Originally posted by SnuggLe
Bij de weg als er nog mensen NL-Zweden willen kijken (en er dus op tijd zijn), mijn flatje/kamertje is beschikbaar. D'r komen meer TA's omdat als die pas na de wedstrijd gaan ze er te laat zijn
Entree=bier / andere alcohol / wiet!
woon je ver van de Asta ?!?
want wil wel nr voetbal komen kijken
maar wil al om 23u naar Asta gaan ...
Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons:
"ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]"
Originally posted by TOR
hehe, wordt een gezellige bende op de trein
hahaha inderdeed. misschien kunnen we schaken.
seg enig idee wanneer je in antwerpen aankomt???
en houden we een meeting. tis maar ik heb eigenlijk wel goesting om wat eerder naar den haag te gaan. alle hangt van u af natuurlijk, dan heb ik het ook eens in het daglicht gezien
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Jun-25-2004 17:30
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
wat bedoel je met "eerder"?
moet nog ff het schema van de treinen bekijken, dus ik weet niet precies hoe laat ik in Antwerpen-Berchem zal zijn. maar ik kom van de Cityparade, dus verwacht me daar niet tegen zessen
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Jun-25-2004 17:54
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
Location: Ghent
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons:
"ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]"
ik heb toestemming!
dus zal pix nemen van de beta's ...
ben fotografe van dienst voor markus' site
dus poseer allemaal maar mooi en doe jullie mooiste kleedjes aan lol
Originally posted by TOR
wat bedoel je met "eerder"?
moet nog ff het schema van de treinen bekijken, dus ik weet niet precies hoe laat ik in Antwerpen-Berchem zal zijn. maar ik kom van de Cityparade, dus verwacht me daar niet tegen zessen
hehe. owkee, meer moest ik niet weten, neen mar das goed, maar wete ik zal u mijn gsm door pm'en en dan stuur je maar een berichtje ofzow als je in antwerpen bent ofzo. bon?
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Jun-25-2004 18:24
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
acknowledged.
check pm voor mijn nr., mocht het nodig zijn...
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Jun-25-2004 18:43
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
"ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]"
Ow... ff Coen over z'n bol aaien morgen dus
Jun-25-2004 22:07
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Location: Heverlee
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Dit las ik net op de Asta-site, misschien goed om te weten voor de fotografen onder ons:
"ASTA is gewend dat er fotos van haar worden genomen. ASTA stelt het echter niet op prijs indien een ieder ongelimiteerd fotos van haar neemt. Een ieder die fotos wil maken dient hier vooraf schriftelijke toestemming voor te vragen. Stuur een email naar [email protected]"
ff e aanvraag ingediend se... Zou zonde zijn om zo ver te reizen en geen foto's te hebben...