Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laat jezelf zien: part 2
Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by New Wave
Owh man zo ver weg van huus was ik.
Den haag leg niet naast de deur

lol..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Dec-20-2002 11:22  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by Flipper01
Hallo, ik ben Gerdinand en ik kom al een tijd op het TA-forum. Ik ben gek op feestjes, en slik dan graag een paar pillen zoals je op de foto wel kan zien

Geweldig!!! Waar heeft ie dat aan te danken Jochem?

Waar is die foto trouwens gemaakt.....zou zo nog een paar van die gare foto's van Kolkiewolkie kunnen plaatsen, maar das ook zo lullig he Ben iig niet de enige die um wel s in de zeik neemt....hehe

GreetZ RubDub

Old Post Dec-20-2002 13:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
zou zo nog een paar van die gare foto's van Kolkiewolkie kunnen plaatsen,

Zoiets?

Old Post Dec-20-2002 19:21 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

Dat vind ik anders een hele leuke foto van Kolkie... in plaats van foto's van anderen te plaatsen doe je ons meer plezier om een foto van jezelf te plaatsen waar je niet allercharmantst op staat. (heb er nog wel eentje in de aanbieding, maar die is echt too much, dat kan ik niet doen, want dan vallen jullie van je stoel af )

Old Post Dec-20-2002 22:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by eieregooie

hey... HEY HEY

TIS MOGELIJK !!

eindelijk sta ik niet verrot op een partypic!!! ik wist echt niet dat dat ook mogelijk was, ik ga hem echt INLIJSTEN!

oja, die foto geplaatst door flipper was afgelopen vrijdag (nu een weekie geleden dus) toen RV draaide in lido samen met misja helsloot... ik had de hele dag al in de kou gewerkt en blabla, dus ik was al wat muf en op dat moment was ik met mn gedachten echt in niemandsland... en ineens *FLASH* , ik kijk... AH NEE HE! heeft Frans weer een pic genomen van me ... overigens lijk ik hierop NOG beroerder omdat die stomme ***camera ( ) van Frans vindt dat ik rooie ogen heb en ze toch echt blauw zijn ... het effect is echt DRAMATISCH

maaaaaaar, speciaal voor Ruben (en voor anderen) zal ik even een compilatie maken, waarmee ik ech subiet een stempel opgedrukt ga krijgen..

ik begin met een opwarmertje:
WIJ @ impulz.. echt een normale bek trek ik hier niet, maar dat valt in dit gezelschap nauwelijks op

vervolgens duurde het maarliefst tot september tot ik weer een camera tegenkwam... hardstylefeestje dat tevens mijn verjaardag inluide waar Frans ook toevallig was....

fijn gezichtje weer

zelfde feest, overdreven smile

[offtopic]
overigens kan onze fotograaf zelf er ook wat van

me wederom in beeld, maar das meer toeval
[/offtopic]

ok, nu komen we bij de echte klappers... me @ nexus.... (o boy)

... zie ook de overige TA-clan, waarvan ene Harmen de tweede plaats in categorie verrot met verve verdedigd..

maandje later, wederom Nexus...

deze was opzettelijk trouwes, maar dat zal wel nie geloofd worden

... en tenslotte dus nog deze, die jullie al eerder gezien hebben..

dr is dr ook nog 1 waar ik vrij slecht op sta van qlubtempo (d8 dat ie op lucas zn server stond oid) en nog 1 met me + groen haar op Trance Energy 2001 (heerenveen)... toen vond ik dat nog cool zeg maar

aaaanywayz, ik heb wel weer voor het nodige vermaak gezorgd dacht ik zo, me gaat es z'n bedje opzoeken, it's been a long day

... me is erg content met die wel goed gelukte nexuspic ...

/herinnerd zich ineens foto qlubtempo!

nog redelijk normaal dus, dr is nog een andere waar me en een halve tankauto met zweet opstaat (WARMTE + Beuqen = zweten )

truste!

Hard = goed

Last edited by kolkiewolkie on Dec-21-2002 at 00:08

Old Post Dec-21-2002 00:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

OJA, voor de nOObjes onder ons: ik doe dus GEEN drugs (echt niet )

... ik kan me trouwes herinneren dat ik nog vaker op de foto gezet ben... damn ik moet mezelf laten nakijken geloof ik ...

conclusie van dit geheel: ik moet minder met frans omgaan (dr zijn echt nog veeeeel meer fotoos nl. )

[edit]
mochten jullie tot de conclusie komen of zelf het idee hebben: maar zo ziet ie er altijd uit!.. please DON'T let me know .. dat zou echt een vernietigende uitwerking op mijn toch al niet hoge zelfvertrouwen
[/edit]

Hard = goed

Last edited by kolkiewolkie on Dec-21-2002 at 00:11

Old Post Dec-21-2002 00:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
maaaaaaar, speciaal voor Ruben (en voor anderen) zal ik even een compilatie maken, waarmee ik ech subiet een stempel opgedrukt ga krijgen..

Dankjewel Kolkman

quote:

en nog 1 met me + groen haar op Trance Energy 2001 (heerenveen)... toen vond ik dat nog cool zeg maar

jij groen haar op TE? Kan ik me toch niks van herinnneren....of toch... Was dat niet dat spul wat helemaal uitlekte en waardoor je een kermit de snikkel uitstraling van kreeg? (van je vrienden moet je het hebben he Kolkman, moet toch kunnen he (meen dat ik ook wel s in de zeik ben genomen met een bepaald zomervakantieonderwerp ))

Ow ja, omdat je erom vraagt:

GreetZ RubDub

Last edited by Ruben_Dubbink on Dec-21-2002 at 11:02

Old Post Dec-21-2002 10:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
KNIP

Nou rubdubje met je grote mond over hoe iemand op de foto staat ga ik er vanuit dat jij een enorm fotogeniek iemand bent laat maar ééns zien zou ik zeggen...

Old Post Dec-21-2002 11:23  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

quote:
Originally posted by magrec
Nou rubdubje met je grote mond over hoe iemand op de foto staat ga ik er vanuit dat jij een enorm fotogeniek iemand bent laat maar ééns zien zou ik zeggen...

haphap.....

waarom wist ik toch dat zo'n reactie zou komen....alleen jammer dat Kolkiewolkie niet reageert Bij bovenstaande post sta ik zelf ook op (alleen met compleet ander haar dan dat ik nu heb). Sta helemaal links op de foto. Een nieuwe foto zal ik binnenkort wel s even uploaden.

Old Post Dec-21-2002 11:26  Netherlands
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Eye-Riz
in plaats van foto's van anderen te plaatsen doe je ons meer plezier om een foto van jezelf te plaatsen waar je niet allercharmantst op staat.

Dacht dat ik toch wel genoeg footoos hier van mezelf online had gezet afgelopen jaar... Over 2 weken, als ik terugkom van vakantie zal ik wel weer wat leuks in de aanbieding hebben

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

Hehe... dit is toch wel zo'n beetje de ergste hoor Kolki

Old Post Dec-22-2002 04:51 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by magrec

IDD, beetje meer respect voor kolkie mag wel , die gozer reist in zn uppie vaak genoeg het hele land af voor een vet feessie

Old Post Dec-22-2002 12:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by TranceFool
IDD, beetje meer respect voor kolkie mag wel , die gozer reist in zn uppie vaak genoeg het hele land af voor een vet feessie
Idd, Kolkie is echt
Die foto's!!

Old Post Dec-22-2002 16:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Laat jezelf zien: part 2
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid1 [2004] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNat Monday - Screaming Inside (Yertari Vocal Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:18.

Forum Rules: