Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2005
Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by jofawe
Då blir det lite folk på det traditionella kortet också då ju

+ try föressten... tror jag?

åhh nej måste jag vara me på kort nu också

Old Post Feb-03-2005 19:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by Pjox
åhh nej måste jag vara me på kort nu också

usch så hemskt

Old Post Feb-03-2005 20:00  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
Originally posted by mr_fisken
usch så hemskt

Självklart, otänkbart
Om man ska vara me på ett kort måste man ju se acceptable ut.. det är jag inte bra på

Old Post Feb-03-2005 20:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Pjox
Självklart, otänkbart
Om man ska vara me på ett kort måste man ju se acceptable ut.. det är jag inte bra på

[utpressning] Är du inte med på ett SWETA-Goes-To-TE-Kort så visar jag bilden jag har på dig, peter & en barnvagn Osminkad...
[/utpressning]

(vill också med fortfarande )

Old Post Feb-03-2005 20:41  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[utpressning] Är du inte med på ett SWETA-Goes-To-TE-Kort så visar jag bilden jag har på dig, peter & en barnvagn Osminkad...
[/utpressning]

YES .. så ska det låta!

Old Post Feb-03-2005 22:41  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

quote:
[/utpressning]

(vill också med fortfarande )

hahahahahaha ohh nooo
Självklart ska jag vara me på bilden kan ju inte låta dig sprida sånna bilder, när jag är osminkad och allt.. åhh nej

Old Post Feb-03-2005 22:44  Sweden
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Här är även en del av tiderna till "Madhouse stage" (om nån nu är intresserad av denna )

22.00 - 23:30 Jurgen
23:30 - 01:00 E-Craig
01:00 - 03:15 DJ Jean

Okända:
xx:xx - xx:xx Randy Katana
xx:xx - xx:xx Jochen Miller
xx:xx - xx:xx G-Spott (live)

Old Post Feb-04-2005 17:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Om jag hittar ett flyg med vettiga tider/resedagar för under 1500 så åker jag ner...

Tack vare vissa omständigheter så har jag inte kunnat söka flyg förrän just idag och ju närmare avresedatum desto svårare är det att få bra pris...

Old Post Feb-04-2005 18:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Om jag hittar ett flyg med vettiga tider/resedagar för under 1500 så åker jag ner...

Tack vare vissa omständigheter så har jag inte kunnat söka flyg förrän just idag och ju närmare avresedatum desto svårare är det att få bra pris...

Klart du ska åka : )
Antar att du redan har kollat KLM osv?

Old Post Feb-04-2005 19:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by jeremy1984
Klart du ska åka : )
Antar att du redan har kollat KLM osv?

Har sökt på allt tänkbart
ryanair
basiqair
SAS Snowflake
travelstart.se
mrjet.se

Hittar rätt höga eller mycket höga priser och i dom flesta fall dåliga flygtider i samband med flyg T&R via Skavsta och Rotterdam...

Old Post Feb-04-2005 20:20  Sweden
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

vad du än gör och hur billigt det än blir så åk inte med ryanair.

Old Post Feb-05-2005 02:03  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

ahem. har åkt med ryanair 4-5 ggr och det har funkat klockrent var gång.

vadan detta avståndstagande? :P

Old Post Feb-05-2005 04:09  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Trance Energy 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback4 ID's from Audio Bullys. Please HELP! [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarc et Claude - "The History Of Acid-House" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:01.

Forum Rules: