|
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
לקרוא להם זבל אני מצפה מנערה בגיל ההתבגרות שצופה כל היום בעופר שכטר מגרבץ ואוהבת רק את משמתנגן הכי הרבה באמ טי וי וברדיו
|
אני מקווה שזה לא מה שאתה חושב עלי
אגב לא התכוונתי לקטעים האלה כי מבחינתי קטעים כאלה הם מאבני היסוד של עולם הטראנס
התכוונתי לדברים האחרונים שפול וטייסטו עושים בשנתיים האחרונות לדוגמא
אגב לא אהבתי את הדיסק האחרון של פול ואן דיק שנקרא ריפלקשנס אם אני לא טועה
וכמובן שלא אהבתי את האלבומים של טייסטו ג'אסט בי והאלבום של אתונה
אולי רק דברים ממש בודדים
אבל את האלבום ניאנה אהבתי מאד
אולי כי רוב הטראקים באלבום לא היו שלו 
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|