|
|
|
|
 |
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001
|
|
|
Apr-30-2002 14:14
|
|
|
 |
 |
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
|
|
|
lol, kom er net achter dat ik vannacht ook al gepost heb vanuit de hmh.
was dus echt het WREEDSTE feest sinds tijden, was dus om uur of 2 binnen, dus ik heb nog wel wat meegekregen van Armin, maar eerlijk gezegd had ik daar wat meer van verwacht. ik kwam pas echt op gang bij Judge Jules, ongeloofelijk wat kan die kerel lekker draaien!!! en toen, ik dacht dat het publiek de hmh af ging breken, kan niet anders zeggen dat Marco V de absolute koning en meester van de avond was, ik wist niet dat er zoveel energie in dat magere lijf van mij zat 
eind goed al goed, de avond begon dan met een behoorlijke flip, maar dit was een feestje om nooooit te vergeten (hoor mij nou, ik BEN de helft al vergeten, schaam me diep )
ps. ik was binnen een minuut binnen en gefouilleerd, heb dus vrij weining meegekregen van controle oid.
zal ook wel aan het tijdstip gelegen hebben
|
|
Apr-30-2002 14:19
|
|
|
 |
 |
blighty
Still in love with trance

Registered: Oct 2000
|
|
Hi all,
WHAAAAAAAAAAAa!!! Wat een feest!!!
Okay, my report:
Rond 21:25 pakten we de bus vanaf hier richting station Nijmegen.Zo rond 22:00 konden we de Intercity naar Den Helder pakken. Ging heel chill alemaal. Alleen stopte de trein op Duivendrecht ipv Bijlmer, ach ja, dat stukje ook maar gelopen 
Daar aangekomen werden we geconfronteerd met het voor mij enige minpuntje van de avond, de rij naar binnen. Ik wilde mijn frustraties graag delen, dus ik besloot LT een sms-je te sturem. 2 min. daarna ging me phone "Heeeeeeeeeeeey Bas hier" "Steek je hand eens omhoog" hahaha, hmm, hij zag me dus niet. Whehe, Theaseus, je zei ook van "Ik sta in de rij richting het station" Ik dacht zo, jooooo, wil je niet naar binnen of zo haha.
Fouilleren ging d'r behoorlijk op zeg, valt me nog mee dat ik ze geen plastic handschoen aan zag doen. Alle kieren van mijn portemonnee hebben het daglicht wel gezien nu.
Eenmaal binnen meteen naar de garderobe gegaan. Daar hoorde ik een bekende stem achter me, en ja hoor: L'ittle The-suus, was cool je weer te zien 
Finally, we were able to party!!! 
Dave Seaman hebben we gemist, maar niet getreurd. Miss Astrid stond achter de wheels!!! Ze draaide een lekkere energy-set, waarmee ze de toon zette voor de rest van de avond (understatement ) Echt gaaf om Twinkle eens te horen in de HMH. Starfever theme ook gehoord, lekker zweven
Na Astrid richting de tribune gelopen. Tegen de muur zag ik al people staan met TA shirts, ehmm Kolkiewolkie, Party Hardy, Tijs08, Dr. Kuipers, Petrus, Bas of course, ehm en nog wat mensen gedag gezegd. Was een leuke meeting. Hopelijk zijn de foto's ook een beetje gelukt Volgens mij heb ik Donna ook gezien, maar ik heb geen gedag kunnen zeggen 
Toen weer back to Corsten!
Hij draaide wel een aardige set, niet echt supergave platen gehoord om eerlijk te zijn maar ja. Publiek ging wel effe goed uit zijn dak in de climax van Punk 
Armin nam het van Ferry over. Nondejoep, ik heb Armin nooit zo horen beuken! haha, vehhhhtttt zehhhhgggggg Met als absolute hoogtepunt,.....CLOUDWALKING!!!!! Zoooooo heerlijk om die eens te horen. Betekent dit trouwens dat het vinyl er weer is??? Die zou ik wel heel graag willen hebben
But then, the man we were all waiting for (nou ja, ik tenminste) Judge Jules
Ik heb werkelijk waar nog nooit zohard gestampt. Mijn Adidasjes begonnen gewoon te gloeien. Heb door al dit geweld 4 blaren gekregen en een stel gesloopte knie-en, heupen, en een gemolesteerde rug. Hoe gaaf is dat!! Heerlijke platen afgewisseld door gewoon ruw, simpel, heerlijk STAMPwerk. Zijn een na laatste plaat was enkel hij-en 2 the max. Om te vermijden dat ik mezelf lens zou stampen daar op de dansvloer ben ik maar wat meer naar het midden van de zaal gelopen waar het volume wat acceptabeler voor het gehoor was whehe
Na the Judge, waar gelukkig geen einde aan leek te komen besloten we om maar even naar de tribine te gaan. Daar heb ik geen TA's meer kunnen vinden. Haha, niet gek overigs, die waren allemaal aan het rammen beneden.
We hebben even de foto's opgemaakt en zijn toen richting Duivendrecht gelopen, waar we heeeeelijk relaxt de trein van 6:03 konden pakken. Even nog een half liter cola gehaald op Utrecht (altijd gezellig voor je maag om 6:30) en toen onze aansluiting naar Nijmegen weten te krijgen waar ik rond 8:30, na een warme douche een een blarenbehandeling (hehe, nee) in mijn bed ben gesprongen.
Kortom, het was werkelijk een heerlijk feest!
Ik zal proberen om de foto's deze week te laten ontwikkelen en dan plaats ik ze op mijn party-website:
http://www.blighty.tk
Greetings,
Blighty

http://www.blighty.nl
Last edited by blighty on Apr-30-2002 at 15:35
|
|
Apr-30-2002 15:05
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
|
|
Apr-30-2002 16:49
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 21:59.
Forum Rules: