Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!! - Part V
Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Dat er in Amerika genoeg mafketels rondlopen is duidelijk, maar wat Jeff Twieden doet gaat zelfs voor Amerikaanse begrippen wat ver. De beste man ligt nu al met zijn slaapzak voor de deur van Seattle`s Cinerama Theater om de eerste te zijn die een kaartje voor ‘Starwars 3: Revenge of the Sith' kan kopen. Even voor de duidelijkheid; de film gaat pas over 22 weken in première.

Twieden stond in 1999 ook al weken in de kou om als eerste een kaartje voor ‘Starwars 1: The Phantom Menace' te bemachtigen. Hij kijkt nog het meest uit naar zijn favoriete gehelmde badguy.

‘Vader, baby. Vader. We all want to see Vader kick some ass' laat de enthousiaste fan weten. Mocht het nou zo zijn dat de film helemaal niet in de bioscoop gaat draaien waar hij nu ligt, vind hij het geen probleem om alsnog te verkassen. ‘Als hij hier niet draait dan vind ik het totaal geen probleem om naar een andere bioscoop te verhuizen. Het gaat eigenlijk alleen om het wachten. ‘Star Wars' gaat over onafhankelijkheid en vrijheid, en daar gaat het wachten wat mij betreft ook om. De complete en totale onafhankelijkheid.'

‘Een heleboel mensen zeggen ‘Get a life' en meer van dat soort dingen, maar ik heb de tijd van m`n leven hier'. Inderdaad Twieden, get a life!

Het laatste deel in de prequal reeks gaat op 19 mei in de States in première.

haha wat een gek!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jan-13-2005 12:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by New Wave
Prima heur, maar dan zijn de kosten voor het eten voor diegene die mee gaat Daar heb ik echt geen problemen mee heur.

Dat is dan afgesproken

quote:
Originally posted by Remy D
haha wat een gek!

Idd... pff

Old Post Jan-13-2005 17:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ahp2002
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

Heb gisteren Envy gezien met Ben Stiller en Jack Black en Christopher Walken. Zou een soort van comedy moeten zijn, maar 0 keer gelachen. Het is echt saai gewoon en moralistisch en totaal niet verrassend/grappig.

Ook gezien: Urban Ghost Story, echt ook supersaai, nauwelijks ghost en het lijkt meer een dramafilm over het leven in een Schotse achterstands wijk. Soms is de muziek mooi maar geen moment overtuigd het acteren en het verhaal gaat nergens over

Wel leuk: Stuck On You, met Matt Damon en nog een ander. Grappige film, geen dijenkletser, maar wel geinig concept met leuke acteerprestaties.

Ook nog een ouwe film gezien die ik echt onwijs vond: Mothman Prophecies, met Richard Gere *zwijmel*. Vond hem echt zo goed! Ook overtuigende acteerprestaties en een top einde.

Old Post Jan-13-2005 17:34 
Click Here to See the Profile for ahp2002 Click here to Send ahp2002 a Private Message Add ahp2002 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Magicbas
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2001

Gisteren The Manchurian Candidate gekeken!
Best goeie spannende thriller die indruk op me heeft gemaakt. Al zit ik nog wel met wat vraagjes, omdat ik het einde een btje te open vond...
Iig wel een aanrader!

Top 5:
Verge - One Day Later
Algarve - Sea Shore (Sturmkraft Remix)
Absolute - Day Dream (Original & Re-Riff mix)
Phoenixstar - The Example 60 (Ronski Speed Remix)
UKNY Connection - Amsterdam (Filo & Peri Remix)

Old Post Jan-14-2005 18:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Magicbas Click here to Send Magicbas a Private Message Visit Magicbas's homepage! Add Magicbas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Net eindelijk eens Requiem for a Dream gezien Heel erg indrukwekkende film, bijzonder goed!
En de soundtrack is ook geweldig

Old Post Jan-14-2005 22:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Ben net naar het Omniversum geweest naar de film over de outback van Australië, erg vette shit. Ik was toen ik 7 was daaro voor het laatst geweest, maar ben zeker van plan om vaker te gaan. Omniversum is vette shit

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-15-2005 19:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

Heb gister met mn vriendin voor het eerst The Beach gezien...Wat een vet gave film is dat zeg! Ondanks dak DiCpario een sukkel vind, speelt hij wel erg geloofwaardig zijn personage. De Soundtrack is trouwens ook enorm vet...

1. Snakeblood - Leftfield
2. Pure Shores - All Saints
3. Porcelain - Moby
4. Voices - Dario G
5. 8 Ball - Underworld
6. Spinning Away - Sugar Ray (Rock)
7. Return Of Django - Asian Dub Foundation
8. On Your Own (Crouch End Broadway mix) - Blur
9. Yeke Yeke (Hard Floor mix) - Mory Kante
10. Woozy - Faithless
11. Richard, It's Business As Usual - Barry Adamson
12. Brutal - New Order
13. Lonely Soul - Richard Ashcroft
14. Beached - Angelo Badalamenti

Old Post Jan-16-2005 15:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jbz
tranceaddict

Registered: Oct 2004

Net Cold Mountain gekeken... aanrader voor de kerels die hun vriendin blij willen maken met een avondje bankhangen op een romantische film... was daarnaast ook vrij indrukwekkend... dus best ok filmpie!

Old Post Jan-16-2005 18:37  Belgium
Click Here to See the Profile for jbz Click here to Send jbz a Private Message Add jbz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

quote:
Originally posted by Remy D
Dat er in Amerika genoeg mafketels rondlopen is duidelijk, maar wat Jeff Twieden doet gaat zelfs voor Amerikaanse begrippen wat ver. De beste man ligt nu al met zijn slaapzak voor de deur van Seattle`s Cinerama Theater om de eerste te zijn die een kaartje voor ‘Starwars 3: Revenge of the Sith' kan kopen. Even voor de duidelijkheid; de film gaat pas over 22 weken in première.

Twieden stond in 1999 ook al weken in de kou om als eerste een kaartje voor ‘Starwars 1: The Phantom Menace' te bemachtigen. Hij kijkt nog het meest uit naar zijn favoriete gehelmde badguy.

‘Vader, baby. Vader. We all want to see Vader kick some ass' laat de enthousiaste fan weten. Mocht het nou zo zijn dat de film helemaal niet in de bioscoop gaat draaien waar hij nu ligt, vind hij het geen probleem om alsnog te verkassen. ‘Als hij hier niet draait dan vind ik het totaal geen probleem om naar een andere bioscoop te verhuizen. Het gaat eigenlijk alleen om het wachten. ‘Star Wars' gaat over onafhankelijkheid en vrijheid, en daar gaat het wachten wat mij betreft ook om. De complete en totale onafhankelijkheid.'

‘Een heleboel mensen zeggen ‘Get a life' en meer van dat soort dingen, maar ik heb de tijd van m`n leven hier'. Inderdaad Twieden, get a life!

Het laatste deel in de prequal reeks gaat op 19 mei in de States in première.

haha wat een gek!

haha wat een gek, maar o o o wat is die trailer vet van EP3.

Lord Vader

yes my master

rise!

ik ga hem trouwens ook in de states zien. Ben rond die tijd op studie reis en zn kans wil ik natuurlijk niet missen!

Old Post Jan-16-2005 19:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by jbz
Net Cold Mountain gekeken... aanrader voor de kerels die hun vriendin blij willen maken met een avondje bankhangen op een romantische film... was daarnaast ook vrij indrukwekkend... dus best ok filmpie!

Dat zullen er wel heeeeel veel zijn

The Terminal gezien. Aardig, maar zeker niet bijzonder.

Wil Eternal Sunshine of the Spotless mind nog zien en Dirty Pretty things. Aanraders of niet, volgens mensen hier?

Old Post Jan-17-2005 19:28 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

quote:
Originally posted by SnuggLe
Wil Eternal Sunshine of the Spotless mind nog zien en Dirty Pretty things. Aanraders of niet, volgens mensen hier?

Zeker een goede film, moet je wel samen met je vriendin kijken dan

Old Post Jan-17-2005 20:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by moogwai
Zeker een goede film, moet je wel samen met je vriendin kijken dan

Eh..welke van de 2 die ik noem?
En waarom samen met de vriendin?

Old Post Jan-17-2005 20:35 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Check die Films!!! - Part V
Post New Thread    Post A Reply

Pages (29): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld trance [2011] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPhatjak - Dirty Monday (Bart van Wissen Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:28.

Forum Rules: