Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Taste
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2001

Skulle va soft.

Best Tunes Evah:
Blacklight - Daydream
Tekknova - Last Trip To Paradise
The Auranaut - People Want To Be Needed

Old Post Aug-24-2003 14:15  Poland
Click Here to See the Profile for Taste Click here to Send Taste a Private Message Visit Taste's homepage! Add Taste to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

jupp det skulle vara soft... nån som har koll på hur många TrancEaddicts vi är? skulle ju kunna ha en liten men ack så grymm fest! Lär ju inte vara någe problem att hitta någon som kan lira lite musik iaf =)

Edit: teski, vad har dom gjort mot dig? :S

Old Post Aug-24-2003 15:47  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Taste
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2001

Det e leeet vettu.

Best Tunes Evah:
Blacklight - Daydream
Tekknova - Last Trip To Paradise
The Auranaut - People Want To Be Needed

Old Post Aug-24-2003 15:49  Poland
Click Here to See the Profile for Taste Click here to Send Taste a Private Message Visit Taste's homepage! Add Taste to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

Registered: Aug 2003

quote:
Originally posted by St_Andrew
Edit: teski, vad har dom gjort mot dig? :S

Äsch äsch
Elan inget speciellt.. men många.. väldigt många brukar ha en väldigt lessam attityd mot nya medlemmar på sådana här ställen

PLUR (;

Old Post Aug-24-2003 16:43  Sweden
Click Here to See the Profile for teski Click here to Send teski a Private Message Visit teski's homepage! Add teski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by teski
Elan inget speciellt.. men många.. väldigt många brukar ha en väldigt lessam attityd mot nya medlemmar på sådana här ställen :)

Känn lugnet. På detta stället har jag tagit på mig den rollen i förmån för alla andra. Iaf har tendenserna varit så. :)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Aug-24-2003 17:44  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Känn lugnet. På detta stället har jag tagit på mig den rollen i förmån för alla andra. Iaf har tendenserna varit så.

hehehehehehe

men vi e väldigt schnella hääär
så va lugn... men en TA fest hade varit kul.. även om den inte lär bli så stor... kan ju bli ganska svårt för alla att ta sig till festen... blir ju gaanska så dyrt med tåg ToR.. för det lär ju knappast bli i gbg antar jag

Old Post Aug-24-2003 17:54  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

mjo platsen e väl lite klurigt... antar att det blir stockholm eftersom dom flesta har ganska enkelt att komma dit plus att ganska många TAs bor där... kostar inte såååå mkt att åka tåg, sista minuten kan man åka 85kr till stockhom från örebro.. antar att det blir lite mer från andra ställen men iaf =)

vore gymmt kul

Old Post Aug-24-2003 18:02  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

quote:
Originally posted by St_Andrew
mjo platsen e väl lite klurigt... antar att det blir stockholm eftersom dom flesta har ganska enkelt att komma dit plus att ganska många TAs bor där... kostar inte såååå mkt att åka tåg, sista minuten kan man åka 85kr till stockhom från örebro.. antar att det blir lite mer från andra ställen men iaf =)

vore gymmt kul

Stockholm vore bäst...
Menar nu inte att denna storstad skulle vara bättre på ngt annat sätt.. än just geografiskt *skojjade bara*
Rätt i att det är enklast att komma dit för alla.. *nickar*
Från lilla Falun kostar det 100:- om man förbokar så...
Annars kan man ju ta swebus.. dock har de dummisarna höjt priset..
Neh.. tacka vet jag den tiden när Hugo-Buss gick mellan Falun-Sthlm.. 100kr TUR OCH RETUR... det var tider det.
Sedan kom swebus o knasade till allt... höjde till 75:- och nu till 105:- *suckar*

Vi skogsmänniskor blir mer o mer avhuggna från resten av stora världen.. *lipar o jämrar över*

Old Post Aug-24-2003 19:53  Sweden
Click Here to See the Profile for teski Click here to Send teski a Private Message Visit teski's homepage! Add teski to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by teski
Vi skogsmänniskor blir mer o mer avhuggna från resten av stora världen.. *lipar o jämrar över*

Vadå, finns ju världsmänniskor i Falun. Nu när Kirsten är skadad är väl hon alltid där?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Aug-24-2003 20:02  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
teski
tranceaddict

Ehm.. Kallurs bor ju, eller bodde inne i stan
Men varför det skulle göra mig lyckligare.. det vette sjutton
Nädåh.. bara skojade..

Men när man sitter fast i skogen med ett ynka 56k-modem... då kan man bli deppig för minsta lilla...
BBB, bostream.. inte ens teliaADSL är ord man känner till här.. *suckar*
Snälla... fixa lite brebann... om ens.. en fjärdeldelsbredband (telia)...

Old Post Aug-25-2003 04:47  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

teski, SWETA är en familj, inget forum
Världens skönaste gäng, you will fit right in.

Angående festplanering från min sida (alltså om jag ska ta tag i något) så måste vi vara mååånga fler. Vi är inte ens 100 än och med tanke på hur dåligt (tyvärr) engagemanget varit på allt vi ordnat hitils (träffar på fester, picknick, resor, folk kommer inte) så tänker jag inte lägga några pengar och tid på en fest som inte så många kommer på. Men det skulle vara förbenat coolt med en

Old Post Aug-25-2003 14:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by mindshooter
engagemanget varit på allt vi ordnat hitils (träffar på fester, picknick, resor, folk kommer inte) så tänker jag inte lägga några pengar och tid på en fest som inte så många kommer på. Men det skulle vara förbenat coolt med en

vadå.... vi har la inte varit dåliga på att ordna träffar på fester.... ehmmm

vi har iallafall våran SWETA plats på fester ju... till höger framme vid DJ'en

funkade ju alldeles utmärkt på midway när jag kom dit själv... helt plötsligt så kommer resten och jag va inte ensam längre

Old Post Aug-25-2003 14:32  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA fest?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (24): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackId track please [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMegamind - "Sturm Und Drang" (Pleasure Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:22.

Forum Rules: