|
|
|
|
 |
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
godsamme wat een ongelooflijke fuck dag
maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben
Vanochtend kom ik het schoolplein op, en een gekleurde vriend staat te schreeuwen, olee olee pim fortuyn is dood, ik zo naar em toe, als je dat nog een x zegt ram ik je voor je smoel!, hij zo durf je tog niet, ik loop weg, roept ie weer, ole ole pim fortuyn is dood, ik loop naar um toen en geef um een knal voor ze kop, hij terugschoppen en ze maten erbij. toen zagen me maten dat en dikke houwerij, alhoewel die "gekleurde vriend" heeft ze p00t gebroken.
Ik 2 uur inkomen, leraren waren niet boos gelukkig, dit vind ik echt z sneu als je dat gaat roepen
mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren. |
Nou, wees er maar trots op.....
(niet dat k dat geroep van die "gekleurde vriend" goedkeur of zow.. wat een bijdehante kneus, dat doe je tog niet?!)
May-07-2002 14:33
|
|
|
 |
 |
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
godsamme wat een ongelooflijke fuck dag
maar ik heb wel iets gedaan waar ik trots op ben
Vanochtend kom ik het schoolplein op, en een gekleurde vriend staat te schreeuwen, olee olee pim fortuyn is dood, ik zo naar em toe, als je dat nog een x zegt ram ik je voor je smoel!, hij zo durf je tog niet, ik loop weg, roept ie weer, ole ole pim fortuyn is dood, ik loop naar um toen en geef um een knal voor ze kop, hij terugschoppen en ze maten erbij. toen zagen me maten dat en dikke houwerij, alhoewel die "gekleurde vriend" heeft ze p00t gebroken.
Ik 2 uur inkomen, leraren waren niet boos gelukkig, dit vind ik echt z sneu als je dat gaat roepen
mja, dit is nederland en vanaf nu kan alles gebeuren. |
Kijk, met jou kan ik praten!!!!!
Beetje vieren dat deze man dood is, zullen we nou krijgen 
James Holden & Benny Rodrigues
|
|
May-07-2002 14:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:16.
Forum Rules: