 |
|
|
|
 |
CosmicGate88
tranceaddict in training
Registered: Sep 2005
Location:
|
|
|
לא יודע למה ההתנגדות של כולם פה לקרבי כל כך גדולה
כן אני צעיר וכל הצחוקים וזה , אבל אני עוד מעט סיימתי טירונות קרבית ( מודיעין שדה רובאי 04 ) ואני יכול להגיד שלמרות שטוחנים הרבה שטח , הרבה מנות קרב , רחוק מהבית רחוק מהחברים ומשמעת מאוד קשוחה אני חושב שזה עדיף מלהיות כמו חבר שלי פקיד במשרד של סגנית אלוף משנה שלא עושה הרבה בקריה
אני שמח עם הבחירה לי להיות קרבי
|
|
Sep-23-2006 14:19
|
|
|
 |
 |
CosmicGate88
tranceaddict in training
Registered: Sep 2005
Location:
|
|
|
בקשר לזה שאמרתה "אואהה מי ישמע מודיעין שדה" אני לא ממש יכול להגיב כי יש כאלה שאומרים שלא עושים הרבה עבודה ויש כאלה שאומרים שעושים עבודה קשה מאוד מסוכנת וחשובה
לא יודע עד שאני יגיע לקו
בלי קשר לדעה שלך אם מודיעין שדה זה ממש קרבי או לא, עושים טירונות קרבית כמו גולני נחל וצנחנים ואחר כך אימון מתקדם מאוד קשה אז אולי לדבי הקו יש ספקות אם מודש זה ממש ממש קרבי או לא אבל לגבי ההכשרה לא תמצא אחד שמזלזל בהכשרה של מודש
כי המסלול קשה !
אני למדתי שלכל בן אדם מתאים משהו אחר בצבא - אם לא מתאים קרבי אז אני מקבל את זה
לי זה כן מתאים
לי זה פשוט נראה בזבוז של 3 שנים שאתה כן יכול להפיק מהם משהו פשוט לעבוד כמו עובד זול מסין רק בפחות כסף...אם סבבה לך לחזור כל יום הביתה לחדר כושר ולפגוש מישהי בערב אז סבבה לך
אם הייתי גובניק הייתי מעדיף לעשות שבוע שבוע ולא יומיות
יומיות זה הכי גרוע בעולם - יוצר פינוק
אז כן כרגע אני לא הכי בבית שאפשר אבל עם הזמן היציאות ישתפרו אחרי שנה בצבא (בקו כאילו) וגם אני שיהיה לי חמשוש-רבעוש כל שבועיים יוכל ללכת לחדר כושר ולפגוש בנות אז אני לא רואה מה השוס להעביר 3 שנים בחוואה
|
|
Sep-23-2006 15:00
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:05.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|