|
| quote: | Originally posted by eieregooie
|
hey... HEY HEY
TIS MOGELIJK !!
eindelijk sta ik niet verrot op een partypic!!! ik wist echt niet dat dat ook mogelijk was, ik ga hem echt INLIJSTEN!
oja, die foto geplaatst door flipper was afgelopen vrijdag (nu een weekie geleden dus) toen RV draaide in lido samen met misja helsloot... ik had de hele dag al in de kou gewerkt en blabla, dus ik was al wat muf en op dat moment was ik met mn gedachten echt in niemandsland... en ineens *FLASH* , ik kijk... AH NEE HE! heeft Frans weer een pic genomen van me ... overigens lijk ik hierop NOG beroerder omdat die stomme ***camera ( ) van Frans vindt dat ik rooie ogen heb en ze toch echt blauw zijn ... het effect is echt DRAMATISCH
maaaaaaar, speciaal voor Ruben (en voor anderen) zal ik even een compilatie maken, waarmee ik ech subiet een stempel opgedrukt ga krijgen..
ik begin met een opwarmertje:
WIJ @ impulz.. echt een normale bek trek ik hier niet, maar dat valt in dit gezelschap nauwelijks op
vervolgens duurde het maarliefst tot september tot ik weer een camera tegenkwam... hardstylefeestje dat tevens mijn verjaardag inluide waar Frans ook toevallig was....
fijn gezichtje weer
zelfde feest, overdreven smile
[offtopic]
overigens kan onze fotograaf zelf er ook wat van
me wederom in beeld, maar das meer toeval
[/offtopic]
ok, nu komen we bij de echte klappers... me @ nexus.... (o boy)
... zie ook de overige TA-clan, waarvan ene Harmen de tweede plaats in categorie verrot met verve verdedigd..
maandje later, wederom Nexus...
deze was opzettelijk trouwes, maar dat zal wel nie geloofd worden
... en tenslotte dus nog deze, die jullie al eerder gezien hebben..
dr is dr ook nog 1 waar ik vrij slecht op sta van qlubtempo (d8 dat ie op lucas zn server stond oid) en nog 1 met me + groen haar op Trance Energy 2001 (heerenveen)... toen vond ik dat nog cool zeg maar
aaaanywayz, ik heb wel weer voor het nodige vermaak gezorgd dacht ik zo, me gaat es z'n bedje opzoeken, it's been a long day
... me is erg content met die wel goed gelukte nexuspic ...
/herinnerd zich ineens foto qlubtempo!
nog redelijk normaal dus, dr is nog een andere waar me en een halve tankauto met zweet opstaat (WARMTE + Beuqen = zweten )
truste!
Last edited by kolkiewolkie on Dec-21-2002 at 00:08
|