|
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Pff, tour is weeral beslist.. Ni dak iets tegen armstrong heb ofzo ze, in tegendeel, maar ik heb het toch liever wat spannender. Is ook wel duidelijk dat diegenen die concurrenten zouden moeten zijn, niet in vorm zijn. |
niet echt kwestie van niet in vorm te zijn hoor, ze kunnen gewoon niet beter
Ullrich kan geen tempversnellingen aan met dat monsterverzet, iets nieuws wat ik vertel, ik dacht het niet, dan geeft ie 2 minuten toe op Courchevel wat eigelijk een loper is, een relatief egale col ...
Vino, mja heel goei renner maar zoals ik in deze thread al heb gezegd, geen +2000m klimmer, de vogezen is het hooggebergte niet
Basso, beduidend minder dan vorig jaar de eerste bergrit, maar wat is de oorzaak, geen idee
Mancebo, hij volgt wel maar da was ook echt gewoon puur aanklampen
Ramussen en Valverde, de vraag is of ze het nog een week gaan uithouden op dit niveau, neemt niet weg da Valverde meer dan getalenteerde renner, rasmussen in iets mindere mate, zijn. Daar horen we beslist nog van.
En met al de rest, ex-helpers en andere pseudo-topklimmers/klassements rijders verschijnt een glimlach op men mond, je ziet hoe het vergaat met mannen als Landis en Heras, de kleinere rondjes, giro of vuelta is de tour niet, hier rijden de eerste week al aan een formidabel gemiddelde
Enigste wat ik spijtig vind, is dat ze aitor gonzalez hebben thuisgelatenj bij euskaltel, die ging zeker voor vuurwerk zorgen, mayo is weer ni fameus, in de ronde van zwitserland wast ook al gene vette ..
Last edited by Eagle` on Jul-12-2005 at 16:09
|