Originally posted by Jasperovitsj
Met 8 man kunt ge geen contest houden hé
Hoe komt het eigenlijk dat al die mensen opeens collectief afhaken? Compileren, mixen en opnemen duurt echt maximum 3 uur ofzo, en die 3 uur hoeven niet eens achter elkaar te komen. En wie kan er nu op een maand tijd geen 3 uurkes missen? Of hebben ze allemaal persé tot de laatste moment willen wachten om de nieuwste en 1337ste tracks te kunnen gebruiken, en dan tot de conclusie gekomen dat er toch geen tijd meer was om te mixen?
Vorige keer was het respect voor de deadline al niet echt super te noemen, maar dit is echt bedroevend
met mijn EER project als eindwerk moet ek nog altijd zoeken naar een bedrijf, daar kruipt ook relatief veel tijd in, en ten 2de eerlijk gezegd ik ben nu ook ni den beste mixer om het zacht uit te drukken bij mij duurt da veel langer om iet deftig in elkaar te flansen. Nuja op zich ist geen excuus gezien den tijd da we gekregen hebben, morja ik en uitstellen
Ja sorry manne.
Ben juist thuis vant werk.
Ik heb dit maand enorm weinig tijd gehad om een mix op te nemen.
Ik heb hier nog verschillende mixes dat ik vorige maand had opgenomen.
Ik zal er zo eentje opsturen.
Kan de ftp wel niet vinden.
Is er al een link?
Greetz
___________________
Oct-08-2006 17:34
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
Location: Tremelo, Belgium
Nog lang niet alle deelnemers die een setje klaar hebben dus ... vanavond massaal moeten uploaden zal er dan ook nog wel niet bij zijn zeker?
Oct-08-2006 17:48
Glexx
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2006
Location:
Ik heb in extremis toch nog een setje kunnen opnemen, ik ben er wel niet 100% tevreden van, maar kom.
Is er al een FTP beschikbaar?
Oct-08-2006 17:57
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
Location: Wilrijk, Belgium
Mijn mixke is ook klaar, rap rap nog een in mekaar gebokst, en 't trekt op de ballen. Er steekt 1 magnifieke trainwreck in waar Tiësto jaloers op zou zijn.
Anyway, ik ga seffes naar de cinema, FTP?
De DJ's die hun setje af hebben:
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
Xilver
En degene die dat nog niet hebben:
Tijger
Real
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
DJ Gev (gevork)
Glexx
Dj Sid
Is er nu al een FTP beschikbaar?
Want Prison Break gaat bijna beginnen
Oct-08-2006 18:44
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Location: Belgium
De FTP is er; ik zal alle leden sebiet een PM sturen met de instructies...
Real zn set is ondertussen ook al klaar
De DJ's die hun setje af hebben: 13
Jasperovitsj
jeronimo_jd
The Freezzz
Transfusion
Blue Sky
DJ Zetski
Dj LPG
Push
Xilver
DJ Gev (gevork)
Glexx
Dj zevan
Real
En degene die dat nog niet hebben: 7
Tijger
diddi
Sh!fty
Dj zevan
Eagle
Ignazzio
Dj Sid
Jury: 13
Bertn
Config
Phortastic
MikeVee
Domineesje
speentje
TOR
BZRK
djcresto
Jasperovitsj
RadiantB
The Freezzz
Magistrate