Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Btw:

"Kevin & Peri go large" ligger på thaaaa ääääffff tääääääää päääää nu

Old Post Jan-13-2005 16:08  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by jofawe
Btw:

"Kevin & Peri go large" ligger på thaaaa ääääffff tääääääää päääää nu

Supäärr dupärr

Jag har lagt den i en ny folder kallad -- Film & Vids --
Har även lagt den otroligt sköna och bra låten/videon "CRW - I Feel Love" där ifa. kidsen inte sett den än

Medans vi ändå håller på... nån som har sett
Groove
från 2000 ? Jag har bara skummat igenom den som hastigast... John Digweed är ju med i den å lirar Bedrock på slutet.

[edit] Hela soundtracket ligger där nu också...

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-13-2005 at 17:51

Old Post Jan-13-2005 17:35  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Medans vi ändå håller på... nån som har sett
Groove
från 2000 ? Jag har bara skummat igenom den som hastigast... John Digweed är ju med i den å lirar Bedrock på slutet.

Har filmen på deeveedeee...det var den som fick mig att börja lyssna på Techno

www.laszlo.se

Old Post Jan-13-2005 18:29 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Supäärr dupärr

Har även lagt den otroligt sköna och bra låten/videon "CRW - I Feel Love" där ifa. kidsen inte sett den än

Ohh jag absolut älskade den låten förut när jag var sådär oerhört liten

Old Post Jan-13-2005 18:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by lonne
Eftersom du aldrig postar längre din lök, ska jag göra narr av dig. Det där är verkligen beviset på usel film smak. Jakob Eklund? Wtf man!
Har aldrig sett en kille som spelar över så hårt som han gör, jävla macho fjant som alltid ger 110%.

Hah! Tagen på bar gärning. Den är faktiskt nice! Nicolaus Lehman är en grymt skön karraktär som gör hela filmen. "You Schweeds haf a good saying; He who joins ze game, must take ze consequences auf ze game."

quote:
Originally posted by lonne
AC: Nathalie Portman, får alltid mig faschinerad

Jag som trodde att hon i runda slängar var 15 år för gammal för att falla dig på läppen

Old Post Jan-13-2005 19:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Virus

Jag som trodde att hon i runda slängar var 15 år för gammal för att falla dig på läppen

Du vet väl vad vi brukar säga, allt mellan 15-45 är safe! Någon tjockis här o där, slinker väl också förbi. Muhahaha.

Blondiner: Nej tack!

Off Topic: U bet!

Old Post Jan-13-2005 20:09  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Supäärr dupärr

Jag har lagt den i en ny folder kallad -- Film & Vids --

Du glömde Southside Spinners - Luvstruck
Den har klipp från filmen aswell .. ska jag uppa?

Edit:
ligger i min mapp =)

Old Post Jan-13-2005 20:52  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Såg One Perfect Day igår.. lite sådär film. Soundtrack har Paul Van Dyk sen står det att ID&T skulle ha ett finger med i skapandet av filmen.

Handlar om en kille som håller på med Opera. När hans syster dör börjar han DJ'a eftersom det var hans systers dröm. Han upptäcker att det är det han verkligen ville hålla på med och slutar med Operan.

filmar en del från annordnade events. Soundtracket lyfter verkligen filmen! Paul Van Dyk, Fatboy Slim, Futureshock, Groove Armada, Sven Vath...

Kul att se om man gillar EDM, annars kan man nog skippa den.

Old Post Jan-16-2005 11:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Matchstick Men såg jag.. och det va sjukt hur bra den var.. i mitten började jag fan nästan böla.. sen.. sen har fanskapet till producent/regisör/någon .. valt att kuka ur allt .. slutet va så uselt.. =( blä.. annars en film jag kan rekomendera är Garden State

Old Post Jan-16-2005 13:59 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Hauken
One Perfect Day

Uppa på eftääpään någon, please?

www.laszlo.se

Old Post Jan-16-2005 15:20 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Laszlo

Finns som DVDRiP (XviD), releasegrupp; SMR. Bra kvalité på den releasen.

Old Post Jan-16-2005 19:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Laszlo

OT: Jag tror det är så >här< det ser ut när Laszlo säger "eftääpään"

ONTopic: Tar hem "One Perfect Day" nu... 2x xvid

btw: http://www.oneperfectday.com.au

Går på Canal+ nästa vecka typ

Last edited by SteveTranz4ever on Jan-16-2005 at 21:21

Old Post Jan-16-2005 21:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Film
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown track #3 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRobert Natus & Sven Wittekind - Bad Heroes [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:19.

Forum Rules: