Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Braxen
panoramagolvet lekte med det andra

sammanfattar kryssen för mig =) dahlbäck och sisters sthlm dag två var grymt, missade tyvärr mesta av martin h - till förmån för ferry ;]

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post May-14-2006 22:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cham
tranceaddict

Registered: Oct 2004

kryssen var som vanligt riktigt nice! Scott var helt mad - vilket röj det blev! Kul att träffa lite SweTA på gruppkortet också! Dock blev det ju mycket färre än planerat

Old Post May-15-2006 13:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Cham Click here to Send Cham a Private Message Add Cham to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Kaveh
sammanfattar kryssen för mig =) dahlbäck och sisters sthlm dag två var grymt, missade tyvärr mesta av martin h - till förmån för ferry ;]

ok. hahaha. jag fick fel på höftet så jag missade ferr=(

men såg sister sthlm och scot project och dj fredde innan. =)

Old Post May-15-2006 14:06  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Snowave
Supreme tranceaddict

Btw har någon playlisten på alla som lirade där. vill ha den =)

Var grymt bra trax! både kvällen och dagen därpå.

dvs rubb och stubb. =)

Old Post May-15-2006 14:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Snowave Click here to Send Snowave a Private Message Add Snowave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Glömde helt bort gruppkortet tyvärr

Annars var det en fin kryss, lite väl mycket sprit första dagen kanske.
Var inget kul att gå till jobbet imorse heller, kom hem med nattbussen kl 06:20

Old Post May-15-2006 16:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flanker
Junior tranceaddict

Registered: Jul 2005

Hoppas någon lägger upp TA-kortet snart. Det togs ju ett snabb-foto när vi stod vid relingen med min digitalkamera också, tyvärr har jag ingen bra hosting-site att lägga upp det på ännu, men jag ska försöka ordna det. Någon som har ett bra tips på en sådan sida förresten?

För övrigt tycker jag det var en super-härlig kryss, det var ju första för min del men definitivt inte den sista! Och jag får väl försöka bli lite mer aktiv här på TA också kanske...

Old Post May-15-2006 18:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Flanker Click here to Send Flanker a Private Message Add Flanker to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kvicket
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

Galen kryss, galen scot! Fyfan vad bra han var.
Var uppe på panorama hela 1 gång och sen blev jag för full för att orka ta mig upp dit igen
Aldrig dansat så mkt som till scot, fan vad kul det var

Steve blåste mig totalt när det gällde kortet, jag föreslog i trapphuset typ kvart i två att vi skulle ändra till tre så man kunde samla ihop folk... Då nickade han glatt o sa ja :P

Old Post May-15-2006 19:56  Sweden
Click Here to See the Profile for Kvicket Click here to Send Kvicket a Private Message Add Kvicket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Svinrolig resa - inte på grund av musiken och stämningen men tack vare andra trevliga händelser och annat oväntat möte Jag höll mig större delen av kryssen till panorama. Fetast var utan tvekan när någon av funktionärerna drog ut någon sladd då Dahlbäck spelade så det blev knäpptyst i högtalarna i ett par minuter. Istället för att börja bua och kasta ruttna tomater började alla sjunga på "Pass this on", vilket bokstavligt talat fick håret på min kropp att resa på sig. Enbart det korta momentet i sig var värt pengarna. Sinnessjukt

En allmän uppfattning som folk tyckes ha från kryssningen var dock att det börjar hänga med allt för många nybörjare på dessa tillställningar. "Jävla fjantar" var det väldigt fager tjej vid namn Elin som kallade de, vilket jag tyckte vad klockrent

Såhär går det förresten när man blastar Scooter på kryssningen:

Det blev tyst, sen sprang jag

Tyvärr missade jag gruppfotot....stötte på Reveal och Aendy strax efter två då de varit ute på däck, men där var tydligen inte så många andra...

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on May-15-2006 at 20:49

Old Post May-15-2006 20:17 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Mina pictööörs ligger nu uppe för allmän beskådan: http://www.djlaszlo.com/gallery/thumbnails.php?album=26

www.laszlo.se

Old Post May-15-2006 20:44 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

hahaha lasse den där högtalaren hade dom tokproblem med sen, jag tror du hade sönder något för den lät inte frisk när jag gick förbi den när de va typ 30 min innan avstigning (va bara några hytter bort fårn mig)

batteries not included.

- dave

Old Post May-15-2006 21:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
En allmän uppfattning som folk tyckes ha från kryssningen var dock att det börjar hänga med allt för många nybörjare på dessa tillställningar. "Jävla fjantar" var det väldigt fager tjej vid namn Elin som kallade de, vilket jag tyckte vad klockrent

Jag är på din sida Laszlo. Jag får känslan att det mindre och mindre handlar om musiken utan att andra intresseområden har högre prioritet. Alfahanesyndromet har dykt upp rätt mycket, jag som har en yvig dansstil har alltid sett till att skaffa mig utrymme utan störa mina meddansare. Aldrig har jag fått så mycket "stryk" som denna kryssningen ute på min avsides plats av dansgolvet. Folk går medvetet in i en, stampar en på foten och till och med kör fotbollsfulingar som att trampa på hälsenan. Inte för att få plats utan bara i förbifarten, har aldirg hänt för. Tror mig inte ha sett slagsmål på dessa kryssningar förr, i helgen såg jag vakterna ingripa en handfull gånger. Takplattor m.m. som var vandaliserade i korridorerna. Inget av detta tycker jag ingår i den danskultur som jag anser mig tillhöra. För varje kryssning som gått har jag mer och mer känt att det börjar närma sig den sista, det kan vara så att detta var den sista faktiskt.

BTW, för vilken gång i ordningen vet jag inte med som vanligt, dag två knäcker med en betydligt trevligare atmosfär på golven.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post May-15-2006 21:52  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by Aendy BTW, för vilken gång i ordningen vet jag inte med som vanligt, dag två knäcker med en betydligt trevligare atmosfär på golven.

folk e nyktrare då

lazslo: schyssta bilder!

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post May-15-2006 22:05  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Spring Cruise 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (21): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackgreat track from Bs As Deep set [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAudioplacid - Exemption [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 00:46.

Forum Rules: