|
Zow na wat internetgebrek wegens "vage" redenen waar upc "grondig" onderzoek naar zal verrichten zal ik nog even posten in deze thread omdat ik dat sommigen van jullie zaterdag beloofd heb
Heb een SUPER feest gehad,maar das ook de reden waarom ik <<0>> addict ben,de meeste feesten daar zijn op dit nivo en t kan zelfs nog wel een treetje hoger
Heel erg leuk dat gemeet allemaal weer,sja miss p,t was gezellig toch wel huh?
Sjinees en ik kwamen erachter dat wij als junior en senior toch nog cute samen konden stampuh,ookal vond ie t raar dat ik geen baard imme keel bij me rimpels had
Het geluid daar vind ik altijd heerlijk intens,lekker hard en warm,en heb er ook weer zeker optimaal van genoten tijdens numf en paul.
Was de eerste keer voor mij dat ik PvD live hoorde,zeker voor herhaling vatbaar.
Eigenlijk was alles goed voor een voor mij vette party avond,sfeer,de piepeltjes(en nu nie meer zegge dat er alleen sjonnies en anita's komen)
Ik heb vanaf de tijd dat we binnenwaren,uur of 0.15 ofzo,tot 06:30 aan 1 stuk door uit mn dak staan te gaan,HEERLIJK!
HEEL groot minpunt en ik denk om technische redenen deden de wind-thingies t niet,normaal gesproken op t grote podium gaan die grote ventilatoren aan en komt r zo'n immense storm uit dat je met je ass bijna van t podium wordt geblazen,dit keer dus niet,vandaar de idiote warmte,jammer.
2 Kolkie : wij hebben ff een aanloop en aanpas periode gehad,maar zoals ik je zaterdag ookal zei,ik vind jou eerlijkheid t/o mijn persoontje zeer ok,goede eerlijke kritiek,cool
2 Alle TA-mensen die ik zaterdag weer gemeet heb : wanneer weer een feesie mensuh?
Wij gingen half 8 naar huis,totaal lichamelijk gesloopt maar tering wat een lulkick hadden wij op de terugweg met ze 2en,enorme lol gehad,heerlijk relaxed teruggereden in t opkomende zonnetje,thuis aangekomen lekker een douche gepakt,peukie gerookt en de kids opgehaalt,die de hele dag nog ge-entertaint en na 1900 zeiden wij : Lang leve de pep maar NU EVEN NIET!! *MuHahah*
Wat een feest
Cheers Party TA's,jullie rulen! (bruine flesjes ook btw )
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|