Plankan eller kölhalning... det har vi alla fått gå igenom som nya SweTAs !
haha nä men självklart ska alla TAs som är ombord komma... som du/ni kommer märka är vi bara ett glatt härligt gäng med minst en sak gemensamt... musiken !
Jag uppmanar alla att komma... kanske vi slår rekord denna gången i gruppfoto
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag uppmanar alla att komma... kanske vi slår rekord denna gången i gruppfoto
jag lovar att vi hade gjort det om jag inte varit på muggen sist (nej jag tänker inte släppa det där )
Fan börjar närma sig nu, ska bli skoj
batteries not included.
- dave
Jul-24-2006 15:22
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by ScuL
Finns det eventuellt någon från smålandstraktarna som drar till kryssningen med bilen och har en plats i bilen kvar för mig?
Scul, vi är två bilar och åtta pers, så det finns två platser lediga...Åker från Växjö, genom Värnamo och Jönköping. Flyger du till Växjö eftersom du nämner Småland? Du får gärna åka med oss om du vill...
Registered: Dec 2001
akia: hur grov är stukningen?
Mitt tips rent spontant fram till kryssen är så mycket högläge du bara kan (fixa så du sover med benet i högläge!).
Sen måste du se till att röra på foten så mycket du kan också för den kommer bli stel som attans annars. Om du inte skadat något annat utan barat stukat foten så ska du kunna belasta utan någon fara för att skada dig värre, det är egentligen bara smärtan som sätter stopp för vad du orkar. Märker du att det gör ondare efter så belasta så lite som möjligt närmsta tiden (timmarna/dagarna)
Sen gör jag så att jag tar med mig mitt fenomenala benstöd som jag använde själv senaste kryssen, det gör så att foten fixeras, riktigt smidigt
Så kan du få låna om du vill.
En sak är iaf säker, jag känner verkligen med dig. Det suger fatalt med stukningar.