 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
De stand is nog steeds vertekend. Heb volgens mij nog 5 spelers die de komende weken in actie komen; scheelt geld en punten. Maar desondanks toch een slechte ronde gedraaid, ondanks dat ik de helft van mn geld gespaard had.
|
|
Apr-06-2005 09:58
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh, wat zei je Jappi0? 
Je had nog wat spelers die wedstrijden in moesten halen, maar die hebben weinig punten gehaald. Voor mij heeft het goed uitgepakt, check nu de score van ronde 13 maar eens ;-)
http://sport.fok.nl/voetbal/stats/users/1/50/9/13
En zie daar:
Pos. Naam 9 10 11 12 13 14 Totaal
1 SnuggLe 41 62 88 98 120 83 991
2 Finkelstein 50 61 72 104 114 54 983
3 VerrekteZakHooi 43 74 72 96 114 106 1073
4 REFUSED 35 54 115 65 110 63 871
5 el_tieskos 47 50 127 74 107 62 944
6 pinnhoofd 47 63 94 56 107 25 804
7 At_Fundum 57 87 75 90 106 71 965
8 ruudvn 32 65 84 73 105 82 920
9 Steev1980 45 62 86 81 104 75 932
10 Jappio 45 58 104 99 103 69 1054
Ik had vdLaak dus, en dat waren 13 punten tegen Feyenoord! Dus dat is mooiiiiiiiiiiiiiii!
Eerste was ik in die hele ronde, hiep hoi hiep hoi! Sta nu 13e, dus ben dik vooruit gegaan! Jammer van mijn ‘stomme’ wissel dat ik de groningers eruit heb gehaald, maar dit maakt het goed voor mij.
Kijken wat komend weekend ons brengt….. |
hehe netjes hoor bram.
Ik ben afgelopen x vergeten te wisselen, dus ga ongetwijfeld nog verder dalen. Echt zonde, heb nu een aantal spelers die niet meedoen. Maar goed. Wel een hoop geld op de rekening, dus misschien de laatste rondes maar gokken op 1 team.
We zien wel 
|
|
Apr-14-2005 22:11
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Eh, wat zei je Jappi0? 
Je had nog wat spelers die wedstrijden in moesten halen, maar die hebben weinig punten gehaald. Voor mij heeft het goed uitgepakt, check nu de score van ronde 13 maar eens ;-)
http://sport.fok.nl/voetbal/stats/users/1/50/9/13
En zie daar:
Pos. Naam 9 10 11 12 13 14 Totaal
1 SnuggLe 41 62 88 98 120 83 991
2 Finkelstein 50 61 72 104 114 54 983
3 VerrekteZakHooi 43 74 72 96 114 106 1073
4 REFUSED 35 54 115 65 110 63 871
5 el_tieskos 47 50 127 74 107 62 944
6 pinnhoofd 47 63 94 56 107 25 804
7 At_Fundum 57 87 75 90 106 71 965
8 ruudvn 32 65 84 73 105 82 920
9 Steev1980 45 62 86 81 104 75 932
10 Jappio 45 58 104 99 103 69 1054
Ik had vdLaak dus, en dat waren 13 punten tegen Feyenoord! Dus dat is mooiiiiiiiiiiiiiii!
Eerste was ik in die hele ronde, hiep hoi hiep hoi! Sta nu 13e, dus ben dik vooruit gegaan! Jammer van mijn ‘stomme’ wissel dat ik de groningers eruit heb gehaald, maar dit maakt het goed voor mij.
Kijken wat komend weekend ons brengt….. |
hehe netjes hoor bram.
Ik ben afgelopen x vergeten te wisselen, dus ga ongetwijfeld nog verder dalen. Echt zonde, heb nu een aantal spelers die niet meedoen. Maar goed. Wel een hoop geld op de rekening, dus misschien de laatste rondes maar gokken op 1 team.
We zien wel 
|
|
Apr-14-2005 22:11
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 05:07.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|