|
Ben gisteren geweest en Danjo & Styles hebben echt wel een goede set gedraaid, vind ik. Redelijk wat goeie trance, paar zalige momenten waar toch bijna iedereen op mee ging. Jan vond ik ook wel vrij goed, redelijk wat afwisseling in zijn (wat trance, ook wat meer tech-trance (?) en ook van tijd wa jump (die platen vond ik dan wel wat minder, ma bon, ieder zijn genre). Ik heb ook nog een vrij groot stuk van Wout zijn set gehoord en die viel me toch wat tegen. Vrij monotoon vond ik, zat heel zelden mss wel een goeie plaat tussen ma kvond alle nummers die em draaide te neig op elkaar trekken en te hard naar mijn goesting. Zijn set beviel me het minst. Was ook niet toevallig tijdens zijn set dat de meerderheid aan "huppeldepup" deed (sorry, ik kan op geen beter woord komen ). Buiten en in the level ben ik maar weinig geweest, maar wat ik daar hoorde stond mij nog wel aan, khad daar mss wat meer moeten rondhangen.
Conclusie, heel goed geamuseerd op set van Danjo & Styles, Jan viel mee, wout viel mij tegen. Trance die ik graag hoor wordt precies toch minder en minder gedraaid .
|