|
| quote: | Originally posted by Laszlo
En allmän uppfattning som folk tyckes ha från kryssningen var dock att det börjar hänga med allt för många nybörjare på dessa tillställningar. "Jävla fjantar" var det väldigt fager tjej vid namn Elin som kallade de, vilket jag tyckte vad klockrent 
|
Jag är på din sida Laszlo. Jag får känslan att det mindre och mindre handlar om musiken utan att andra intresseområden har högre prioritet. Alfahanesyndromet har dykt upp rätt mycket, jag som har en yvig dansstil har alltid sett till att skaffa mig utrymme utan störa mina meddansare. Aldrig har jag fått så mycket "stryk" som denna kryssningen ute på min avsides plats av dansgolvet. Folk går medvetet in i en, stampar en på foten och till och med kör fotbollsfulingar som att trampa på hälsenan. Inte för att få plats utan bara i förbifarten, har aldirg hänt för. Tror mig inte ha sett slagsmål på dessa kryssningar förr, i helgen såg jag vakterna ingripa en handfull gånger. Takplattor m.m. som var vandaliserade i korridorerna. Inget av detta tycker jag ingår i den danskultur som jag anser mig tillhöra. För varje kryssning som gått har jag mer och mer känt att det börjar närma sig den sista, det kan vara så att detta var den sista faktiskt.
BTW, för vilken gång i ordningen vet jag inte med som vanligt, dag två knäcker med en betydligt trevligare atmosfär på golven.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|