Originally posted by ConFig
aaaaaaaahh CRAP, nooit aan gedacht, dacht dat die rechter vakjes waren om je keuze te verduidelijken, dus heb ik die leeg gelaten :/ der staat ook gene kloot info op é :/
Uh, lees onderaan die pagina eens
quote:
Guidelines
Select your DJs from the drop-down list OR type their names into the boxes on the right
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Sep-03-2006 17:38
Config
Elaba!
Registered: May 2006
te laat
Zoiets heet 'aanvoelen'. Ik had ook niet gezien dat er ergens meer uitleg stond. Maar soit, het kwaad is geschied
Sep-03-2006 19:51
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by kokkenmaster
Zoiets heet 'aanvoelen'. Ik had ook niet gezien dat er ergens meer uitleg stond. Maar soit, het kwaad is geschied
Lol idd
Ik heb Progression ook moeten bijvoegen
Sep-03-2006 19:54
Config
Elaba!
Registered: May 2006
quote:
Originally posted by kokkenmaster
op 1 vote steekt et ni ze , kweet et dan voor volgend jaar
Sep-06-2006 17:44
FenixStyle
Supreme tranceaddict
Registered: Feb 2006
Heb ook maar eens eindelijk gestemd. Ik heb niet persé gekozen voor de dj's die ik het beste vind, maar voor de dj's die het imo verdienen om een heel pak te stijgen in de lijst.. (iemand als Armin of Tiesto zal toch zowiezo hoog eindigen, dus daar stem ik niet op)
1) Jonas Steur
2) Menno De Jong
3) M.I.K.E.
4) Airwave
5) Phynn