Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06/04/07] Above & Beyond @ Queen Club, Paris
Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
rafon3
le très bon copain

Registered: Apr 2003

PTDR

Old Post Apr-02-2007 10:29  France
Click Here to See the Profile for rafon3 Click here to Send rafon3 a Private Message Add rafon3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

loooooooooooooool

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-02-2007 10:32  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Angry mode coup de gueule.

quote:
Originally posted by Insigma
Les personnes concern?es par la before que j'organise en ce jour b?ni des Dieux ont d?j? re?u soit un PM, soit un mail ; il se trouve que je f?te en m?me temps mon anniversaire, il y aura donc certains de mes amis non-TA. En tout ?tat de cause, je ne peux pas inviter la terre enti?re.

pour en revenir l?-dessus :
Je garde en m?moire longtemps, tr?s longtemps (vu que je suis le pire rancunier de la terre) les gens qui se foutent de ma gueule. La personne concern?e se reconnaitra.

Remarque, c'est l? qu'on reconnait les vrais amis. Et les autres, ceux ? qui on fait un site tout en flash compl?tement gratos et qui en ont rien ? foutre de ta gueule... Voil? le remerciement. Bravo.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-02-2007 20:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
graphikz
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2004
A&B

Salut, je compte etre la avec alex1984 et dautres potes qui viennent de loin. Je voulais savoir si vous connaissez le prix d'une bouteille dans cette boite histoire de pouvoir negocier en cas de refoule. Jespère qu' on va pouvoir rentrer sans probleme.
A+

• Above & Beyond @Le Queen 06/04/07
  • DJ Mytyk @Gometz 10/03/07
  • Ferry Corsten @Le Queen 24/11/06
  • Tiesto @Le Queen 27/10/06
  • Paul Oakenfold @Le Redlight 24/06/06
  • I Love Techno 2005 @Flanders Expo 12/11/05
  • Rank 1, Menno De Jong, Nu NRG @La Chapelle 26/08/05
  • Tiesto @Disneyland Paris 16/04/05
  • Gabriel & Dresden, Scott Bond, Precision @La Chapelle 12/03/05
  • Tiesto In Concert 2004 @Hasselt 06/11/04

Old Post Apr-02-2007 21:59  France
Click Here to See the Profile for graphikz Click here to Send graphikz a Private Message Add graphikz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by maxxyme
Môsieur quand on s'ajoute dans une liste, on ne la "cite" (quote) pas, mais on la recopie...
(ou alors on supprime les balises [QUOTE] au début et à la fin )

---

THE LIST :
anne348
severnaya (enchaine sur Sister Bliss & Faithless le DImanche)
Gameboy (Demolition Boy pour la nuit...)
Defcon
DJ Alexe & Audrey
BlackHole
Nightflowers (enchaine Faithless et sur Sister Bliss le dimanche )
Damiàn_Oak
allen scott
aurel102001 (faithless le dimanche)
stanymi
Kartman
maxxyme + ??
GoMeZ92
sotrance
Atton + certainly Friends (--> under pressure too !!!)
Vic7orius
Princesse + Jacob (si j'arrive à le motiver)
KisSCoOl + des gens
JCXD
julius996

+LoginZ + 2 potes
+LytchiX =)

Old school trance ForEver

Old Post Apr-02-2007 23:09 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by LoginZ

+LoginZ + 2 potes
+LytchiX =)

Old school trance ForEver

NAN !!!!!!!

Cool ca me permettra de te rencontré pis de revoir Seb !

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Apr-02-2007 23:34  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by LoginZ

+LoginZ + 2 potes
+LytchiX =)

Old school trance ForEver[/b][/size]

Vin dieu !! Le seul, l'unique ... Cool que tu sois là Log'

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-03-2007 05:10  France
Gameboy
In Gwada We Trust

Registered: Apr 2005

Avait il vraiment le choix ?? lol

Old Post Apr-03-2007 06:37  France
Click Here to See the Profile for Gameboy Click here to Send Gameboy a Private Message Visit Gameboy's homepage! Add Gameboy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dangerous007
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2005

Ok... On est presque là. Donc je demande:

Est-ce que ceux qui ne participent pas au B4 chez Stan se réunissent quelque part avant ou est-ce qu'on se voit directement dans le club?

Reply fast ppl....

Old Post Apr-03-2007 07:24  France
Click Here to See the Profile for dangerous007 Click here to Send dangerous007 a Private Message Add dangerous007 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

on peut etre tout se quon veut mais a un moment faut savoir faire la part des choses

on est deja pas bcp de tranceux en france alors si cette simple petite communaute commence a se marcher dessus c vraiment dommage

au cas ou stan tu ne t'en souviendrais pas mais rappel toi du temps que j'ai passe pour toi pour t'aider dans tes affaires bancaires ..... ca tu l'as peut etre oublie ??????

peut etre que tu t senti laise sur une B4 imaginaire ou on se serait desiste pour en faire une chez nous seulement cette b4 n'a jamais eu lieu !

c la fatigue de alexis qui avait peine !

je metais avance trop vite et jai recule mais ca qui ne l'a jamais fait??????

enfin c pas grave on est des adultes et on accepte les deceptions

dommage qu'on en soit arrive la

j'ai ete fautif et je l'admet et je m'en excuse ouvertement

je vous souhaite un bon b4 chez stan vendredi

Old Post Apr-03-2007 07:46 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Alex, c'est pas de toi dont je parlais

Je me suis expliqué avec AUdrey d'ailleurs à ce propos.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Apr-03-2007 07:48  France
Eddy
DouDou Addict

Registered: Feb 2005

J'ai cru voir un fantome

Old Post Apr-03-2007 08:50  France
Click Here to See the Profile for Eddy Click here to Send Eddy a Private Message Add Eddy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [06/04/07] Above & Beyond @ Queen Club, Paris
Post New Thread    Post A Reply

Pages (39): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackKraftwerk - Pocket Calculator Remix [2009] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPraetorian - "I'm Released" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:15.

Forum Rules: