Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
Drunk

Soz ik ben ook weer wakker!

quote van Dr. Kuijpers:
quote:
oa. Little Theseus (die vriendin van jou is lekker... )

dat was mn zus!

Ik heb echt een topnacht gehad.
Kheb inderdaad even in de rij moeten staan buiten (een uur totaal) voordat we binnen waren, en toen we eindelijk binnen waren was Astrid al halverwege haar set, maar dat klonk echt super!!!!
Niks eerst een beetje warmdansen... Gelijk knallen!!!
Toen de meeting - ik vond het echt weer een toffe meeting
Daarna lekker zweven op de progressive set van Ferry.. omg wat een zalige muziek draaide hij toch.
Toen bij Armin... Op een gegeven moment draaide hij een vette technoplaat... Ik wist niet echt dat hij dat ook draaide, had eerst zoiets van wat doe je maar die plaat was echt retegoed! Onder dat nummer Partyhardy weer ontmoet (zoals onder wel meer retegoeie nummers )
Toen kwam Judge Jules - hier had ik naar uitgekeken...
Wat een sublieme set zeg! Echt bruut. Ik hoorde bijna bij het einde van zn set nog een plaat die ik kende van een bandje uit de vorige eeuw: Houseparty 10 Supergoede jeugdherinnering dus ik stond me een partij te spacen niet normaal
Ook die remix van members of mayday - 10 in 1 was wicked, je had me echt niet moeten zien toen want dan had je beslist de ehbo ingeschakeld
Ik had echt momenten dat ik min of meer zoiets had van whaaa als dit aarde is... hoe is de hemel dan wel niet!?!
Marco V draaide c-kers ook erg goed, ik miste damn noa - like a prayer idd heel erg, zat er echt op te wachten (foute gewoonte) en hij draaide naar mijn mening wat weinig van die heerlijke mysterieuze progressive hardtrance die hij normaal zo goed draait - hij knalde nu aan 1 stuk door, ook goed hoor

Begin me nu al af te vragen hoe erg de kater is die Smirnoff heeft,
Of Blighty en Partyhardy nog een beetje goede terugreis hebben gehad - zo ver van huis
Of er uberhaupt mensen kunnen zijn die dit geen goed feest vonden,
Of ome glanis dat trucje mij ook wil leren met dat backstagebandje,
Of alle slikkers onder ons alles nog wel herinneren - lijkt me zonde als je zo zat te spacen dat je niks meer weet,
Of alle foto's een beetje gelukt zijn,
En of mijn voeten zich ooit weer gaan herstellen

Ik zou trouwens nog wel naar amsterdam gaan na qontact, maar het weer was zo kut, en ik was zo voldaan van het feest dat ik zoiets had -dit kan niet overtroffen worden, ik kan wel brak doordansen maar het wordt nooit beter dan vannacht, ik heb een topnacht gehad en dat wilde ik zo houden-

p.s. ik wil livesets downloaden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.balticbastian.com/

Old Post Apr-30-2002 14:02  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Little Theseus
Kniip

ey kerel heb je mun sms-je nog gekregen dan?

Old Post Apr-30-2002 14:09  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smirnoff
:: Vodka-Addict ::

Registered: Dec 2001

tjonge wat een verhalen zeg....
Ik heb maar 1 ding te zeggen : super feest !!

Old Post Apr-30-2002 14:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Smirnoff Click here to Send Smirnoff a Private Message Add Smirnoff to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by magrec
Hoe zat het met de controle lees net op andere fora dat er zowel op shockers en ook op Qontact behoorlijk streng is gecontroleerd op leeftijd en dat er dus ook een aantal mensen zijn geweigerd....

hehe hoe was seaman? draaide ie als eerste???

waren er leeftijds controles dan??? ik kon zo doorlopen...ben ook welles beter gefoulieerd en mn portemonnee is ook welles erger overhoop gehaald
op zich is die leeftijdscontrole wel goed..tenminste niet van die blije 15/16jarige (no offense:P) die nog niet durven te dansen en het staat toch duidelijk op et kaarte min leeftijd 18 jaar

dave seaman hebbik niet gezien trouwens...zie report

ta-forum-members midi site

Old Post Apr-30-2002 14:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

lol, kom er net achter dat ik vannacht ook al gepost heb vanuit de hmh.

was dus echt het WREEDSTE feest sinds tijden, was dus om uur of 2 binnen, dus ik heb nog wel wat meegekregen van Armin, maar eerlijk gezegd had ik daar wat meer van verwacht. ik kwam pas echt op gang bij Judge Jules, ongeloofelijk wat kan die kerel lekker draaien!!! en toen, ik dacht dat het publiek de hmh af ging breken, kan niet anders zeggen dat Marco V de absolute koning en meester van de avond was, ik wist niet dat er zoveel energie in dat magere lijf van mij zat
eind goed al goed, de avond begon dan met een behoorlijke flip, maar dit was een feestje om nooooit te vergeten (hoor mij nou, ik BEN de helft al vergeten, schaam me diep)

ps. ik was binnen een minuut binnen en gefouilleerd, heb dus vrij weining meegekregen van controle oid.
zal ook wel aan het tijdstip gelegen hebben

Old Post Apr-30-2002 14:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000
Talking

Hi all,

WHAAAAAAAAAAAa!!! Wat een feest!!!

Okay, my report:

Rond 21:25 pakten we de bus vanaf hier richting station Nijmegen.Zo rond 22:00 konden we de Intercity naar Den Helder pakken. Ging heel chill alemaal. Alleen stopte de trein op Duivendrecht ipv Bijlmer, ach ja, dat stukje ook maar gelopen

Daar aangekomen werden we geconfronteerd met het voor mij enige minpuntje van de avond, de rij naar binnen. Ik wilde mijn frustraties graag delen, dus ik besloot LT een sms-je te sturem. 2 min. daarna ging me phone "Heeeeeeeeeeeey Bas hier" "Steek je hand eens omhoog" hahaha, hmm, hij zag me dus niet. Whehe, Theaseus, je zei ook van "Ik sta in de rij richting het station" Ik dacht zo, jooooo, wil je niet naar binnen of zo haha.

Fouilleren ging d'r behoorlijk op zeg, valt me nog mee dat ik ze geen plastic handschoen aan zag doen. Alle kieren van mijn portemonnee hebben het daglicht wel gezien nu.

Eenmaal binnen meteen naar de garderobe gegaan. Daar hoorde ik een bekende stem achter me, en ja hoor: L'ittle The-suus, was cool je weer te zien

Finally, we were able to party!!!

Dave Seaman hebben we gemist, maar niet getreurd. Miss Astrid stond achter de wheels!!! Ze draaide een lekkere energy-set, waarmee ze de toon zette voor de rest van de avond (understatement) Echt gaaf om Twinkle eens te horen in de HMH. Starfever theme ook gehoord, lekker zweven

Na Astrid richting de tribune gelopen. Tegen de muur zag ik al people staan met TA shirts, ehmm Kolkiewolkie, Party Hardy, Tijs08, Dr. Kuipers, Petrus, Bas of course, ehm en nog wat mensen gedag gezegd. Was een leuke meeting. Hopelijk zijn de foto's ook een beetje gelukt Volgens mij heb ik Donna ook gezien, maar ik heb geen gedag kunnen zeggen

Toen weer back to Corsten!

Hij draaide wel een aardige set, niet echt supergave platen gehoord om eerlijk te zijn maar ja. Publiek ging wel effe goed uit zijn dak in de climax van Punk

Armin nam het van Ferry over. Nondejoep, ik heb Armin nooit zo horen beuken! haha, vehhhhtttt zehhhhgggggg Met als absolute hoogtepunt,.....CLOUDWALKING!!!!! Zoooooo heerlijk om die eens te horen. Betekent dit trouwens dat het vinyl er weer is??? Die zou ik wel heel graag willen hebben

But then, the man we were all waiting for (nou ja, ik tenminste) Judge Jules

Ik heb werkelijk waar nog nooit zohard gestampt. Mijn Adidasjes begonnen gewoon te gloeien. Heb door al dit geweld 4 blaren gekregen en een stel gesloopte knie-en, heupen, en een gemolesteerde rug. Hoe gaaf is dat!! Heerlijke platen afgewisseld door gewoon ruw, simpel, heerlijk STAMPwerk. Zijn een na laatste plaat was enkel hij-en 2 the max. Om te vermijden dat ik mezelf lens zou stampen daar op de dansvloer ben ik maar wat meer naar het midden van de zaal gelopen waar het volume wat acceptabeler voor het gehoor was whehe

Na the Judge, waar gelukkig geen einde aan leek te komen besloten we om maar even naar de tribine te gaan. Daar heb ik geen TA's meer kunnen vinden. Haha, niet gek overigs, die waren allemaal aan het rammen beneden.

We hebben even de foto's opgemaakt en zijn toen richting Duivendrecht gelopen, waar we heeeeelijk relaxt de trein van 6:03 konden pakken. Even nog een half liter cola gehaald op Utrecht (altijd gezellig voor je maag om 6:30) en toen onze aansluiting naar Nijmegen weten te krijgen waar ik rond 8:30, na een warme douche een een blarenbehandeling (hehe, nee) in mijn bed ben gesprongen.

Kortom, het was werkelijk een heerlijk feest!

Ik zal proberen om de foto's deze week te laten ontwikkelen en dan plaats ik ze op mijn party-website:

http://www.blighty.tk

Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl

Last edited by blighty on Apr-30-2002 at 15:35

Old Post Apr-30-2002 15:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for blighty Click here to Send blighty a Private Message Visit blighty's homepage! Add blighty to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Sja QONTACT ownage!!

Deel 3 was weer meesterlijk. Was al vrij snel van de wereld en werd al van alle kanten belaagd door irritante mensen (vooral MET stekkies).

De meeste van jullie wel gezien dacht ik, alleen de meeting weet ik weinig meer van. Was wel weer lache dacht ik zo.

Voor de rest was het helemaal top alhoewel ik het te druk vond. Muziek die er gedraait werd kan ik ook nie meer voor de geest halen dus dan maar ff de setjes downen

mja, dit was t wel voor dit moment. Ben nog een beetje brakjes dus

Adios!

Old Post Apr-30-2002 15:35 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Dj Lex

Zo dat was me het feestje wel. Kom net thuis en voel me eigenlijk nog zeer goed, kan misschien zijn van die ene pil, maar lijkt me overdreven. Kga niet slapen, doe ik vnvnd wel.

Lexie staat een beetje strak ghehehe

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ben geloof ik drie keer klaar gekomen tijdens die 8 minuten.

leer mij dat ook es
en had je tissues bij de hand dan?

Old Post Apr-30-2002 16:49 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Yeh,twas errug lekkah......(dat was mijn partyreport)

Old Post Apr-30-2002 17:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:

ey kerel heb je mun sms-je nog gekregen dan?

ghehehehe, hijs wel populair, ik heb m ook een sms gestuurd gistern8

En Thesues, geef es een pic van je zus

Old Post Apr-30-2002 17:12 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr. Kuipers
Qlubtempo Addict

Registered: Apr 2001

LOL, dacht echt dat het je vriendin was Theseus, maareh neem haar nog eens mij

Old Post Apr-30-2002 17:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr. Kuipers Click here to Send Dr. Kuipers a Private Message Add Dr. Kuipers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Hoe zat het met de controle lees net op andere fora dat er zowel op shockers en ook op Qontact behoorlijk streng is gecontroleerd op leeftijd en dat er dus ook een aantal mensen zijn geweigerd....

ik moest idd legitimatie laten zien.. btr dat ik mn rijbewijs bij me had.. Stond echt zo'n kneus naast me hè,, met zn pinpasje in zn hand, te wijzen naar de datum wanneer zn pasje verloopt... Zie je nou dat ik 18 ben hehe

Old Post Apr-30-2002 18:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > QONTACT (29-04-02) - > Hoe was het ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (25): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld Dance Id #4 [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Chemical Brothers - "Galaxy Bounce" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:59.

Forum Rules: