Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by FredNova
effe tussendoor...

Yves Leterme is/lijkt misschien ok, maar heb hem jaren geleden dit horen zeggen op TV (toen het ging over sluitingsuren van clubs)

"Iedere bezoeker die om 6u nog in een discotheek zit, is een drugsgebruiker... Hoe kan je dat anders zolang uithouden?"

Dat is me wel serieus in het verkeerde keelgat geschoten... (zou graag zijn mening er vandaag eens over weten)

CD&V blijft een conservatieve partij he... en dit is hoe conservatieven denken over het nachtleven

Old Post May-31-2006 16:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

Registered: Aug 2002

Al onze leterme er zo over denkt, dan wil ik hem wel eens meenemen naar een event en bewijzen dat niet iedereen om het min of meer te kunnen volhouden bollen moet pakken.

Old Post May-31-2006 16:16  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Inderdaad!

Met 10 pinten geraakt ge ook al ver

Old Post May-31-2006 16:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Inderdaad!

Met 10 pinten geraakt ge ook al ver

Bij mij gewoonlijk 1 pint, 3 à 4 cola's, 3 à 4 waters, 2 fruitsappekes en dan nog wat van die vettige boecht die ze daar server onder de namen "eten".

En derna ben ik gewoonlijk een compleet wrak.

Old Post May-31-2006 16:35  St Vincent and Grenadines
Click Here to See the Profile for Dark Apostle Click here to Send Dark Apostle a Private Message Add Dark Apostle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RadiantB
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

quote:

Ook gehoord van die nieuwe politieke partij in Holland die voor pedofielen is?

- Seks vanaf 12 jaar legaal
- Seks met dieren legaal
...

Als twee 12-jarigen daar goesting in hebben, is dat niet illegaal toch.
Je mag als meerderjarige geen seks hebben met minderjarigen, dat is zeker een strafbaar feit. (zelf als het vrijwillig was)

Walgelijk is het zeker, hier zou een dergelijke partij nooit toegelaten worden. (gelukkig maar)
De wereld is om zeep yo.

Old Post May-31-2006 16:51  Belgium
Click Here to See the Profile for RadiantB Click here to Send RadiantB a Private Message Add RadiantB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dark Apostle
Went metal

quote:
Originally posted by RadiantB
Je mag als meerderjarige geen seks hebben met minderjarigen, dat is zeker een strafbaar feit. (zelf als het vrijwillig was)

Tot op heden mag je in principe geen sex hebben voor u 16 (tenzij ze de leeftijd ondertussen hebben verlaagd)

Old Post May-31-2006 17:15  St Vincent and Grenadines
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by RadiantB

ja ma volgens die politieke partij mogen ook volwassen dat met 12 jarige he... mits toestemming wel

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post May-31-2006 17:44  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by Bertn
dat zie ik niet snel gebeuren. In tegenstelling tot bv homo's zijn pedofielen wel degelijk een gevaar voor de samenleving. Een partij als deze kan je niet verbieden, want het gaat om denkbeelden (en die knn niet vervolgd worden door de wet). Maar vanaf dat 1 pedo ook maar met een vinger efkes een kleine aanraakt: kapotkloppen en opsluiten die handel.

Maar je kan je ook wel eens de vraag stellen; als homo's dan natuurljk zijn (en ik ervaar dat ook zo); die hebben een natuurlijke drang naar een andere man... Wat dan als personen zich natuurlijk aangetrokken voelen tot kinderen ?? Moet je die dan eigenlijk ook zo demoniseren ? In het oude Griekenland was pedofilie bvb heel normaal en maatschappelijk aanvaard... Pedofiel is niet voor nix "kindervriend"

En de volgende premier... Da wordt een waal

Old Post May-31-2006 18:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by Bertn
Maar vanaf dat 1 pedo ook maar met een vinger efkes een kleine aanraakt: kapotkloppen en opsluiten die handel.

Percies uit een vlaams belang congres gerukt Desalniettemin, helemaal mee akkoord

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post May-31-2006 18:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RadiantB
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2006

quote:
Da wordt een waal

Dat gebeurt nooit. ^^
Er is ooit een compromis gesloten: wij krijgen de premier, zij krijgen een veto-recht waardoor al onze macht gefnuikt wordt. (maw: als de Walen iets niet willen, gebeurt het gewoonweg niet)
Tenzij ik me vergis, maar veto-recht hebben ze zeker.

quote:
ja ma volgens die politieke partij mogen ook volwassen dat met 12 jarige he... mits toestemming wel

Dat bedoelde ik dus met die 2de zin.
Hoe decadent en pervers kan je zijn om daar naar te streven :s

Old Post May-31-2006 18:06  Belgium
Click Here to See the Profile for RadiantB Click here to Send RadiantB a Private Message Add RadiantB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by FredNova
effe tussendoor...

Yves Leterme is/lijkt misschien ok, maar heb hem jaren geleden dit horen zeggen op TV (toen het ging over sluitingsuren van clubs)

"Iedere bezoeker die om 6u nog in een discotheek zit, is een drugsgebruiker... Hoe kan je dat anders zolang uithouden?"

Dat is me wel serieus in het verkeerde keelgat geschoten... (zou graag zijn mening er vandaag eens over weten)

dan gebruikt Leterme waarschijnlijk ook wel spul ... hoe kan die anders zo een aftakelende job als politieker blijven uitoefenen? Die maakt ook nachten mee dat em tot de vroege uurtjes moet doorwerken, dat em dagen aan een stuk nauwelijks slaapt, dat em van het ene naar het andere land moet reizen ... dat lukt hem toch ook en is volgens mij veel afmattender dan eens een nachtje tot 6u in een discotheek te feesten.

gewoonweg een belachelijke uitspraak ...

kvind trouwens Leterme helemaal niet ok, khoop echt dat het niet onze volgende premier wordt (maar t is wel nog altijd beter als die verwijfde rooie van over de taalgrens )

Old Post May-31-2006 18:38  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

Ik slaap 5 uur per nacht... en heb daar niks van last van. Der zijn zelfs mensen die maar 4 uur slaap nodig hebben. En ik zie letherme ni direct aan de pillen zitten. Misschien wel een joint'je, da zie ik hem nog doen

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post May-31-2006 18:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Politiek
Post New Thread    Post A Reply

Pages (43): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackClassic tune I cant remember!! Help [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCupa - "Mass Panic" (Concept Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:00.

Forum Rules: