Originally posted by Aurélie
Hmmm ff denken , nee toch maar niet
Nice try guys
Ik meende het echt.
___________________
Allemaal gelul!!
Apr-28-2005 17:26
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by eieregooie
Je komt recht uit een of andere reclameblad van een doe-het-zelver.
Apr-28-2005 17:33
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
quote:
Originally posted by X-Tune
Je komt recht uit een of andere reclameblad van een doe-het-zelver.
Ons ei is belange ni zo breed
___________________
Ask and you shall receive.
Apr-28-2005 17:45
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Meltoz
Lijkt wel of er van e paar hun hormonen op hol geslagen zijn
Hahaha, daar komt de 1e moraalridder Komop, t is lente he, en met zo'n avatar denk ik dat ze de humor er wel van ik kan zien
Apr-28-2005 19:36
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Leuven
Relativeren mensen .
Apr-28-2005 21:57
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Aurélie
Relativeren mensen .
Hehe idd
maar die foto is wel (L)
Apr-29-2005 00:50
Moondust
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2005
Location: Schellebelle city
quote:
Joa, de Magic Dragon op den achtergrond. Daar heb ik in den tijd ook nog gegeten. Dat is idd aan de Space Needle, nogal goei food daar
yes indeed is aan de space needle, maar met het eten moet ge was geluk hebben, er zijn er inderdaad zeer lekkere tussen, maar het omgekeerde is ook waar, 't blijft nog steeds amerika hé. mega cool ginder, maar voor de culinaire hoogstandjes met ge er nu niet direct naar toe (tenzij ge véééél geld hebt)
ook allemaal (ex)mct-ers ??
pheatus weet ik, xilver ook (van op highlite en coolcast maar heb je nog nooit ontmoet), blijkbaar zitten er nog meer mct-ers tussen
Apr-29-2005 09:58
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Location: Holland
Maak hier een seen sticky van trouwens
___________________
Allemaal gelul!!
May-01-2005 10:52
Bunz
Bass Junkie
Registered: Jan 2005
Location: Bokrijk // Leuven
tees is mene pasfoto
Last edited by Bunz on May-07-2005 at 10:12
May-06-2005 20:22
mrcanon
Longing for summer ...
Registered: Aug 2005
Location: Zulte, Belgium
Hier twee pics van mij, van in Walibi dit jaar. Ze kunnen nie veel recenter meer zijn. Voor alle duidelijkheid, diene bril is uit die 4D Cinema.