen.. såg ju läget i minnesluckornas paradis .. haha

mjo. de var ju inte speciellt snällt må ja säga.. men det du sa lät helt absurt och jag hade verkligen inget minne utav att jag gjort just det, plus att det lät helt Not like me... dock gick jag ju på det.

jace & eddy spelade grymt bra. men lite lamt av eddy att köra samma låtar flera ggr. snacka om karisma den dj'n har.. mY god!

postar länk till bild och film sen.

Tom Cloud - Told You So

Old Post Aug-29-2004 18:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

Fan va kul kryssningen var, riktigt lyckad! Adam Beyer ägde så hårt under natten och sen när han o Chris Liebing körde B2B dagen efter så var det fan orgasm i skallen. Så jävla bra låtval Liebing gjorde, helt sjukt

Iaf, jag fotade sjuka mängder och har lagt upp en del av mina bilder här:

http://www.smekbar.se/index.php?page=summercruise

lite smakprov kanske?

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Aug-29-2004 20:46  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

asgrymma bilder ivar!

Old Post Aug-29-2004 20:53 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Shiiiitt... vilket radarpar

Jävligt grymma bilder Smekis

Gryyyymt snyggt taget
http://www.smekbar.se/bilder/monday...ercruise/53.jpg

Last edited by SteveTranz4ever on Aug-29-2004 at 21:00

Old Post Aug-29-2004 20:53  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Summer Cruise
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRetarded Dance Track from around 2000 (?) [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKasai - Passion [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:35.

Forum Rules: