nu anderhalf uur enkel geluid (warming up and it's good!) beeld is weg, afteller in de plaats... record-idee afgeblazen teveel lacks... zal wel op ets ofzo af te halen zijn
___________________ http://www.mytrance.be
enjoy... kga wa studeren
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
tiësto live interview!
hoooly shiiiit 500 man werkt aan TIC2 (amaai die kerel (interviewer) zen Engels is een schande)
w o w - killah
Dit klinkt bekend..
Tijs gaat serieus deep prog in zen warming up, lekker lekker.
Was vorig jaar ook, meen ik
zalig die Nathan Fake - The Sky was Pink (James Holden Remix) nu Delirium - Innocente (tiesto remix)
Inderdaad verrassende opening.
the beloved - sweet harmony (kosmas epsilon remix) !!!! te gek
stream!!! => http://stream.mixes.dj:11000/listen.pls
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA