Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Innercity 2004
Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by rafon3
Cà y est je vais a Dam le 18/12, après on verra dans 2 sem si je pourrais rentrer au RAI.....

Vu le line up, il restera des places même aux guichets du RAI

Old Post Oct-14-2004 15:28  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by webandyscott
Vu le line up, il restera des places même aux guichets du RAI

En fait, je suis sur que tu es jaloux

Old Post Oct-14-2004 15:30  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by plouf02
En fait, je suis sur que tu es jaloux

Non pas cette année , c'est juste pour pas que rafon angoisse

Old Post Oct-14-2004 15:31  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

quote:
Originally posted by webandyscott
Non pas cette année , c'est juste pour pas que rafon angoisse

Ms si, il faut le faire angoissé

Old Post Oct-14-2004 15:33  France
Click Here to See the Profile for plouf02 Click here to Send plouf02 a Private Message Visit plouf02's homepage! Add plouf02 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
sold out !!!

oui ok pas crédible

au fait rafon tu viens par geneve ?

Old Post Oct-14-2004 20:18  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by d&b
au fait rafon tu viens par geneve ?

Oui j'ai pris le mm avion que vous
Vous allez devoir me supporter pendant le trajet.... (ou l'inverse )

Old Post Oct-14-2004 20:30  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

Billets recus

Old Post Oct-15-2004 14:51  France
d&b
Albatar

quote:
Originally posted by rafon3
Oui j'ai pris le mm avion que vous
Vous allez devoir me supporter pendant le trajet.... (ou l'inverse )

moi je supporterai rien ni personne, je vais surement passer le vol à lire un journal en hongrois pour passer le temps et oublier que je suis trop haut

en tout cas c'est bien on va etre pas mal à geneve.

tient j'ai ecouté un set de Billy Nasty pour voir ce qu'il faisait. c'est pas mal, c'est un peu entre picotto et mills on dirait.

Old Post Oct-16-2004 10:40  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

ils ont mis la video du DVD 2003 sur le site http://innercity.id-t.com/innercity.../rio-video.html

cool des millions de gens vont pouvoir me voir lors du passage avec PvD
(d'ailleurs à ce moment, on voit un t-shirt ta-fr si je ne m'abuse, mais j'arrive pas à reconnaitre qui c'est)

Old Post Oct-17-2004 11:06  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

quote:
Originally posted by benjamin
ils ont mis la video du DVD 2003 sur le site http://innercity.id-t.com/innercity.../rio-video.html

cool des millions de gens vont pouvoir me voir lors du passage avec PvD
(d'ailleurs à ce moment, on voit un t-shirt ta-fr si je ne m'abuse, mais j'arrive pas à reconnaitre qui c'est)

plains-toi...

Bon sinon je comprends pas... j'ai qu'une image avec un lien vers http://innercity.id-t.com/innercity...mptyReference!) qui n'existe pas...!

EDIT:
Je viens de comprendre pourquoi ça ne fonctionne pas avec un navigateur qui respecte les standards.
Parce qu'ils ont fait une connerie dans leur page..........
Allez hop, mail.

Old Post Oct-17-2004 14:06  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
plouf02
Opencloud!

quote:
Originally posted by maxxyme
plains-toi...

Bon sinon je comprends pas... j'ai qu'une image avec un lien vers http://innercity.id-t.com/innercity...mptyReference!) qui n'existe pas...!

EDIT:
Je viens de comprendre pourquoi ça ne fonctionne pas avec un navigateur qui respecte les standards.
Parce qu'ils ont fait une connerie dans leur page..........
Allez hop, mail.

On avait aussi remarqué avec Backfire

Old Post Oct-17-2004 15:51  France
d&b
Albatar

c'est ca de se la jouer rebel

Old Post Oct-17-2004 16:03  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Innercity 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (28): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown spiritual Goa trance with choir samples [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWitness Of Wonder - "Emotions In Motion" (Thrillseekers Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:32.

Forum Rules: