|
| quote: | Originally posted by sndh
ha, nou opzich niet alleen markus , luister eens een set van Shiloh, Blue Room Project of Damian DP!
Ik zit inderdaad echt de hele dag muziek te zoeken, te luisteren enzo. Ik zoek eigenlijk echt overal, en ja wie veel zaait oogst ook veel... Het is echt niet zo dat de tracks die ik post allemaal 'wel aardig' zijn, je zou ze toch echt ff moeten checken allemaal!! Een voor een superlekkere tunes! Deel dat graag met jullie, als iedereen er tenminste prijs op stelt natuurlijk |
Ik stel het zeer op prijs, probleem is alleen dat ik die tunes dus allemaal niet kan vinden
Dus als mensen nou ook de SOURCE ofzo (mits die openbaar is ofzo) erbij zouden kunnen zetten, of uit welke liveset die komt, dan zou dat een heel stuk schelen.
Want nu is het maar een dikke opsomming, per dag 10 tracks. Maar d'r zijn paar mensen waarvan ik de nummers wel check, en van sommigen juist niet. Van Trancefool bv wel, een van de weinigen samen met Basd die nog wel eens technotracks posten, dus die probeer ik altijd wel te zoeken.