Jon O'Bir
Ferry Corsten
Sasha
M.I.K.E.
Sven Vath
Armin Van Buuren
Yoji Biohechanika
Ronald Van Gelderen
Fred Baker
Da's weeral te veel van 't goeie...
Jul-10-2005 21:16
Joker666
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Antwerp
Diegene die ik zeker wil zien:
Jon O'Bir
Ferry Corsten
Sasha
M.I.K.E.
Sven Vath
Armin Van Buuren
Yoji Biomechanika
Ronald Van Gelderen
Fred Baker
Da's weeral te veel van 't goeie...
Jul-10-2005 21:16
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
kan iemand hier een uplifting en tech-trance liefhebber warm maken voor Sasha? Hij is een goeie producer maar als DJ heb ik zo mijn twijfels of het wel mijn smaak is? Het is meer zo van: die moet ik eens gezien hebben als ik dan toch de kans heb.
Ik denk dat ik liever wat banaal ga stuiteren op Fred Baker of Luna of Pavo als dat samenvalt eerlijk gezegd.
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf
Jul-11-2005 04:08
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
^^
altijd is leuk zo totaal u laten gaan op die hardhouse/hardstyle )
___________________
Jul-11-2005 06:02
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
quote:
Originally posted by Buoyant
kan iemand hier een uplifting en tech-trance liefhebber warm maken voor Sasha? Hij is een goeie producer maar als DJ heb ik zo mijn twijfels of het wel mijn smaak is? Het is meer zo van: die moet ik eens gezien hebben als ik dan toch de kans heb.
Ik denk dat ik liever wat banaal ga stuiteren op Fred Baker of Luna of Pavo als dat samenvalt eerlijk gezegd.
Ik speel met hetzelfde idee Ik heb hem nog nooit bezig gehoord. Maar velen vinden hem goed dus ga ik wel naar hem luisteren. Bevalt hij mij, dan is dat zoveel te beter. Bevalt hij me niet, dan is het op naar de Black Hole / Q-dance tent Ik ben benieuwd!
Jul-11-2005 06:21
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Location: Antwerp, Belgium
Ik hoop dat Promo brut spul gaat meebrengen en draaien en geen dwaze hardcore aka partycore. Nu draait Promo tegengewoordig gewoonlijk wel brut, maar het kan zijn dat hij de Belgische gabber tevreden wil houden met niet al te ruw spul.
___________________
Ask and you shall receive.
Jul-11-2005 09:30
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
quote:
Originally posted by Buoyant
kan iemand hier een uplifting en tech-trance liefhebber warm maken voor Sasha? Hij is een goeie producer maar als DJ heb ik zo mijn twijfels of het wel mijn smaak is? Het is meer zo van: die moet ik eens gezien hebben als ik dan toch de kans heb.
Sasha speelt tegenwoordig geen echte progressive meer, maar eerder electrohouse en dergelijke. Die muziek is ook best opzwepend en energierijk bij momenten, maar het zal echt van je eigen smaak afhangen.
^maw dat is zo'n muziek waarvoor ge eerst al goed dronken moet zijn, zoals praktisch alle house-subgenres
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Jul-11-2005 15:00
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict
Registered: Aug 2004
Location: Meeuwen-Gruitrode
quote:
Originally posted by Kaidreas
^maw dat is zo'n muziek waarvoor ge eerst al goed dronken moet zijn, zoals praktisch alle house-subgenres
rofl
___________________
Jul-12-2005 14:30
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
Location: Koekelare/Leuven, Belgium
nog iemand opgevallen hoe slecht die radioreclame van tomorrowland is? ER is precies iets misgegaan met de mastering of zo, als ge ni aandachtig luistert klinkt alles als een soort gesis...
___________________
Jul-12-2005 16:15
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Sasha speelt tegenwoordig geen echte progressive meer, maar eerder electrohouse en dergelijke. Die muziek is ook best opzwepend en energierijk bij momenten, maar het zal echt van je eigen smaak afhangen.
Ik heb toevallig laatst zijn essential mix van in mei beluisterd is dat een goede liveset referentie? Essential Mix Sasha 22-05-2005
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf