Best Tunes Evah:
Blacklight - Daydream
Tekknova - Last Trip To Paradise
The Auranaut - People Want To Be Needed
Aug-24-2003 14:15
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
jupp det skulle vara soft... nån som har koll på hur många TrancEaddicts vi är? skulle ju kunna ha en liten men ack så grymm fest! Lär ju inte vara någe problem att hitta någon som kan lira lite musik iaf =)
Edit: teski, vad har dom gjort mot dig? :S
Aug-24-2003 15:47
Taste
Senior tranceaddict
Registered: Mar 2001
Location: Stockholm
Det e leeet vettu.
___________________
Oakies EM Tour 99 FTW!
Best Tunes Evah:
Blacklight - Daydream
Tekknova - Last Trip To Paradise
The Auranaut - People Want To Be Needed
Aug-24-2003 15:49
teski
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Falun
quote:
Originally posted by St_Andrew
Edit: teski, vad har dom gjort mot dig? :S
Äsch äsch
Elan inget speciellt.. men många.. väldigt många brukar ha en väldigt lessam attityd mot nya medlemmar på sådana här ställen
PLUR (;
___________________
Aug-24-2003 16:43
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by teski
Elan inget speciellt.. men många.. väldigt många brukar ha en väldigt lessam attityd mot nya medlemmar på sådana här ställen :)
Känn lugnet. På detta stället har jag tagit på mig den rollen i förmån för alla andra. Iaf har tendenserna varit så. :)
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Aug-24-2003 17:44
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by Aendy
Känn lugnet. På detta stället har jag tagit på mig den rollen i förmån för alla andra. Iaf har tendenserna varit så.
hehehehehehe
men vi e väldigt schnella hääär
så va lugn... men en TA fest hade varit kul.. även om den inte lär bli så stor... kan ju bli ganska svårt för alla att ta sig till festen... blir ju gaanska så dyrt med tåg ToR.. för det lär ju knappast bli i gbg antar jag
___________________
Daniel
Aug-24-2003 17:54
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
mjo platsen e väl lite klurigt... antar att det blir stockholm eftersom dom flesta har ganska enkelt att komma dit plus att ganska många TAs bor där... kostar inte såååå mkt att åka tåg, sista minuten kan man åka 85kr till stockhom från örebro.. antar att det blir lite mer från andra ställen men iaf =)
vore gymmt kul
Aug-24-2003 18:02
teski
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Falun
quote:
Originally posted by St_Andrew
mjo platsen e väl lite klurigt... antar att det blir stockholm eftersom dom flesta har ganska enkelt att komma dit plus att ganska många TAs bor där... kostar inte såååå mkt att åka tåg, sista minuten kan man åka 85kr till stockhom från örebro.. antar att det blir lite mer från andra ställen men iaf =)
vore gymmt kul
Stockholm vore bäst...
Menar nu inte att denna storstad skulle vara bättre på ngt annat sätt.. än just geografiskt *skojjade bara*
Rätt i att det är enklast att komma dit för alla.. *nickar*
Från lilla Falun kostar det 100:- om man förbokar så...
Annars kan man ju ta swebus.. dock har de dummisarna höjt priset..
Neh.. tacka vet jag den tiden när Hugo-Buss gick mellan Falun-Sthlm.. 100kr TUR OCH RETUR... det var tider det.
Sedan kom swebus o knasade till allt... höjde till 75:- och nu till 105:- *suckar*
Vi skogsmänniskor blir mer o mer avhuggna från resten av stora världen.. *lipar o jämrar över*
___________________
Aug-24-2003 19:53
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by teski
Vi skogsmänniskor blir mer o mer avhuggna från resten av stora världen.. *lipar o jämrar över*
Vadå, finns ju världsmänniskor i Falun. Nu när Kirsten är skadad är väl hon alltid där?
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
Aug-24-2003 20:02
teski
tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Falun
Ehm.. Kallurs bor ju, eller bodde inne i stan
Men varför det skulle göra mig lyckligare.. det vette sjutton
Nädåh.. bara skojade..
Men när man sitter fast i skogen med ett ynka 56k-modem... då kan man bli deppig för minsta lilla...
BBB, bostream.. inte ens teliaADSL är ord man känner till här.. *suckar*
Snälla... fixa lite brebann... om ens.. en fjärdeldelsbredband (telia)...
___________________
Aug-25-2003 04:47
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
teski, SWETA är en familj, inget forum
Världens skönaste gäng, you will fit right in.
Angående festplanering från min sida (alltså om jag ska ta tag i något) så måste vi vara mååånga fler. Vi är inte ens 100 än och med tanke på hur dåligt (tyvärr) engagemanget varit på allt vi ordnat hitils (träffar på fester, picknick, resor, folk kommer inte) så tänker jag inte lägga några pengar och tid på en fest som inte så många kommer på. Men det skulle vara förbenat coolt med en
___________________
Aug-25-2003 14:01
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by mindshooter
engagemanget varit på allt vi ordnat hitils (träffar på fester, picknick, resor, folk kommer inte) så tänker jag inte lägga några pengar och tid på en fest som inte så många kommer på. Men det skulle vara förbenat coolt med en
vadå.... vi har la inte varit dåliga på att ordna träffar på fester.... ehmmm
vi har iallafall våran SWETA plats på fester ju... till höger framme vid DJ'en
funkade ju alldeles utmärkt på midway när jag kom dit själv... helt plötsligt så kommer resten och jag va inte ensam längre